Ik moest leren hoe je dingen op een floppy kon opslaan
Ik wel, in de eerste klas, Word en Excel! We kregen opdrachten die we moeten uitvoeren, volgens mij bijvoorbeelf bepaalde opmaken etc. Was wel echt heel saai. Eerlijk gezegd geen idee of ik specifiek daarvan heb geleerd Word te gebruiken of gewoon van er zelf mee aan de slag gaan.
Ja wij kregen voornamelijk uitleg over Microsoft en alle bijbehorende programma’s zoals Word en Excel. Werd wel gegeven door een chagrijnige oude man dus veel leerlingen vonden er weinig aan haha. Op het HBO wel aanvullende programma’s zoals SPSS en GIS gehad.
Saai? SAAAAAAI??? Wordart was de shit
Ja, ik kreeg het in de onderbouw en daarna was het inderdaad een keuzevak in de bovenbouw. Vooral de populariteit van de IPad in het onderwijs heeft de ict-vaardigheden van leerlingen echt geen goed gedaan. Die groep heeft vaak niet eens toegang tot Word.
Hahaha ja dit bij ons ook, super stoffige man was het.
@Spaarlamp hahaha dat is waar!! Ik denk dat dat oprecht wel in de opdrachten zit, BV een ‘mooie cover’ maken met oa WordArt
Bij ons krijgen leerlingen (als keuzevak) les in programmeren en design en in de mentorlessen is er ruimte voor social media en de gevaren etc.
bij ons was het allebei, je had informatiekunde en daar leerde je word/excel/access whatever en je had informatica en daar leerde je html, css, hoe zit een computer in elkaar (we mochten zelf computers bouwen haha vet leuk)
Op de basisschool waar mijn dochter op zat hebben ze allemaal een chromebook. Daar leerde ze programmeren met scratch. Maar verder gebruik hebben ze geleerd door doen.
Nu op de middelbare leren ze ook programmeren, ik zie mijn dochter met leren wel mooie lijsten maken welke ze af kan vinken. Maar ze weet niet of ze dat op school heeft geleerd
Ik leerde echt hele andere dingen bij informatica, over nanotechnologie enzo. Echt teringsaai.
Wie is er lid van de consumentenbond en wil een printscreen maken van de uitslag van deze test?
Super, dankjewel!!
Lang geleden was er een muziek videoclip waarbij de camera door een landschap beweegt en er dan een soort kleurrijke worm achtige vormen in beeld komen en het zo overloopt op een heel kleurrijk landschap maar ik kan het niet terugvinden, zegt iemand dit iets?
Ja dat is hem!! Bedankt
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die splitters moet gebruiken zodat de hele baan wordt gebruikt? Op de eerste foto staan ze voor de eerste “ronde” namelijk goed (mits de rij richting goed is) maar zodra ze eenmaal een keer omgeduwd zijn rijd hij nog maar een rondje (foto 2). Ik kom er echt niet uit hoe ik ze anders neer zou kunnen zetten .
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo
Die linker splitter een derde met de klok mee draaien? Dan kan hij ook weer linksaf slaan
Maar als je nu de splitter bij de gele auto om en om omschakelt rijd de auto de ene keer over de brug en de andere keer onder de brug door. Dan pak je toch de hele baan?
Als je de splitters hebt zoals op je laatste (derde) foto, maar dan die onderaan bij de gele auto omgeschakeld.
Dus bovenin staat verticaal, onderin horizontaal. Je groene auto start waar die nu is op de foto. Vervolgens zet je elke keer 1 flipper om zodra de auto hem gepasseerd is. Dan zou het goed moeten gaan
Ik zag het woordje ‘veegsessie’ staan in een uitnodiging van mijn werk. Ik ken dat woordje niet en google helpt mij ook niet echt verder. Iemand toevallig een idee (ik kan desbetreffende collega ook vragen maar ik ben nu gewoon heel benieuwd)