Ik heb ook altijd geleerd dat ze juist niet plat mogen haha, ik heb ze allemaal netjes rechtop. Vind ik ook wel het meest logisch klinken eigenlijk! En ook veel makkelijker dan liggend als je een plaat uit je kast wil pakken trouwens.
Als je ze niet rechtop mag bewaren, dan gaat er ook wel gigantisch iets mis bij alle platenzaken
Deze heb ik mān dochter gegeven. Ze had een Crasley (we hebben de naam veranderd omdat de eerste plaat die ze draaide al een kras op kwam) besteld maar uit haar telefoon kwam zelfs beter geluid.
Ze is erg blij met dit spelertje.
Ik heb een nieuwe tas en die draag ik crossbody maar dat gaat altijd zo schuren in mijn nek/hals. Hoe doen jullie dat? Ik heb echt het idee dat ik iets essentieels mis ![]()
Ik draag altijd een crossbody en heb dit eigenlijk niet. Het bandje leunt ook eigenlijk op mijn schouder en niet op mijn nek/hals. Kan je hem langer maken misschien?
Dan moet āie langer!
Hij hangt al op mijn bovenbeen, nog langer wordt er niet mooier op
Oh, nee, dan snap ik het niet. Ik ken het alleen als het tasje te kort is bij mij. Sorry voor deze dooie kip!
Het is ook wel een bredere band! Ik geloof ook dat ik mijn tasje nog iets langer heb. Maar dat is ook wel persoonlijk. Het is misschien ook wel wennen, ik kan bijv mijn tasje alleen aan 1 kant hebben, de andere zit onwennig.
Wat stop je er allemaal in? Ik merk naarmate ik hem voller stop en zwaarder maak dat mijn tasje meer naar voren gaat hangen en daarom soms gaat snijden
Niks want er past niks in
mn sleutel, oortjes, portemonneetje, haarelastiekā¦
Ja @TanteBetje het bandje wat erbij zit was weer veel te kort voor mij, en dit is even een makkelijke band van de markt. Ik ben nog even zoekende
Hahaha nee dan kan dat het inderdaad niet zijn, misschien de afwerking van de zijkanten van het bandje?
Ja dat zou wel kunnen⦠ik heb ook wel platte gladde ronde schouders dus misschien is het gewoon een me problem ![]()
Kun je de band misschien een beetje onder de kraag van je jas doen?
Weet iemand een fijne telefoonhouder voor in de auto aan de ventilator, die niet na 1 of 2 keer tegenaanstoten kapot gaat? Vind zuignap op het raam te ver weg ![]()
Deze is heel strak. Doet t al een tijd goed bij mij
Jaa, deze inderdaad! Ik heb 'm ook al een hele tijd en geen enkel probleem ermee.
Ik heb de Sony PS-LX310BT zojuist geĆÆnstalleerd. Alles ging goed alleen er komt zacht geluid uit de platenspeler zelf en uit de box waarmee ik de platenspeler via Bluetooth heb verbonden. Alleen het geluid loopt nu niet synchroon. Het knopje moet als ik het goed begrepen heb op LINE staan en niet op PHONO. Ik heb het beiden geprobeerd maar het niet synchrone geluid blijft.
Ik zag via Google iemand met dezelfde vraag maar het verlossende antwoord stond er niet bij. Weet iemand het toevallig?