Durf te vragen #6

Ik denk alleen maar aan wanneer je hebt gepoept en je eindeloos kan afvegen. Maar geen idee wat het in jou context betekend.

19 likes

Een tweede sessie van hetzelfde overleg voor mensen die niet bij de eerste konden zijn

7 likes

Ja een soort inhaalsessie van iets

4 likes

@Evenveel @floreales ja dat moet het zijn! Het ging inderdaad om een sessie waarbij je aanwezig moet zijn toen had hij over een veegsessie. Makes sense, dank jullie!

3 likes

Haha ja wat de anderen zeggen. Wij noemen het ook wel eens de ‘bezemsessie’

1 like

In de H&M app wilde ik een item toevoegen aan favorieten en kreeg toen de optie om het toe te voegen aan een styleboard, maar dat kan ik nergens terug vinden. Weet iemand waar je dat kunt vinden in de app?

2 likes

Is het raar om een kinderboekje cadeau te geven bij een baby? (Want het kind krijgt er voorlopig niks van mee)

1 like

Nee.

12 likes

Oke top dan ga ik een Nijntje boekje kopen
Vond het zo cute maar dacht miss ongepast bij een baby

6 likes

Nee joh, je krijgt al genoeg babykleertjes en dat soort spul. Ik vond het juist superleuk om boeken te krijgen die mijn kind pas later kan lezen. En sommige ouders lezen al vanaf de geboorte voor!

6 likes

Ik doe dit juist heel vaak, je kunt al heel jong beginnen met voorlezen. Het is een cadeau waar ze hun hele jeugd nog iets aan hebben, ik ben nog steeds erg gehecht aan de boeken die ik als kind heb gekregen.
Daarnaast is het tenminste iets anders dan kleertjes of knuffels/speelgoed waar ouders vaak in omkomen en is het niet groot/onhandig om te bewaren.

5 likes

Zeker niet, mijn moeder heeft me al lid gemaakt van de bieb sinds ik een paar maanden was haha. Maar er zijn trouwens ook van die contrastboekjes voor baby’s, dat is voor die kleintjes heel interessant omdat zij eerst alleen contrasten zien en dan rood, etc. en daar zijn die boekjes op gemaakt.

6 likes

Mijn kindje is nu 3 maanden en heeft nu al aandacht voor Nijntje! Veel andere boekjes nog niet echt. Nijntje zijn hele eenvoudige vormen in paar kleuren en ik denk dat dat haar trekt.

Ik heb heel veel boekjes gekregen als kraamcadeau en vind ze allemaal super leuk. We lezen ook al vanaf dag 1 bijna dagelijks voor, juist heel goed voor de taalontwikkeling ook al snapt ze het niet echt nog.

7 likes

Weet iemand of je bij de jumbo op je verjaardag zowel een zakje stroopwafels als 20% korting op taart krijgt?
Ik heb een mail gekregen, maar word er niet wijs uit of je moet kiezen of allebei krijgt.

2 likes

Allebei!

2 likes

Mijn kind is echt helemaal leip van boekjes! Heb er sinds haar geboorte een hoop gekregen en gekocht, en nu ze bijna 2 is worden ze allemaal standaard voorgelezen en is elke week een ander favoriet. Juist leuk om iets cadeau te geven waar ze lang iets aan hebben

2 likes

Er is een zegelspaar topic

Leuk juist! We zijn vroeg begonnen met voorlezen. M’n dochter is inmiddels 6 jaar en kiest dan als ze erg moe is juist de ‘makkelijke’ boeken die ze al kent en die wij dan moeten voorlezen.

2 likes

Is er iemand die ervaring heeft met een vloeibaar dieet? Ik mag (hopelijk tijdelijk) alleen nog maar vloeibaar eten. Vind het zo lastig om toch wat variatie te vinden. Ben het nu al helemaal zat haha

1 like

Misschien heb je hier wat aan?

4 likes