Oh wat goed! Had al een hoop op Google gezocht maar was deze nog niet tegen gekomen. Thanks!
Hoe krijg ik een vieze geur uit mijn Rains tas? Heeft te lang een banaan of manderijn in gelegen.
HG textielspray.
ieh echt een vies woord
Dit ziet eruit of het verbrand is? Ietwat gesmolten
Alleen een vlekkenschaartje werkt dan
Is het geen opgedroogd bloed?
Iemand hier toevallig goed met apa 7? Ik snap een feedback namelijk niet.
Dit is heel duidelijk!
Het gaat om een klein ding (waarschijnlijk) hoofdletter dus hoop dat nu iemand het direct ziet.
Als ik door mag met de opleiding dan koop ik het denk wel.
Ooh nee kopen bedoel ik niet ik bedoel die apa generator. Daar vul je alles in en dan rolt de goede formulering eruit. Linkt hij daar niet naar?
Dan kan je even kijken wat er anders is. Ik doe het nooit meer met de hand
Ja gelukkig gebruik ik het. Anders was ik helemaal grijs.
Alleen zegt scibbr (…) mental health (…) en heeft mijn docent dat geel gemaakt bij meerdere bronnen.
Het gaat dus om al dan niet hoofdletters voor een bron? Wat voor bron is het? Boek, artikel, …? En wat is de volledige titel?
Het is een artikel en de volledige bron
Venville, A., O’Connor, S., Roeschlein, H., Ennals, P., McLoughlan, G., & Thomas, N. (2021). Mental Health Service User and Worker Experiences of Psychosocial Support Via Telehealth Through the COVID-19 Pandemic: Qualitative Study. JMIR mental health, 8(8), e29671. https://doi.org/10.2196/29671
Ah ja dan ga ik er vanuit dat JMIR mental health een journal is? Die zou dan in italics moeten en alle ‘major words’ met hoofdletters, dus dan wordt het JMIR Mental Health, 8(8), e29671.
En in weet niet of je daar ook iets over gehoord hebt in je feedback maar ik zou eigenlijk zeggen dat je voor de titel van het artikel juist niet al die hoofdletters nodig hebt, alleen voor het 1e woord in de titel en subtitel. Dus:
Venville, A., O’Connor, S., Roeschlein, H., Ennals, P., McLoughlan, G., & Thomas, N. (2021). Mental health service user and worker experiences of psychosocial support via telehealth through the COVID-19 pandemic: Qualitative study. JMIR Mental Health, 8(8), e29671. https://doi.org/10.2196/29671
(Tenzij telehealth echt een officiële naam van iets is, dan heb je daar ook een hoofdletter nodig, maar ik denk dat dat gewoon een algemene term is?)
Je bent geweldig. Dank je wel.
De enige feedback was let op taal en dit dan geel gearceerd.
Iemand hier weleens iets bij tuinmeubelland gekocht en wat is je ervaring?
Ja, opgehaald in de winkel vanwege bezorgkosten. Het was een zware parasolvoet. Goede materialen. En prima service. Ze hielpen me het in de auto zetten.
Waar zouden jullie zoeken naar zo’n steen? Vind het zo wat om er eentje uit iemands voortuin te jatten, maar hoef dus geen kilo zak van de gamma haha.
Tuincentrum zou ik proberen