Aan een paar mensen om je heen vragen? Wij hebben heel veel stenen in de tuin bijv en zijn er niet aan gehecht. Misschien heb je een collega die je een steen wil geven.
Ergens waar ze decoratie voor aquaria verkopen, dus indd grote tuincentra of een vissenzaak.
Hoe groot wil je hem hebben? Schatmakertjes verkoopt mooie grote stenen voor hobby-doeleinden. De afmetingen staan op de site vermeld bij elke steen.
Ik heb morgen een belangrijke dag en ik moet met het openbaar vervoer. Nu gok ik er niet op dat m’n bus rijdt. Maar rijden alle NS treinen morgen gewoon wel?
Alleen streekvervoer staakt, dus de NS treinen rijden gewoon!
O nice! Ja denk iets kleiner dan een vuist
Ah super bedankt! Dat scheelt een hoop zorgen
Zo dat was echt een super vage film
Gebruiken hulpdiensten het medische id van de iPhone wel eens?
Na mijn idee gebeurd dit niet.
Behandelen ze je in nood (112) de basis en bij opname in het ziekenhuis openen ze zo nodig n.a.v eventuele id die je bij je draagt je medische dossier?
Dit snap ik niet. Dit klinkt alsof je je bv alleen de hoog nodige medicatie krijgt en de rest pas als je ID bekend us.
Ik weet niet of men iPhone id gebruikt of niet.
In meeste gevallen is er toch wel op een van de manier mogelijk om een naam en geboortedatum tevoorschijn te halen. In de zeldzame gevallen dat het niet zo is noemen we de patiënt John Doe en maken een dossier daarvoor aan die je bij bekend worden van de NAW gegevens kunt koppelen aan het originele dossier.
De drie kleuren wissel ik van plek, alleen de rand blijft altijd wit. Hoeveel combinaties zijn er dan mogelijk?
6 denk ik (3 x2 x1)
Zes? Of niet? Is dit een instinker? Haha.
Nee haha ik wil het serieus weten. Ik heb echt geen wiskundig inzicht.
Maar dan gebruik je niet altijd alle kleuren.
Er zijn 3 kleuren (wit telt niet mee) dus kan ze 3 kleuren gebruiken in de buitenste krijg, kleinere kring nog 2 en middelste blijft er 1 over.
6, ik heb zelfs paint gebruikt.
Gewoon 3x2=6
(3 kleuren)x(2 combinaties mogelijk op de twee binnenste ringen)
Ik denk 6 als je geen kleuren dubbel wil gebruiken
Groen blauw roze
Groen roze blauw
Blauw groen roze
Blauw roze groen
Roze groen blauw
Roze blauw groen