Durf te vragen #6

Zo’n mini elektrische kookplaat? Kost bij bol maar 22 euro

image

3 likes

Kan je niet vragen of hij m nog om kan ruilen voor eentje die op inductie kan? Die zijn er gewoon! En anders denk ik wel dat zo’n plaatje van een tientje de beste oplossing is eigenlijk

7 likes

haha ja weet ik maar het ging vooral om de print :joy: maar ga de lokale marktplaats maar even in de gaten houden

8 likes

Hahahah oke ja fair

4 likes

Met een inductieplaatje duurt het wel veel langer voordat hij warm is. Dus dat is niet helemaal ideaal.

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Babyshowers, vrijgezellenfeesten etc

Ja ik was ziek, dus heb er helemaal niet aan gedacht!
Ik heb gebeld en het was idd niet goed doorgekomen maar het was geen probleem en ik krijg het geld terug :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat fijn! Beterschap!

Wat ik dan wel een keer grappig vond was dat de zwangere van elke gast babyfoto kreeg en dan moest raden wie het was.

1 like

Als jullie een overnachting (in dit geval gewoon Haarlem haha) zouden moeten boeken, zou je dan voor random twee dagen gaan in mei of dit plannen met Hemelvaart? Diegene met wie ik wil gaan is bang dat het met Hemelvaart heel druk is en gaat liever voor random twee andere dagen. Het scheelt me een werkdag vrij pakken als we met Hemelvaart gaan hahaah

1 like

Ik zou liever een ander weekend dan hemelvaart pakken, denk ook dat het dan drukker is. Daarnaast zullen de prijzen van hotels denk ik ook hoger zijn omdat iedereen vrij is/lang weekend heeft.

3 likes

Qua prijs maakt het geen verschil (dacht ik indd ook!)

3 likes

Ik vind de drukte wel gezellig, dus ik zou lekker met hemelvaart gaan.

3 likes

Ninamaakt inderdaad, en daarnaast ben ik ook fan van Studio Inktvis en Little Lefty Lou!

1 like

Het blijkt dat een vader en kind van mijn werk (PSZ) tijdens de aardbeving in Tukije toch nog daar waren. Ik wil wat liefs voor ze kopen. Zowel voor de ouders als voor het kind. Voor het kind weet ik wel iets, maar voor de ouders niet. Hebben jullie een idee?

Ja, ze hebben vier dagen op straat geleefd en zijn vorige week weer in NL aangekomen. Ze hebben helaas ook familie verloren die daar woonden.

We hebben ze nog niet gezien of irl gesproken, maar we willen als collega’s graag wat geven als teken van steun voor de ouders. De moeder heeft lang hier in onzekerheid gezeten. Voor de kinderen willen we mooie knuffel halen hadden we bedacht.

Ze zijn Syrisch. En ik weet ook niet zo goed wat voor hen acceptabel is in dit soort situaties. We willen ze ook niet beledigen.

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted

Heb er met mijn turkse collega’s over gepraat en die gaven aan dat vooral steun/erkenning dat het verschrikkelijk is al heel erg helpt. Dus een kleinigheidje en een mooie kaart en knuffel is denk ik al heel goed

2 likes

Hangt denk ik af van het budget maar een dagje pretpark/dierentuin/monkeytown voor het gezin lijkt mij wel leuk, dat ze even extr quality time hebben?

1 like

Ik vind het een beetje gek om dat vanuit je werk aan één gezin te geven. Ik snap dat dit een uitzonderlijke situatie is, maar vind dat je dan teveel verschil maakt tussen je cliënten.
Zou zelf voor iets kleins gaan, idd knuffel voor het kind en kaartje met chocolade ofzo voor de ouders.

2 likes