Durf te vragen #6

Ja dat kan ik ook wel begrijpen inderdaad. Maar denk ook dat het een heel uitzonderlijke situatie is (4 dagen op straat na een traumatische gebeurtenis) en denk ook dat andere ouders het zullen begrijpen? Ben zelf alleen kleine psz gewend waar het heel gemoedelijk aan toe gaat dus denk dat ik daar vanuit ging

1 like

@Fredje @chasingrainbows Ik heb zelf ook gedacht aan een lunchbon bijv. Ik zal het maandag nog even met mijn manager bespreken. Niemand van de overige ouders of kinderen weten dat dit momenteel in dit gezin speelt.

Maar goed, we hebben momenteel ook geen enkel idee hoe het met het kindje gaat die het allemaal heeft meegemaakt. Ze zijn deze week ook nog niet op de groep geweest.

1 like

Ik zou denk ik een kaart schrijven met medeleven en dan daarop schrijven dat jullie geld hebben ingezameld om te doneren. Wellicht uit naam van hun? Weet niet of dat too much is. Ik zou in ieder geval gewoon geld doneren aan een organisatie of 555.

12 likes

Estrid scheermesjes :joy:

6 likes

Een relatie

26 likes

De wie trend?

2 likes

In plaats van aanraden iets te kopen, afraden iets te kopen.

2 likes

Aah oh ik ben gedeinfluenced om tiktok te verwijderen dus heb het niet gezien :sweat_smile:

4 likes

Ik had dit met m’n vorige air pods en nu weer: heel vaak herkent hij het linker oordopje niet. En dan moet ik hem soms wel 10 keer weer in het hoesje terug stoppen voor hij ‘m pakt. Hebben meer mensen hier last van? Zo irritant :rage:

Ja, ik heb dit ook. Soms laadt dat oortje ook niet op in de case, kom ik dan achter wanneer ik ze wil gebruiken. Geen idee of/hoe het verholpen kan worden, maar echt heel irritant inderdaad.

1 like

Stom! Heb ze ook al weleens opgestuurd maar toen zeiden ze dat we niks mis mee was. Wil het niet weer doen want dan ben ik ze zeker een week kwijt.

1 like

Hebben we al een vergelijkbaar topic voor!

1 like

Ik vind niet meteen een vogel- of natuurtopic dus vraag ik even hier of iemand deze vogel kent.

Hij zit hier om de hoek in de stad en ik heb nog nooit zo’n vogel gezien. Is 40-50cm groot met een spitse oranje bek van zo’n 10cm.

3 likes

Lijkt me gewoon een reiger?

17 likes

Dacht ik eerst ook maar een reiger heeft toch lange poten? Deze “zit” echt gewoon, had hier zn kop even uit maar voor de rest van m’n observatie had ie z’n kop in zn vacht

1 like

Ze kunnen helemaal ingezakt/opgevouwen zitten

4 likes

Dit ziet er uit als een reiger die het koud heeft en in elkaar gekropen zit

6 likes

Top ! Dat wist ik niet, bedankt !

Ik vond deze foto op google van een ineengedoken blauwe reiger en zo zag die die ik zag er ook uit;

Heel gek om te zien zo in de stad, naast een drukke baan en fietspad. Hij bleef ook gewoon lekker zitten toen hij zag dat ik m zag

5 likes

Ik woon ook in een stad maar er zie bijna iedere dag wel een reiger?

12 likes