Durf te vragen #6

Dat is blauwe reiger!

Weet er iemand een originele/leuke activiteit voor een vriendinnengroep in (de omgeving van) Roermond?

2 likes

Een FF-peiling: op welke partij ga je stemmen tijdens de Provinciale Statenverkiezingen in maart? De resultaten zijn anoniem.

  • 50PLUS
  • VVD
  • CDA
  • D66
  • PvdA
  • GroenLinks
  • BBB
  • Christenunie
  • FvD
  • JEZUS LEEFT
  • Ja21
  • PvDD
  • PVV
  • Volt
  • Piratenpartij
  • SP
  • DENK
  • SGP
  • Een lokale kleinere partij
  • Geen idee, stemwijzer ftw

0 stemmers

5 likes

Heeft iemand wel eens bij Freasy besteld? Kon via de zoekfunctie niets vinden.

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Lekkere en/of gezonde snacks

Dit hoort eerder in het sekstopic maar daar kan ik nu niet in. Heeft er iemand aanraders voor glijmiddel voor de gevoelige huid? Ik gebruik nu die basic Easyglide op waterbasis maar die prikt/brandt soms en wil nu liever iets op siliconenbasis want dat schijnt beter te zijn voor de gevoelige huid.

1 like

Deze gewoon?

Niet op siliconenbasis maar dit is echt een heel basic glijmiddel, ik gebruik hem echt al jaren en ook voor mn bekkenbodemfysio

2 likes

Pjur is top!

4 likes

Eens!

2 likes

Die @Luzarl noemt wordt ook door mijn huisarts gebruikt bij onderzoeken en zij adviseerde hem mij ook. Dus ik denk dat die wel goed zal zijn! En anders Pjur zoals @max en @pastelzwart zeggen, alleen vind ik Pjur niet echt ‘glibberig’. Het is meer smooth dan nat zeg maar, dus ik vind het wel een ander effect geven.

2 likes

Ja het is idd medisch spul. Echt niks sexy aan maar gewoon wel heel fijn en lekker goedkoop

3 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic

Is er misschien iemand met een Consumentenbond abonnement die toegang heeft tot dit artikel en dat aan me wil laten zien?

2 likes

Wat wil je weten over welke?
Stuur mij anders maar en pb. Dan spammen we het hier niet vol.

1 like

Is het bij Zara normaal dat kleding vol kreukels en zonder zakjes wordt geleverd vanuit de webshop? Koop hier niet vaak dus ben verbaasd over wat ik ontvang.

1 like

Zonder zakjes klopt wel in ieder geval.

2 likes

Wel als het een set is. Ook als die set incompleet of incorrect is.

2 likes

En wat staat er hierover in de voorwaarden? ik begrijp je irritatie.

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Bestaat er een ‘ik ben geen vis’ variant voor hoesten?

1 like