Durf te vragen #6

Gadverdamme.

Nog eentje: mimosap.

3 likes

Cuba Libr-erwtensoep.

6 likes

Ja ik had al mimosAA

4 likes

Oh ja die is beter!

Edit: amarettonic sour (of amarettomatensap sour :joy:).
En fantaquila sunrise! Nu stop ik ermee, niet mijn beste moment dit.

4 likes

Sex on the biet(ensap)

20 likes

Oneens

6 likes

Haha echt hè, ik zag deze posts en moest gelijk aan Margaritalin denken voor ik door had dat het om drinkbare mocktails ging.

9 likes

Ja was dat nou lekker??

2 likes

Moscow milk mule
Tequilassi sunrise
Gin-gerbeer tonic

5 likes

Het was adequaat! Meer dan prima te drinken mocht je bijvoorbeeld in de trein zitten en denken ik heb een beetje glamour nodig.

3 likes

qua gordijn zou ik gewoon een handdoek of tshirt ofzo tussen het raam klemmen, of kunnen die niet open?

1 like

Misschien een domme vraag maar ik weet het oprecht niet. Ik ben recent verhuisd, woon aan de zee en bij mooi weer is het ongeveer 15/20 minuten fietsen naar mijn werk. Ik heb een oude omafiets zonder versnellingen en meestal gaat dat goed. Echter heb ik me onlangs serieus mispakt aan het weer, het was niet normaal hard aan het waaien en in plaats van vooruit ging ik eerder achteruit :roll_eyes: Ik ben moeten afstappen omdat het letterlijk niet meer ging om te fietsen, en ik kwam een half uur te laat doodvermoeid en badend in het zweet op mijn werk aan. Nochtans zag het er op het eerste gezicht niet zo erg uit, maar op de Zeedijk kan het weer verraderlijk zijn (ik moet letterlijk op de Zeedijk fietsen, binnendoor is een grote omweg). Nu wil ik wel vaker met de fiets gaan i.p.v. met de auto, en beter het weerbericht checken, maar ik vraag me af wat doenbaar is in die omstandigheden om te fietsen. Nu is het bv. 27km/u wind, is dat veel of niet? Met hoeveel km/u wind moet ik rekening houden?

1 like

Denk dat je het beste deze tabel aan kan houden, samen met de opmerking van @viking over windkracht 4.
27 k/u wind valt dus onder windkracht 4.

2 likes

Is er iets van een fietsprogramma via werk voor een elektrischef fiets? Of sparen/geld als cadeau voor feestdagen vragen voor een elektrische fiets?

3 likes

Haha, dat is toch niet wat ze vraagt?

@flalamingo Weet je nog wanneer onlangs was? Want het heeft de afgelopen tijd wel echt hard gewaaid! Windkracht 6/7 enzo, en dat is echt flink ploeteren (of juist heerlijk als je wind mee hebt)

7 likes

Klopt ja ik leefde me teveel in en dacht vanuit mijzelf :rofl: heb ooit heuvel op met wind gefietst op elektrische fiets en het was zooo fijn haha

2 likes

Bestaat Herman het vriendschapsbrood eigenlijk nog? Vroeger zo vaak dat smerige deeg via via gekregen en ben benieuwd of het nog steeds zo’n ding is op scholen.
Zou wel grappig zijn als er nog og Hermans rondgaan. Bron van de volgende pandemie: 30 jaar oud brooddeeg

19 likes

Ja! Zag het laatst bij een Emmy studio mint alleen heet het anders nu.

5 likes

Wtf is dit?

3 likes

Goor

2 likes