Weet iemand of Transavia streng is met handbagage? Ik heb een trolleykoffer maar ook een rugtas voor dagelijks gebruik.
De laatste keer dat ik met ze vloog mocht ik niet eens een totebag waar alleen een boek en een waterflesje in zaten apart meenemen, moest ik in mijn koffertje proppen en vervolgens in het vliegtuig er weer uit halen Is inmiddels wel al een jaar of 5 geleden
Ik zou zorgen dat je heel erg op tijd bij de gate bent want soms delen ze cabin guaranteed kaartjes uit en wie dan geen kaartje heeft moet bagage sowieso inleveren. Verder hangt het in mijn ervaring er heel erg van af hoe vol de vlucht is.
Als het goed is mag je een koffer en een kleine accesoires. Als de rugzak niet te groot is en onder een stoel zou passen mag allebei. Zou wel oppassen met hoe groot en vol die is.
Hmm nou dan prop ik alles wel in m’n rugzak en neem een schoudertas mee. Geen zin in geneuzel.
@RupiKaur wat een raar systeem! En als je dan “te laat” bent? Dan moet je betalen?
Oh wat streng? Ik speel op safe en ga met een rugzak en schoudertas. Daar kan dan nog wel wat spul in.
Nee hoef je niet voor te betalen! Maar ze kunnen simpelweg niet alle handbagage koffers kwij In de bakken.
Je kan trouwens prima een handbagagekoffer en een kleine tas meenemen hoor! Op hun site staat dit.
Oh dan maak ik me geen zorgen! Thanks allen
Wat is ook alweer een andere benaming voor premium mediocre?
Iets met medium luxe ofzo? Ben het even kwijt maar was een term die op t forum ook wel eens gebruikt wordt.
Middelmatige luxe?
Heeft iemand hier ervaring met aardstralen / waterader / wichelroede?
Mag me ook een pb sturen als je t liever niet openbaar deelt.
Ohja dat was het.
Het is heel verdrietig, maar dit is het gevolg van niets regelen tot het te laat is. Het enige wat je nog zou kunnen proberen is een notaris te vinden die bereid is tot een gesprek met hem 1 op 1 (ze willen soms best naar hem toe) en als hij dan duidelijk kan maken wat hij wil, kan dat op papier gezet worden. Hij moet dit ook willen en mee kunnen werken. Ik vrees dat dat het enige is.
Je zou met hem kunnen overleggen of hij evt. een wettelijk vertegenwoordiger zou willen. Dan zou je moeder als mentor of curator kunnen optreden. Het is ook mogelijk dat de rechtbank een professioneel wettelijk vertegenwoordiger aanstelt. Dit kun je aanvragen bij de rechtbank en zij beslissen wie wordt aangesteld. Je buurman kan dan ook aangeven wat hij het liefste wil.
Dat hij wilsonbekwaam ter zake is mbt zijn levenstestament, zegt overigens niet dat hij dit ook is mbt de keuze waar hij wil wonen. Dit is mijn vakgebied dus mocht je nog iets willen weten dan mag je me wel een dm sturen!
Ik weet niet of dit wel bestaat
Ik heb wel eens goede dingen gehoord over I-Pin-Ke, zelf nooit geweest.
Maar zelfs daar serveren ze ook sushi blijkbaar dus ja
Ik zit al een paar jaar bij Antagonist en dat bevalt heel goed!
Ik zt ook al jaren bij Antagonist!
Robohost, als die nog bestaat.