https://shop.vogue.ph/ gewoon via hun website
Die sturen maar naar een paar landen helaas, geen Nederland/Europa. Of heb jij iets anders gespot?
Als ik de site open krijg ik een pop-up met shipping options to the Netherlands. Verder dan dat heb ik niet gekeken, ging er vanuit dat ze die shipping options dan ook zouden hebben . Vreemd
Where To Buy | Vogue Philippines misschien een van de online shops die hier staan?
Thanks voor het meedenken! Ik zie dat een van die shops naar NL verzendt, alleen is ‘ie daar uitverkocht. Ik ga ‘m even in de gaten houden, wellicht dat hij nog wordt aangevuld!
Zijn kledingwinkels morgen open? Google en het forum geeft me niet volledige duidelijkheid. Wilde vandaag eigenlijk al gaan shoppen maar was het hele pasen vergeten
Dat verschilt per winkel en stad, zou even kijken op de website van de winkels waar je heen wilt. In het dorp van mijn ouders zijn de kledingwinkels vandaag ook gewoon open, maar bij mij in de stad bijvoorbeeld niet.
@Naye heeft het haast? Ik vlieg woensdag daarheen, kom begin mei terug, kan hem meenemen en opsturen als je wilt (als ik hem nog kan vinden). Gaat om die met die vrouw die traditionele tatoeages zet?
Ik kon geen danstopic vinden, daarom hier.
Ik ben op zoek naar een danstype waar je op les kunt (als echte beginner), wat niet heel stijf is qua bewegingen. Een beetje salsa-achtig bijvoorbeeld. Ik heb echt geen verstand van dans. Het liefst ook nog een dansvorm waarbij je geen partner nodig hebt, want de mijne wil niet mee en ik kan me nog mijn stijldanservaringen herinneren van toen ik 12 was, waar altijd te weinig mannen waren (waardoor je een gedeelte van de tijd de danstechnieken van de man moest toepassen) en de mannen die er waren, maakten het dansen niet leuker. Iemand een idee?
Misschien is het leuk om te beginnen met zumba, daar combineer je allerlei dansstijlen en dan kan je even kijken wat je leuk vindt?
Je kunt eens kijken naar lindyhop? Dat is geen latin dans (dus heel anders dan salsa), maar wel heel beweeglijk en leuk! Het is wel een partner dans, maar het is niet man-vrouw maar leader-follower. Dus je kunt ook zelf kiezen of je leader of follower wil leren, afhankelijk van je gender.
En zumba is ook leuk idd! Of misschien iets van afro? Ligt beetje aan of ze dat geven in jouw buurt maar vind ik zelf ook heeel leuk om op te dansen!
Oh wauw, wat super lief dat je dat aanbiedt! Nee, het heeft verder echt nul haast. Ik help zoeken voor m’n tante die ‘m graag wil hebben vanwege de cover van de oudere vrouw met tatoeages inderdaad, ze vindt ‘m heel bijzonder. Mocht je ‘m toevallig tegenkomen houd ik graag contact!
Ik was zelf ook al erg nieuwsgierig ernaar, dus ga mijn ogen openhouden en laat het je weten!
voor Laura!
Ik heb voor een nachtje weg een auto nodig en wil deze eventueel wel huren, dus zat naar greenwheels te kijken.
Greenwheels tarieven | Deelauto huren vanaf € 2,30/uur of € 29/dag | Tarievenn8azzj_up*MQ…&gclid=Cj0KCQjwxMmhBhDJARIsANFGOSu73t0_hsHzQ2vSmuM-BJvmPsFh6evZqEy92tvdLlW6Jw0QIPbOS8gaAonMEALw_wcB
Klopt het dat je dan het uurtarief betaalt en daarbovenop nog het kilometertarief? Dus ik ben 36 uur weg en rijd 175 km. Dan is het 140€ voor de uren en 63€ voor de kilometers? Ik zie dat dat middelste pakket dan al goedkoper is. Maar klopt m’n berekening?
Je betaalt inderdaad voor beiden. Dat maakt Greenwheels flink duurder voor lange afstanden dan voor korte stukjes. Toen ik nog Greenwheels gebruikte kwam er ook nog een brandstoftarief per km bij…
Wow vind dit echt prijzig. Op snappcar is het vanaf €65 zag ik. En via autoverhuur max €90. En die hebben allebei per dag 100 km gratis, dus dan betaal ik niks extra.
Voor lange afstanden gebruikten wij daarom ook Snappcar. Elke verhuurder heeft z’n eigen tarieven en vrije km’s maar het is zoveel goedkoper dan Greenwheels.
Dankjewel!
is er een speciaal stuk dat je wilt hebben, het hele parool is best een groot ding om te versturen?