Durf te vragen #6

Ik ben in februari van basicfit naar sportcity gegaan en vond het echt een verademing. Zal wel per filiaal verschillen natuurlijk maar ik ben blij verrast.

1 like

Ik voel me echt een sukkel maar via google kan ik niets vinden, of ik kijk niet goed. Maar zijn er ergens nog NS dagkaarten met korting te krijgen? Ik moet komend weekend een treinreis van bijna 30 euro enkele reis maken dus alle korting is welkom. Het gaat om een retour op dezelfde dag.

Die dagkaarten bestaan volgens mij niet meer. Als je een persoonlijke OV kaart hebt kun je wel voor één maand een kortingsabonnement voor 40% korting in het weekend aanzetten (kost je 2,20). Dat scheelt denk ik wel een hoop! Zo doe ik het meestal ook.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/1

3 likes

Ik hoorde pas (toen ik een soortgelijk probleem had) ook dat die dagkaarten niet meer bestonden, maar kreeg toen de tip om NS flex weekend vrij voor 1 maand aan te zetten. Dat was 30 of 35 euro voor een maand (maar dus goedkoper dan 30 euro voor de heenweg en 30 euro voor de terugweg).

2 likes

Huh sportcity is toch heel luxe? Met zonnebanken enzo, sauna zelfs. Althans, in Den Haag was dat wel zo’n 5 jaar terug haha

2 likes

Dat zou kunnen, ik weet niet de hele geschiedenis, maar alle fitforfrees hier zijn nu sportcity’s geworden

1 like

Een abonnement voor een maand vrij reizen in het weekend is ongeveer 35 euro, als je toevallig deze maand nog een keer met de trein moet haal je dat er zo uit.

1 like

Verschilt dus per filiaal

2 likes

Europa ook, gewoon vragen. Voor drinken net zo

4 likes

En achterin staat vaak ook nog een karretje met snacks en drinken die je zelf kunt pakken!

1 like

Huh maar dit is echt mega goedkoop? Dus voor eenmalig 2,20 krijg je 40% korting, klinkt echt heel goed!

1 like

Ja klopt! Is dus wel een maandelijks bedrag, maar je kunt hem na 1 maand al uitzetten.

@monkeyslut Als je op de link klikt zie je dat het gewoon 2,20 is! Die 5 euro waar jij het over hebt is voor de daluren in het algemeen, niet alleen het weekend.

3 likes

Heh? Bij KLM is al het eten en drinken inbegrepen

3 likes

Ik heb een Android en kan fotos van een bepaalde periode/map niet meer vinden. (Begin 2019) Niet in de fotomappen en niet tussen alle fotos bij elkaar. Wel kan ik een aantal fotos van die periode die ik heb doorgestuurd in de groepschats op whatsapp nog openen. Dat wil zeggen dat ze nog ergens op mijn telefoon staan toch?

Kan iemand mij helpen want de fotos van die periode zijn dierbaar voor mij.

3 likes

Nee hoor, ben vorig jaar naar Malaga gevlogen en moest toen ook betalen voor snacks! Ellende :frowning:

1 like

@Fotorolletje Ja zeker spannend, en ik weet er ook niets van, wat het op langere termijn zou inhouden etc. Misschien voorbarig maar ik vraag me dat wel af.
@Ikbeneenkonijn Dankjewel, weet je ook welke filmpjes specifiek want dat zie ik zo niet aan de titels?

Ik heb helaas nog geen uitnodiging, en ik baal daar wel van. Het zal er wel druk zijn natuurlijk, maar het zou ook fijn zijn eens antwoorden te krijgen in plaats van me een kleinzerige aansteller te voelen :unamused:

1 like

Weet je zeker dat het een klm vlucht was en geen transavia vlucht met een geleend blauw vliegtuig?
Sinds 2019 is de tax free verkoop aan boord gestopt op Europa en sindsdien zijn er ook geen portemonnees/credit card apparaten meer aan boord om iets te kunnen afrekenen. Die artikelen waren het enige waarvoor je hoefde te betalen. Er is nu geen mogelijkheid meer om te kúnnen betalen, zelfs niet voor een upgrade. Dat kan aan boord alleen door je flying blue miles in te zetten.

6 likes

Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar bij een oude Samsung had ik een aparte whatsappmap met foto’s. Die kun je het handigst vinden door je telefoon aan te sluiten op de pc en dan je telefoon te doorzoeken.

2 likes

Dat je ze terug kunt vinden in whatsapp betekent niet per se dat ze op je telefoon staan. Ik kan ook foto’s in whatsapp openen die niet op mijn telefoon staan (of hebben gestaan). Kun je je telefoon misschien verbinden met een computer en hem dan uitlezen?

1 like

Ik nam altijd zelf heel veel snacks (van de supermarkt) mee. Pringles, snoep, koekjes, croissants, weet ik het. Ga echt niet vertrouwen op dat ik genoeg heb aan dat ene zakje nootjes of droge sandwich kaas.

5 likes