ik denk dat ik het wel snap, ik ga hem voor je opzij leggen
Kan ik gewoon alle basic kleding zoals t-shirten hoodies enz allemaal in de droger gooien?
Ik weet dat niet want ik heb geen droger maar wil morgen mijn vader zijn droger een keer gebruiken.
Ik doe dat wel gewoon en nog nooit iets gekrompen
Ik heb een half jaar een droger gebruikt en kleding komt er echt minder mooi uit. Zelfs na 1x zag ik bij sommige kledingstukken al verschil (kleur werd doffer) en sommige dingen krimpen of de boord wordt lelijk. Ik zou het je echt afraden (en wij hadden een net nieuwe warmtepompdroger dus daar lag het niet aan).
Ik gooi mijn kleding er gewoon in, maar dat is kwaliteit a la h&m/Zara/costes. Gaat prima. Mijn man heeft wat duurdere kleren en speciale stofjes en als ik daar per ongeluk iets van in de droger doe merkt hij het meteen.
@Luzarl Zumba heb ik jaren geleden wel eens gedaan, dat vond ik toen wel leuk! Alleen is het me dan niet helemaal duidelijk welke dansstijl het is omdat het gecombineerd wordt, dus dat maakt het dan wat lastiger. Wel goede om weer eens te proberen. Dankjewel!
@crazyplantlady Toevallig hoorde ik laatst iemand over lindyhop! Nadeel is dan wel dat het een partnerdans is, maar leader-follower klinkt al beter dan man-vrouw. En afro zegt me niet zoveel, dat ga ik eens opzoeken. Thanks!
@kali Dank voor je uitgebreide uitleg! Ook met uitleg over de moeilijkheidsgraad. En je noemt allemaal dingen die ik niet ken dus leuk om eens op te zoeken. Dankjewel!
Ik ga nu dus kijken naar:
- Zumba (gecombineerde dansstijlen)
- Lindyhop (leader-follower)
- Afro (choreo, zonder partner, divers)
- Bachata (simpele pasjes, wisselen van partner)
- Kizomba (lastiger qua footwork, soms een partner nodig)
- Konpa (minder footwork, meer intiem, lastiger te vinden)
Bij bachata wordt ook niet altijd gewisseld van danspartner, ligt echt aan de dansschool hoe ze daarmee omgaan
Heel eerlijk ik zou die terugsturen. Crosley is een shitmerk.
Nu durf ik niet meer haha.
Als je je toch bedenkt: mn vader (bekend op t gebied van platenspelers) heeft me altijd aangeraden om een tweedehands/dus oudere platenspeler te kopen ipv een “mooie”. Kijk eens naar Akai bijv! Scheelt ook qua prijs, maar dan moet je wel een versterker hebben
Ik doe het wel, ik hing voorheen alles uit maar daar heb ik echt geen zin/geduld meer voor. Maar dat komt omdat het hier in huis heel lang duurt voor het droog is, en als de rekken vol zitten je niet meer kan wassen. Enige wat ik nog uithang zijn de kleren van mijn dochter, want ik heb wel gemerkt dat haar shirtjes lijken te krimpen. En tuinbroeken etc kunnen er ook niet in want dan komen die sluitingen er helemaal vermorzeld uit . Maar onze kleren gaan prima!
Een keertje kan geen kwaad hoor, zeker niet bij katoenen basics. Maar zou het niet standaard doen, en ook voorzichtig met andere stoffen qua krimpen e.d. Een droger is uiteindelijk gewoon niet goed voor je kleding (en overigens ook niet voor andere dingen die je erin gooit). Ik heb er ooit heel kort een gehad, maar gooide er uiteindelijk alleen beddengoed in, omdat dat gewoon onhandig veel plek inneemt met drogen als je het ophangt.
Ja dit is de eerste keer en voor de komende jaren meteen laatste keer ook gok ik. Maar naar aanleiding van @Vlek haar berichtje stop ik mijn nieuwe tour t-shirt van EC maar niet in de droger voor de zekerheid.
Oh nee, echt? En waarom vind je dat?
@Paddington goeie tip! Ik wil er wél een met Bluetooth zodat ik deze op mijn Bose boksen aan kan sluiten.
En heeft iemand dan dé ultieme tip voor een platenspeler met Bluetooth voor max € 225,00?
Ik heb ook een Sony.
Ja die zag ik inderdaad voorbij komen!
Bedankt voor de tip
Deze hebben wij en ben er na 1.5 jaar nog steeds blij mee
Ik heb ook een lenco!
Zonder bluetooth, maar is een hele fijne vind ik zelf.
Lenco is volgens mij ook een goed (budget) merk.
@ZusjevanJoost crosley heb ik inderdaad ook veel slechte verhalen over gehoord. Dit had er vooral mee te maken dat de speler niet heel vriendelijk is voor je platen en je platen echt gesloopt worden. Je kan er eens naar googlen.
@Mrs.Fraser @Vlek dank voor de tips! Wat zonde dat die andere ja platen kapot maakt ik heb de Sony gekozen!
De C6 van Crosley maakt je platen niet stuk. Alleen die fancy koffers e.d. van ze.
De C6 heeft een goede naald en een verzwaarde arm. Prima ding!
Ik heb ook een C6. Met een Marshall box een top geluid.