Hahaha nee dan kan dat het inderdaad niet zijn, misschien de afwerking van de zijkanten van het bandje?
Ja dat zou wel kunnen… ik heb ook wel platte gladde ronde schouders dus misschien is het gewoon een me problem
Kun je de band misschien een beetje onder de kraag van je jas doen?
Weet iemand een fijne telefoonhouder voor in de auto aan de ventilator, die niet na 1 of 2 keer tegenaanstoten kapot gaat? Vind zuignap op het raam te ver weg
Deze is heel strak. Doet t al een tijd goed bij mij
Jaa, deze inderdaad! Ik heb 'm ook al een hele tijd en geen enkel probleem ermee.
Ik heb de Sony PS-LX310BT zojuist geïnstalleerd. Alles ging goed alleen er komt zacht geluid uit de platenspeler zelf en uit de box waarmee ik de platenspeler via Bluetooth heb verbonden. Alleen het geluid loopt nu niet synchroon. Het knopje moet als ik het goed begrepen heb op LINE staan en niet op PHONO. Ik heb het beiden geprobeerd maar het niet synchrone geluid blijft.
Ik zag via Google iemand met dezelfde vraag maar het verlossende antwoord stond er niet bij. Weet iemand het toevallig?
Er komt sowieso altijd zacht geluid uit een platenspeler. En dat je speaker achterloopt is ook niet per se vreemd. gewoon een normale versterker en speaker kopen zou ik zeggen. Of speaker harder zetten zodat je het directe geluid van de platenspeler niet meer hoort, want het maakt niet uit dat het niet synchroon loopt. Line en phono hebben allebei niets met bluetooth te maken.
Dit is wat een vriend van me met verstand van platen en platenspelers erover zegt.
Ooooooh! Kijk, dat wist ik niet. Wat fijn dat jouw vriend dat weet! Is dat opgelost als je hem direct op een gewone speaker aansluit begrijp ik? Want ik erger me enorm aan. Dank je! Dan ga ik nu genieten van de platen. Kijk nou:
Ik denk dat hij dat bedoelt ja? Heb er zelf ook echt 0 verstand van haha. Wel heeeel veel platen zeg! Super leuk, geniet er van
Ja ik denk het ook. En als de kap dicht zit hoor ik het al minder. Dank je wel dat je het hebt gevraagd!
Dat zachte geluid heb ik ook inderdaad! Het is overigens ook beter om met je kap dicht te draaien. Dan trekken je platen en naald minder stof aan en gaan ze langer mee
En heb je dat los gelaten? ja dat wist ik inderdaad dat je de kap beter dicht kunt houden! Maar ik wilde even genieten en goed kijken hoe de plaat ronddraaide
Haha snap ik helemaal, dat blijft mooi om te zien! Ik hoor dat geluid wanneer mijn boxen nog niet aan staan, dus zodra het geluid over de boxen loopt heb ik er geen last meer van (of staan de boxen hard genoeg om dat te maskeren, geen idee haha).
Ah ok. Ja ik hoor het dus uit de box en uit de speler en dan niet synchroon maar bij de ene plaat valt het meer op dan bij de ander en als ik ‘m harder zet hoor je het haast niet.
Heb weer te lang op insta gescrolld. Dus wie weet of zo een schakel hoepel met gewichtje echt werkt?
Jep en ik vond het vreselijk. Dat ding krijg ik sowieso al niet op gang, en als je het niet goed doet krijg je blauwe plekken/ pijn in je zij.
Dus als iemand er nog 1 wilt overkopen om het zelf uit te proberen?!
Mijn fysio zei dat de norm voor bewegen een half uur is óf 10.000 stappen maar je kunt toch never nooit 10.000 stappen in een half uur zetten?