Durf te vragen #6

Voetgangers weten het vaak ook niet hoor. Als je mensen ziet wandelen zou ik gewoon je snelheid aanpassen en vervolgens handelen op de meest veilige manier (die hopelijk dan zo dicht mogelijk bij het volgen vd verkeersregels ligt :grimacing:)

4 likes

Vandaag een stuk gewandeld, maar had mn smartwatch niet om en dus zijn die stappen niet geregistreerd in Garmin. Wel in SamsungHealth. Weet iemand of ik dat kan syncen of dat ik in Garmin handmatig die stappen nog toe kan voegen?

Volgens mij gaat dat helaas niet

3 likes

Wat stom zeg!

Baal er wel echt een beetje van. Ik ben niet de meest actieve persoon en probeer juist weer wat meer te wandelen en zat net weer een flow dat ik steeds mn stappendoel haal en dat motiveert dan ook weer door te gaan. Had het dus wel leuk gevonden als deze onverwachte wandeling er toch bij had gestaan. Past wel weer goed bij mn niets gaat zoals het moet dag, haha.

1 like

Ahh ik snap je, ik kan ook altijd zo chagrijnig worden als mijn garmin ermee ophoudt (nogal vaak…) en mijn activiteit niet op strava staat…

2 likes

Dat snap ik ook wel, maar het is wel leuker als er in mn app staat dat ik zoveel dagen op rij mn stappendoel gehaald heb

4 likes

Wat zou jij max. uitgeven aan 3 dagen bachelorette van beste vriendin in het buitenland?

• 250
  • 500
  • 750
  • 1000

0 stemmers

Maar hangt ook af waar en zo. Ben naar Sofia geweest voor mijn beste vriendin haar vrijgezellen en het was daar zo goedkoop dat we voor 3 nachten alles inclusief aan 250 euro zaten. Was wel bereid om meer te betalen.

3 likes

Liever helemaal niks. :laughing: Geen zin om zoveel geld uit te geven aan iets waarvan ikzelf nul invloed heb op de invulling ervan (want ik zou ook niet in de organisatie willen zitten)

48 likes

Ik zou niet mee gaan, lijkt me echt ellendig.

19 likes

Nu al zin in het achterliggende verhaal, mijn antwoord is overigens ook 0 euro’s

9 likes

:rofl: Uitval van meerdere mensen paar weken voor bachelorette waardoor kosten voor iedereen stijgen. Dramatisch verhaal en inmiddels heb ik (organisatie) er ook geen zin meer in.

3 likes

Woont ze in het buitenland? Of wordt het voor de leuk in het buitenland gehouden? Zou voor mij nog wel verschil maken

2 likes

Ligt er heel erg aan wat voor soort bachelorette het is. Is het met een klein/leuk gezelschap en eigenlijk een soort vakantie? dan wel 1000 euro. Als het met een groep is waarvan minstens de helft stom is en de activiteiten ook, dan max 250.

3 likes

Oh nee dan zou ik niet zo snel zoveel geld eraan uitgeven. Snap dat het misschien niet haar droomvrijgezellenfeest is, maar als het al zo duur is en de prijzen nog stijgen zou ik zoiets hebben van: hou het maar in Nederland. Er is genoeg hier te doen.

Heb het geld ook niet om zoveel opeens uit te geven voor zoiets. Bij een vriendin in het buitenland zou ik er wel voor sparen, want zo iemand zie je al niet zo vaak.

2 likes

Ik zal wel gierig en skeer zijn maar tenzij het een plek is waar ik zelf al heen wilde zou ik eigenlijk helemaal niets hieraan willen uitgeven. Ik zou dit zelf ook echt nooit van mn vrienden durven vragen eigenlijk.

8 likes

Misschieb interpreteer ik het verkeerd hoor, maar je zegt dat ze zelf wensen had aangegeven? Ik vind het nogal wat om te ‘wensen’ dat je vrijgezellenfeestje in het buitenland wordt gegeven, wetende dat je zelf op zo’n dag (in dit geval zelfs dagen) niks hoeft te betalen en anderen dat dus voor je moeten doen.

Snap dat het leuk is hoor, maar ik zou het echt nooit in m’n hoofd halen om dit van vriendinnen te vragen :hushed:

Edit: zie nu in je laatste post “Vooral kijkend naar de kosten die bruidspaar weer voor bruiloft maakt” hahaha omg wat? Ze kiezen er zelf voor om te gaan trouwen en hoeveel geld ze daaraan spenderen?

14 likes

Dat is idd wel lastig, als iemand het echt verwacht. Ik ben dan ook niet altijd mondig genoeg om zoiets meteen af te kappen. Maar op een verplichte vakantie moeten vind ik ook wel ver gaan. Als zij het er echt bij vind horen mag ze mooi zelf betalen😝 makkelijker gezegd dan gedaan, maar zou toch echt het plan wijzigen hoor. Dit kan ze niet van je verwachten.

2 likes

Als zij dat vindt, dan betaald zij toch lekker voor iedereen.

Ik vind het heel leuk dat een goede vriendin gaat trouwen, dat ze er zelf een bruiloft van 20k van maakt doet ze helemaal zelf, maar ik vind niet dat je dan iemand kunt verplichten veel geld uit te geven aan jouw feestje. Want het is dan een vrijgezellenfeest, een cadeau voor de bruiloft zelf, een outfit voor de bruiloft. Ja doei.

11 likes

Bedankt allemaal voor jullie inzicht! Ik verwijder even wat berichtjes vanwege herkenbaarheid.

1 like