Durf te vragen #6

Decemberzegels kunnen ook dit jaar in december weer worden gebruikt, blijven nog wel een aantal jaar (of ongelimiteerd?) geldig. Ik gebruik ze ook in december van meerdere jaren terug.

8 likes

Oh, goed om te weten! Kan ik ze dan gebruiken zonder bij te plakken?

1 like

Ja, tot een paar jaar terug. Staat in de link die je zelf ok al noemde.

1 like

Volgensmij mag je die elk jaar in dec weer gebruiken (voor je kerstkaarten)

2 likes

Ik heb ooit de eerste bikini body guide van Kayla Itsines gevolgd voor 12 weken en had mooi resultaat voor een getoned lichaam. Ze heeft een vervolg programma voor na die 12 weken, maar heb ik nooit gedaan.

Maar ik moet zeggen
 echt spieren opbouwen lukt mij alleen in de sportschool, omdat je daar toegang hebt tot steeds zwaarder gewicht om mee te sporten. Die uitdaging voor je spieren is, naast voeding, wel nodig om echt te kunnen groeien.

Als blijkt dat je zelf thuis een hele gym hebt of niet de intentie hebt om echt te groeien maar gewoon wat strakker dan heb ik niets gezegd haha

1 like

Ik heb echt een heel onatletische bouw en spiergroei gaat bij mij heel langzaam, maar met de gratis Caroline Girvan series op YouTube zoals Epic, Iron etc heb ik echt voor mijn doen veel spieropbouw gekregen. Voel me ook sterker, strakker in m’n vel heb ook geen pijntjes meer.

Lijkt wel een Tell Sell reclame zo, maar ben echt fan haha. Plus ze lult ook niet tijdens die filmpjes, echt een pluspunt.

12 likes

Oh super! Dat klinkt ook heel goed. Dat ga ik ook zeker even bekijken.

Ja, bekend ‘probleem.’ Zelfs toen ik heel hard trainde in de sportschool (onder begeleiding) zette het geen zoden aan de dijk. Ik hoef er van mijzelf niet anders uit te zien, accepteer het voor wat het is. Maar voel mij nu soms een oud vrouwtje, zeker als mijn peuter een kleffe dag heeft en ik hem veel moet tillen. Volgens mijn fysio/chiro heb ik heel sterke buikspieren, dus dat is in elk geval positief. Maar wil nog wat sterker worden, zodat ik minder pijntjes heb en gewoon makkelijker en vrijer beweeg.

1 like

ik probeer een pwp aan te passen, maar het lukt me niet. Ik wil deze cijfers onderaan weg hebben. Het maakt geen onderdeel uit van de achtergrond en het is ook geen watermerk. Heeft iemand een idee?

image

1 like

Is het ook geen voettekst? Staat onder invoegen > koptekst en voettekst

Het template/sjabloon aanpassen! bij Beeld en dan Diamodel.

Heeft iemand ervaring met snacks aan de boord van KLM? Er zit bij mij in het overzicht: inclusief snack. Wat kan ik mij daarbij voorstellen?

3 likes

Ik heb een keer een broodje kaas en terug een pakje crackers met een blokje kaas gekregen.

4 likes

Chips, nootjes of een koekje. Ook een beetje afhankelijk van hoe lang je vlucht is

2 likes

Heel vaak een broodje kaas haha

6 likes

Binnen Europa heb ik het afgelopen jaar altijd een sandwich met kaas of eiersalade gekregen en daarna nog iets zoets (muffin of brownie) en een drankje. Zoiets (foto van internet):

3 likes

Deze idd met chemisch smeersel (eiersalade?) of met beemsterkaas. Heel vaak hebben ze alleen kaas, is mijn vriend nooit zo blij mee, die houdt niet van kaas. Vaak ook nog iets van een brownie erbij.

En intercontinentaal zijn snacks vaak zoutjes, van die pretzels ofzo of crackers, of chips of een brownie of muffin.

1 like

Welke vlucht ga je doen? Het is afhankelijk van welke bestemming en welk tijdstip.

1 like

& @176-716 dank jullie wel! Voetnoot had ik ook al geprobeerd maar het is eindelijk gelukt!

2 likes

Weet iemand hoe je bij Onefit je oude abonnement kunt heractiveren? Als ik nu akkoord ga met de nieuwe tarieven en voorwaarden, kan ik blijkbaar niet meer terug? Ik vraag me nu af of er ĂŒberhaupt wel een manier is om nog voor het oude tarief te blijven sporten.

Ja ik krijg altijd twee bruine boterhammen met kaas, meestal Beemsterkaas, zullen ze wel een samenwerking mee hebben. Dat zou ik op zich prima vinden, maar ze leuken het helaas altijd op met een smeersel; eiersalade, kruidenkaas of sandwichspread :zipper_mouth_face:
En nooit een muffin, zal mijn vlucht wel te kort voor zijn.

1 like