Nou dat dus, dan zitten we in hetzelfde schuitje. Balen zeg. Alternatieven als Classpass trekken me alleen niet zo.
Ja ze hebben vrij weinig bh’s. De winkel is ook echt klein. Ik bestel bij Victoria’s Secret altijd online omdat ik daar mijn bh maat weet. Je kan in de winkel wel passen of je laten opmeten, als je eenmaal je maat weet dan kan je elk model in je maat bestellen.
Ik zie door de bomen even het bos niet meer. Ik zoek een glazen breakfast to go pot. Nu zie ik verschillende opties als ik ga zoeken. Wie heeft een aanrader? Ik zoek een glazen to go potje om
oa mijn havermout mee te kunnen nemen naar mijn werk.
Dit is vast geen esthetisch verantwoorde tip maar ik gebruik hier graag een lege pindakaaspot voor. Werkt net zo goed!
@McApple ik gebruik een lege Bonne Maman jampot en dat is ook nog eens esthetisch verantwoord echt al 3 jaar dezelfde, gaat gewoon in de vaatwasser!
Haha ja ik had dat eerst ook maar nadat mijn deksel nu al een paar keer gesneuveld is in mijn tas toch maar besloten op zoek te gaan naar een iets robuustere optie.
Oei ja das niet fijn, misschien is dan iets met een metalen deksel wel wat veiliger
Mocht je toch voor iets anders dan glas willen gaan dan is deze echt top. En het is een Nederlands bedrijf. Ikzelf en meerdere andere forummers hebben deze
Ja deze heb ik inderdaad maar voor warme producten wil ik graag een glazen pot. Maar dankjewel voor de tip.
Misschien kun je een weckpotje gebruiken?
Ik gooi zelf ook warme havermout erin en dat werkt gewoon prima. Maar ik snap het dat je een andere voorkeur hebt
Deze van Ikea, lekt niet
En is ook oven/microgolf proof
Ik heb opgezegd, verandering van werkgever (vorige betaalde mee aan onefit) en kon niet mijn abbo van 16 x pm voor €65 behouden. 10 keer per maand trainen vind ik te weinig en ik ga ZEKER niet meer dan €100 uitgeven. Classpass is ook reteduur.
Nu overgestapt naar sportcity… ben benieuwd
Woo wat chill! Ik las van de week hier op het forum positieve geluiden over Sportcity. Voor nu heb ik Onefit geactiveerd (quick fix om uit deze onsportieve sleur te komen) maar misschien is het wat voor erna. Is Sportcity een sportschool met groot aanbod? In dat opzicht vind ik David Lloyd ook aantrekkelijk namelijk.
Sportcity is wat fit for free eerst was
Bij mij in de buurt niet. Hier zijn ze vergelijkbaar met Basic fit en Fit for Free waarvan die laatste onlangs allemaal ook Sportcity zijn geworden
Ja dus ik ben nu heel verwend ik woon in amsterdam en daar heb je ook wel wat chiquere sportcity’s geloof ik, ligt denk ik aan waar je woont. Mijn abbo gaat vlg week in dus zal wel laten weten hoe het bevalt
Die boterham met kaas of eiersalade was niet te hachelen. Droge meuk.