Dat kan niet… Had hetzelfde en betaal nu 109€
Thanks voor de snelle reactie!
Erg hè, die prijsverhoging. Toen ik begon met Onefit betaalde ik 20 euro per maand geloof ik en dan kon je onbeperkt sporten. Maar ja, toen stond het nog in de kinderschoenen. Door corona had ik mijn abonnement gepauzeerd (het online aanbod was niks voor mij) en toen ik wilde terugkomen hadden ze de tarieven aangepast naar 65 euro voor 10 keer. Pre-corona ging ik 12 tot 16 keer per maand voor een workout (vooral yoga). Echt balen man! Ik heb hierdoor heel lang niet willen terugkeren maar eerlijk gezegd is het beter als ik het wel doe, ook al is het nu duurder.
Ik dwaal ff af maar ik kwam er in gesprek met de eigenaar van een locatie achter dat Onefit dus echt heel slecht uitbetaalt. In dat opzicht hoop ik dat de verhoogde tarieven ook voor een betere uitbetaling hebben gezorgd. Als dat zo is betaal ik met alle liefde meer. Als je erover nadenkt kan een abonnement van 20/30 euro ook niet veel opleveren voor de deelnemende locaties.
Je kan alleen door voor de oude tarieven als je tijdelijk had gepauzeerd!
En waar kon je de optie om verder te gaan voor de oude tarieven destijds vinden dan, weet jij dat toevallig?
Edit: Laat maar, door @Monica weet ik weer hoe het zit met die einddatum en zo. Het gaat 'm gewoon niet meer worden vrees ik.
Je had dan een einddatum in moeten vullen voor je pauze, staat ergens in de faq ook. En op je andere post, idd ik had precies hetzelfde! Tenminste, onbeperkt voor 60€ en later 16x p/m voor 65€. En echt precies op het verkeerde moment gepauzeerd zonder einddatum en toen nog een tijdje afgezien uit principe omdat ik het te duur vond maarja… Het is zo chill verder.
Nou dat dus, dan zitten we in hetzelfde schuitje. Balen zeg. Alternatieven als Classpass trekken me alleen niet zo.
Ja ze hebben vrij weinig bh’s. De winkel is ook echt klein. Ik bestel bij Victoria’s Secret altijd online omdat ik daar mijn bh maat weet. Je kan in de winkel wel passen of je laten opmeten, als je eenmaal je maat weet dan kan je elk model in je maat bestellen.
Ik zie door de bomen even het bos niet meer. Ik zoek een glazen breakfast to go pot. Nu zie ik verschillende opties als ik ga zoeken. Wie heeft een aanrader? Ik zoek een glazen to go potje om
oa mijn havermout mee te kunnen nemen naar mijn werk.
Dit is vast geen esthetisch verantwoorde tip maar ik gebruik hier graag een lege pindakaaspot voor. Werkt net zo goed!
@McApple ik gebruik een lege Bonne Maman jampot en dat is ook nog eens esthetisch verantwoord echt al 3 jaar dezelfde, gaat gewoon in de vaatwasser!
Haha ja ik had dat eerst ook maar nadat mijn deksel nu al een paar keer gesneuveld is in mijn tas toch maar besloten op zoek te gaan naar een iets robuustere optie.
Oei ja das niet fijn, misschien is dan iets met een metalen deksel wel wat veiliger
Mocht je toch voor iets anders dan glas willen gaan dan is deze echt top. En het is een Nederlands bedrijf. Ikzelf en meerdere andere forummers hebben deze
Ja deze heb ik inderdaad maar voor warme producten wil ik graag een glazen pot. Maar dankjewel voor de tip.
Misschien kun je een weckpotje gebruiken?
Ik gooi zelf ook warme havermout erin en dat werkt gewoon prima. Maar ik snap het dat je een andere voorkeur hebt
Deze van Ikea, lekt niet
En is ook oven/microgolf proof
Ik heb opgezegd, verandering van werkgever (vorige betaalde mee aan onefit) en kon niet mijn abbo van 16 x pm voor €65 behouden. 10 keer per maand trainen vind ik te weinig en ik ga ZEKER niet meer dan €100 uitgeven. Classpass is ook reteduur.
Nu overgestapt naar sportcity… ben benieuwd
Woo wat chill! Ik las van de week hier op het forum positieve geluiden over Sportcity. Voor nu heb ik Onefit geactiveerd (quick fix om uit deze onsportieve sleur te komen) maar misschien is het wat voor erna. Is Sportcity een sportschool met groot aanbod? In dat opzicht vind ik David Lloyd ook aantrekkelijk namelijk.