Durf te vragen #6

Sportcity is wat fit for free eerst was

3 likes

Bij mij in de buurt niet. Hier zijn ze vergelijkbaar met Basic fit en Fit for Free waarvan die laatste onlangs allemaal ook Sportcity zijn geworden

4 likes

Ik heb deze ongebruikt in de kast staan. Wil hem best naar je opsturen.

7 likes

Ja dus ik ben nu heel verwend :rofl: ik woon in amsterdam en daar heb je ook wel wat chiquere sportcity’s geloof ik, ligt denk ik aan waar je woont. Mijn abbo gaat vlg week in dus zal wel laten weten hoe het bevalt

1 like

Die boterham met kaas of eiersalade was niet te hachelen. Droge meuk.

3 likes

Ik heb een glazen inmaakpot met goudkleurige schroefdeksel van de Dille en Kamille. Blijft heel in mijn tas, deksel kun je muurvast draaien en het kost bovendien weinig:

1 like

Ellende.

Ik vind het eten laatste tijd bij KLM vluchten gedaald tot een nieuw dieptepunt. Zowel in kwantiteit als kwaliteit. Was blij dat ik op mijn intercontinentale vlucht zelf eten bij me had, anders had ik ook gewoon echt honger gehad. Kleine porties, smaakloos. Kreeg 2 x die gore glutenvrije ‘brownie’ als snack. Vroeger kreeg je nog wel eens een ijsje, lekkere snacks etc.

1 like

Oh wat shit om te lezen! Vond het eten van KLM altijd heel chill. Kreeg altijd ijs, pizza of cinnamonrol. En het eten zelf was ook altijd echt prima. Zonde dat ze zo achteruit zijn gegaan.

1 like

Ja geen idee of ze even gierig aan het doen waren ivm Corona bezuinigingen, maar de foto’s waren ook echt lachwekkend. Moet wel eerlijk zeggen dat het eten daar vergeleken met andere maatschappijen altijd al minder was (Singapore airlines, vroeger Malaysia airlines en Emirates en zo).

2 likes

ja dit was zo volgens mij! zodat er minder contactmomenten zijn

was bij mij laatste keer echt prima, zat echt vol na de vlucht

Als je trek hebt aan boord mag je ook altijd om een snack vragen bij KLM, intercontinentaal.
Laatst vloog ik met ze en heb echt heerlijk gegeten. Ook voor de landing nog een stuk pizza gehad.

1 like

Ik ben in februari van basicfit naar sportcity gegaan en vond het echt een verademing. Zal wel per filiaal verschillen natuurlijk maar ik ben blij verrast.

1 like

Ik voel me echt een sukkel maar via google kan ik niets vinden, of ik kijk niet goed. Maar zijn er ergens nog NS dagkaarten met korting te krijgen? Ik moet komend weekend een treinreis van bijna 30 euro enkele reis maken dus alle korting is welkom. Het gaat om een retour op dezelfde dag.

Die dagkaarten bestaan volgens mij niet meer. Als je een persoonlijke OV kaart hebt kun je wel voor één maand een kortingsabonnement voor 40% korting in het weekend aanzetten (kost je 2,20). Dat scheelt denk ik wel een hoop! Zo doe ik het meestal ook.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/1

3 likes

Ik hoorde pas (toen ik een soortgelijk probleem had) ook dat die dagkaarten niet meer bestonden, maar kreeg toen de tip om NS flex weekend vrij voor 1 maand aan te zetten. Dat was 30 of 35 euro voor een maand (maar dus goedkoper dan 30 euro voor de heenweg en 30 euro voor de terugweg).

2 likes

Huh sportcity is toch heel luxe? Met zonnebanken enzo, sauna zelfs. Althans, in Den Haag was dat wel zo’n 5 jaar terug haha

2 likes

Dat zou kunnen, ik weet niet de hele geschiedenis, maar alle fitforfrees hier zijn nu sportcity’s geworden

1 like

Een abonnement voor een maand vrij reizen in het weekend is ongeveer 35 euro, als je toevallig deze maand nog een keer met de trein moet haal je dat er zo uit.

1 like

Verschilt dus per filiaal

2 likes

Europa ook, gewoon vragen. Voor drinken net zo

4 likes