Durf te vragen #6

En achterin staat vaak ook nog een karretje met snacks en drinken die je zelf kunt pakken!

1 like

Huh maar dit is echt mega goedkoop? Dus voor eenmalig 2,20 krijg je 40% korting, klinkt echt heel goed!

1 like

Het is niet 2,20. Volgens mij is het 5 euro, maar als je een ander abo erbij neemt is het goedkoper. Maar kan best dat het nu weer duurder is.

Alsnog wel een goede deal want je haalt het er zo uit.

3 likes

Ja klopt! Is dus wel een maandelijks bedrag, maar je kunt hem na 1 maand al uitzetten.

@monkeyslut Als je op de link klikt zie je dat het gewoon 2,20 is! Die 5 euro waar jij het over hebt is voor de daluren in het algemeen, niet alleen het weekend.

3 likes

Ah check! Had niet goed gelezen dat het alleen over weekend is, ik heb altijd dalurenkorting

3 likes

Heh? Bij KLM is al het eten en drinken inbegrepen

3 likes

Ik heb een Android en kan fotos van een bepaalde periode/map niet meer vinden. (Begin 2019) Niet in de fotomappen en niet tussen alle fotos bij elkaar. Wel kan ik een aantal fotos van die periode die ik heb doorgestuurd in de groepschats op whatsapp nog openen. Dat wil zeggen dat ze nog ergens op mijn telefoon staan toch?

Kan iemand mij helpen want de fotos van die periode zijn dierbaar voor mij.

3 likes

Nee hoor, ben vorig jaar naar Malaga gevlogen en moest toen ook betalen voor snacks! Ellende :frowning:

1 like

@Fotorolletje Ja zeker spannend, en ik weet er ook niets van, wat het op langere termijn zou inhouden etc. Misschien voorbarig maar ik vraag me dat wel af.
@Ikbeneenkonijn Dankjewel, weet je ook welke filmpjes specifiek want dat zie ik zo niet aan de titels?

Ik heb helaas nog geen uitnodiging, en ik baal daar wel van. Het zal er wel druk zijn natuurlijk, maar het zou ook fijn zijn eens antwoorden te krijgen in plaats van me een kleinzerige aansteller te voelen :unamused:

1 like

Weet je zeker dat het een klm vlucht was en geen transavia vlucht met een geleend blauw vliegtuig?
Sinds 2019 is de tax free verkoop aan boord gestopt op Europa en sindsdien zijn er ook geen portemonnees/credit card apparaten meer aan boord om iets te kunnen afrekenen. Die artikelen waren het enige waarvoor je hoefde te betalen. Er is nu geen mogelijkheid meer om te kĂșnnen betalen, zelfs niet voor een upgrade. Dat kan aan boord alleen door je flying blue miles in te zetten.

6 likes

Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar bij een oude Samsung had ik een aparte whatsappmap met foto’s. Die kun je het handigst vinden door je telefoon aan te sluiten op de pc en dan je telefoon te doorzoeken.

2 likes

Dat je ze terug kunt vinden in whatsapp betekent niet per se dat ze op je telefoon staan. Ik kan ook foto’s in whatsapp openen die niet op mijn telefoon staan (of hebben gestaan). Kun je je telefoon misschien verbinden met een computer en hem dan uitlezen?

1 like

Ik nam altijd zelf heel veel snacks (van de supermarkt) mee. Pringles, snoep, koekjes, croissants, weet ik het. Ga echt niet vertrouwen op dat ik genoeg heb aan dat ene zakje nootjes of droge sandwich kaas.

5 likes

Het is niet zo dat je om een bus pringles kan vragen haha. Dat soort dingen hebben ze niet aan boord🙈

3 likes

Ik heb vorig jaar nog gepind voor wijn aan boord. Was lufthansa trouwens.

Lufthansa is ook geen KLM, Turbs heeft het over KLM.

27 likes

Ik heb dit helemaal verkeerd gelezen :joy: nvm

1 like

Ik ben op zoek naar een rugzak die praktisch is (ruim en met voldoende vakjes) en er ook nog een beetje leuk uitziet. Ik heb al een aantal jaar een North Face cryptic en ik word helemaal leip van dat voorste vak waardoor de tas altijd topzwaar is. Wat ik leuk vind qua stijl is Herschel (maar weinig vakjes) en Rains (maar nog nooit in m’n handen gehad). Dakine spreekt me aan qua hoeveelheid vakken maar die vind ik dan weer niet zo mooi
 first world problems dus, maar misschien heeft iemand tips?

1 like

Ik heb deze. Het is geen topmodel maar ik vind hem ook niet lelijk en wel heeeeell veel vakjes. Of is dit niet wat je zoekt?

https://www.decathlon.nl/p/wandelrugzak-nh-escape-500-23-l/_/R-p-334344?channable=02893b736b75696400343333353139389e&mc=8649342&gclid=CjwKCAjwjMiiBhA4EiwAZe6jQ1_mHWezOeQwH1Fv4D17trPK2h_11wM4Lzr17yG4hxVAUyzQbpRRSRoCNdEQAvD_BwE

2 likes

Ik weet niet waarvoor je je rugzak nodig hebt, maar ik gebruik een rugzak van Rains voor werk. Ik ben er heel tevreden (stevig en praktisch voor dagelijks gebruik) van maar zou die nu niet meteen als “ruim” beschrijven. Voor werk en een nacht weg gaat dat, maar niet voor veel meer. (Wel maar 1 klein vakje binnenin met rits en eentje langs de buitenkant op je rug wat ik echt super handig vind voor sleutels, gsm zonder dat je je rugzak moet afdoen)

2 likes