Durf te vragen #6

Ik ben heel tevreden met mijn pinqponq rugtas. Fijn hoofdvak maar voldoende kleine vakjes voor kleine spullen en laptop zit ook apart.

3 likes

Chips, snoep, de dingen die je bij andere airlines wel aan boord kunt kopen. Ze hebben gewoon de snack aan boord die ze serveren maar geen pringles, snoep of zakjes chips.

1 like

Ik vind rains echt horrible, ik heb er een (rains msn bag unisex) en daar komt echt een soort van visgeur uit :question: :grey_question: :question: Gewoon al vanaf het begin dat hij nieuw was. Ditto overigens voor de regenjas die ik daarvan heb. Daarnaast veel te smalle banden die in je schouders snijden. Geen tip dus maar wel een afrader

Edit heb nu een Herschel en die is echt fijn

2 likes

Haha ja, dit is qua vakjes echt de droom inderdaad! Niet supermooi maar ook niet lelijk.

@hanahahah dank je! voor werk, boodschappen en alle dagelijkse verplaatsingen vooral.

@Swelgje dankjewel, dat merk kende ik niet en zoiets is precies wat ik zoek! Welk type heb jij?

@Hihalarisch thanks, dat is duidelijk! Vooral die banden moeten echt wel lekker zitten want ik sleep regelmatig heel wat mee.

2 likes

Ik heb de High Coast Foldsack van Fjallraven en heel blij mee. Vakje aan de voorkant past best nog wat in als je wilt, laptopvak en binnenin nog een ritsvakje voor kleine spullen. Ik sleep er dagelijks m’n werkspullen incl laptop in mee, koeltas + kolf en lunchbox + waterflesje. Maar ook als ik minder meeneem is hij heel fijn omdat je 'm in hoogte kan verstellen. De banden dragen ook heel lekker, vallen bij mij goed op m’n schouders.

Oh en de tas is dun (maar toch stevig) en licht. Ik wilde deze ook op vakantie makkelijk kunnen gebruiken en je rolt deze zo op om in je koffer/backpack te doen.

3 likes

Nee idd rains lekker overslaan. Die tas is ook mega stug en onhandig en te dunne banden

1 like

Deze ziet er echt superpraktisch uit!

5 likes

Oh thanks! Dit klinkt ook heel goed. Ik kende dit type nog niet.

2 likes

Ik heb de Cubik Medium. Voor mij is dat ruim genoeg, inclusief werk-laptop en alle zooi die ik dan meesleep. Past ook nog goed op mijn rug tijdens fietsen (ben 1.60 voor de verhouding.) Banden zitten ook prettig om mijn schouders. En fijn dat de hele voorkant open kan als ik weer eens iets niet kan vinden.

2 likes

Oh als je hem ook voor boodschappen wil gebruiken, zou ik idd de rains niet aanraden (is idd een beetje stug). Mijn rugzak ruikt gelukkig niet slecht :sweat_smile:, vind hem zelf gewoon mooi voor elke dag mee naar werk te nemen.

3 likes

Klinkt heel goed idd allemaal, vooral dat de hele voorkant open kan. “Chaos in the head, order in the backpack” moest ik ook om lachen, precies wat ik zoek. Ik ben bijna 1.80 dus ik zoek juist een tas die niet te klein lijkt in verhouding, maar dat komt met deze wel goed denk ik.

2 likes

Heb je al eens bij sandqvist gekeken? Ik vind die een stuk mooier dan north face en ze zijn echt van heel mooi materiaal en goede kwaliteit!

1 like

Ga meteen kijken :blush:

Ja isie ook! Alleen ik baal ervan dat je laptop niet met hoes in het laptopvak past. Zonder hoes vind ik toch eng Verder is het echt een fijne tas!

2 likes

Ik heb toevallig de Recon van The North Face van mijn vriend geleend en die vind ik wel heel fijn. Voldoende vakjes en ook een apart laptopvak. De banden zijn ook lekker breed en zitten fijn.

2 likes

Jessica heeft op Youtube een disability playlist en een chronic illness playlist. Ik weet niet precies welke videos specifiek over eds gaan daarvan. Van Martina kan ik zo snel alleen haar “how i deal with chronic pain” video vinden op haar oude kanaal (eat your kimchi).

Martina How I Deal with Chronic Pain - Build A Ladder - YouTube
Jessica Chronic Illness - YouTube

Jessica heeft ook nog een hoop andere chronische ziektes en meestal bespreekt ze meer dan een ding, dus niet per se specifiek alleen EDS

Oooh nu je het zegt, zou best Transavia geweest kunnen zijn ja!

2 likes

Ik heb sinds december ook een rugzak van Pingponq. Wel een ander model maar heel erg tevreden over. Ondanks dat ik er genoeg instop draagt hij heel prettig en voelt het alsof er weinig inzet. Voorheen had ik een Rains maar dat is gewoon een groot diep gat waar ik alles in kwijt was. En inderdaad die dunne banden had ik nog steeds last van mijn schouders terwijl dat een reden was om een rugzak te nemen.

1 like

Ik ben op zoek naar een tie dye kit, weet iemand welke winkel ze nog heeft? Ik ben net naar de action geweest maar die had ze niet.

3 likes

Heb je een Pipoos in de buurt toevallig? Of een Intertoys? Ik zie ze ook op de website van de Blokker maar dat is altijd een gok of ze het ook in de winkel hebben

2 likes