Durf te vragen #6

Ik ken het als een koordstopper!

5 likes

Friemeltje

9 likes

Ongevraagde mening:
Leg zelf wat bij en ga voor de Airpods Pro, hoeven niet die nieuwste generatie te zijn maar ik kan niet meer zonder.

3 likes

De bovenste twee suggesties geloof ik best maar deze🤔

4 likes

ik heb dit wel eens gehoord bij een vriendinnetje vroeger thuis dus het bestaat echt :confused:

1 like

Hebben jullie specifieke tips voor lage sokken die niet afzakken? Ik heb ook weleens sokken met zo’n siliconen randje geprobeerd, maar zelfs dat mocht niet baten

Ik vind de footies van de Action heel fijn

2 likes

Welke online bloemist bezorgt bloemen op moederdag zelf? Meeste alleen zaterdag.

Ik hoorde vanmorgen toevallig een reclame van Fleurop. Daar kun je tot 12:00 bestellen op Moederdag en dan wordt het dezelfde dag geleverd.

2 likes

Thnx!

1 like

Hoe minder draden en kabels in je leven, hoe beter

5 likes

Ik koop dan specifieke sportsokken in sneakervariant, die voelen iets stugger dan normale sneakersokken en dat blijft beter zitten. O
ooit eens bij zeeman gekocht, maar ook bij decathlon of echte sportmerken

2 likes

Heeft iemand hier de Chilly’s lunch pot? Werkt die net zo goed als de flessen?

Ja vind hem heel chill! Gebruik hem voor smoothies en blijft echt goed gekoeld en lekt niet.

1 like

Dankjewel, goed om te horen!

2 likes

Haha je kan ook een foto van je eigen hand met rechts maken, en die dan flippen/spiegelen

3 likes

Weet niet of dit de “goede” manier van vasthouden is maar zo doe ik het😆

15 likes

Heeft iemand wel eens lekkere eetbare koekjesdeeg besteld? Of heeft iemand het perfecte recept? Zag ook eetbaar cakebeslag en dat lijkt me eigenlijk nog lekkerder maar waar ik het gezien had is gesloten in de periode dat ik het wil bestellen.

Ik ben ook inks en zo hou ik m’n pennen ook vast inderdaad @Oprah

1 like

Voor variatie, ik heb twee vingers aan de bovenkant als ik een pen vasthoud, maar geen idee wat correct is.

9 likes