Ik ken het als een koordstopper!
Friemeltje
Ongevraagde mening:
Leg zelf wat bij en ga voor de Airpods Pro, hoeven niet die nieuwste generatie te zijn maar ik kan niet meer zonder.
ik heb dit wel eens gehoord bij een vriendinnetje vroeger thuis dus het bestaat echt
Hebben jullie specifieke tips voor lage sokken die niet afzakken? Ik heb ook weleens sokken met zo’n siliconen randje geprobeerd, maar zelfs dat mocht niet baten
Ik vind de footies van de Action heel fijn
Welke online bloemist bezorgt bloemen op moederdag zelf? Meeste alleen zaterdag.
Ik hoorde vanmorgen toevallig een reclame van Fleurop. Daar kun je tot 12:00 bestellen op Moederdag en dan wordt het dezelfde dag geleverd.
Thnx!
Hoe minder draden en kabels in je leven, hoe beter
Ik koop dan specifieke sportsokken in sneakervariant, die voelen iets stugger dan normale sneakersokken en dat blijft beter zitten. O
ooit eens bij zeeman gekocht, maar ook bij decathlon of echte sportmerken
Heeft iemand hier de Chilly’s lunch pot? Werkt die net zo goed als de flessen?
Ja vind hem heel chill! Gebruik hem voor smoothies en blijft echt goed gekoeld en lekt niet.
Dankjewel, goed om te horen!
Haha je kan ook een foto van je eigen hand met rechts maken, en die dan flippen/spiegelen
Heeft iemand wel eens lekkere eetbare koekjesdeeg besteld? Of heeft iemand het perfecte recept? Zag ook eetbaar cakebeslag en dat lijkt me eigenlijk nog lekkerder maar waar ik het gezien had is gesloten in de periode dat ik het wil bestellen.