Durf te vragen #6

Kan je in Outlook ergens de “geschiedenis” van een afspraak terugvinden? Bijvoorbeeld dat de afspraak eerst op 28 mei ofzo om 10 uur stond en nu op 1 juni of 14 uur en dat door persoon X is verplaatst? Ik kan alleen vinden door wie die als laatst is bewerkt, maar dat zegt niet dat de afspraak eerst op een andere dag/tijd stond…

1 like

Ik denk bij verwijderde items de oorspronkelijke uitnodiging

Het betreft alleen geen uitnodiging. Wij werken met het hele kantoor in de agenda van 4 bazen en een van ons heeft een afspraak ergens ingezet en die is op magische wijze verplaatst naar een later moment. Niemand heeft 't natuurlijk gedaan. En diegene die nu bij laatst bewerkt staat is 't zeker weten niet.

1 like

Ligt er aan welke je wilt nemen. Als je de RE19 hebt dan kun je mee met je Nederlandse kaart tot aan Zevenaar. Weet niet of Emmerich ondertussen het ook mag gezien veel mensen daar wel over geklaagd hebben. Als je in Duitsland verder gaat moet je wel echt een kaartje hebben. Dan zou je in Zevenaar nog kunnen uitstappen en het kunnen halen. (Weet niet of deze info nog 100% klopt want ik ben al een tijd niet meer naar Zevenaar geweest)

De ICE is volgens mij volledig de internationale trein. Moet je volgens mij wel reserveren/boeken.

Edit:

Ik zou zeggen: ov chip moet kunnen als het er zo staat

2 likes

Is een draadloos oplaadbare case voor Apple AirPods het extra geld waard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Even wat extra achtergrond informatie; ik heb voor €150 aan bol.com cadeaubonnen, waardoor ik eigenlijk gratis de AirPods 2 met reguliere case zou kunnen kopen. Echter, bij CoolBlue kun je nu voor €139 de AirPods 2 met draadloos oplaadbare case kopen, maar hier heb ik dus geen cadeaubonnen voor. Dus, is de draadloos oplaadbare case het geld waard?

3 likes

Hoe heet dat knopje dat je indrukt zodat je de veter strakker kan trekken?

1 like

Schoenveterblokje

3 likes

Ik ken het als een koordstopper!

5 likes

Friemeltje

9 likes

Ongevraagde mening:
Leg zelf wat bij en ga voor de Airpods Pro, hoeven niet die nieuwste generatie te zijn maar ik kan niet meer zonder.

3 likes

De bovenste twee suggesties geloof ik best maar deze🤔

4 likes

ik heb dit wel eens gehoord bij een vriendinnetje vroeger thuis dus het bestaat echt :confused:

1 like

Hebben jullie specifieke tips voor lage sokken die niet afzakken? Ik heb ook weleens sokken met zo’n siliconen randje geprobeerd, maar zelfs dat mocht niet baten

Ik vind de footies van de Action heel fijn

2 likes

Welke online bloemist bezorgt bloemen op moederdag zelf? Meeste alleen zaterdag.

Ik hoorde vanmorgen toevallig een reclame van Fleurop. Daar kun je tot 12:00 bestellen op Moederdag en dan wordt het dezelfde dag geleverd.

2 likes

Thnx!

1 like

Hoe minder draden en kabels in je leven, hoe beter

5 likes

Ik koop dan specifieke sportsokken in sneakervariant, die voelen iets stugger dan normale sneakersokken en dat blijft beter zitten. O
ooit eens bij zeeman gekocht, maar ook bij decathlon of echte sportmerken

2 likes

Heeft iemand hier de Chilly’s lunch pot? Werkt die net zo goed als de flessen?