Ja vind hem heel chill! Gebruik hem voor smoothies en blijft echt goed gekoeld en lekt niet.
Dankjewel, goed om te horen!
Haha je kan ook een foto van je eigen hand met rechts maken, en die dan flippen/spiegelen
Heeft iemand wel eens lekkere eetbare koekjesdeeg besteld? Of heeft iemand het perfecte recept? Zag ook eetbaar cakebeslag en dat lijkt me eigenlijk nog lekkerder maar waar ik het gezien had is gesloten in de periode dat ik het wil bestellen.
Voor variatie, ik heb twee vingers aan de bovenkant als ik een pen vasthoud, maar geen idee wat correct is.
Van lets dough it vind ik het wel heel lekker
Ja dit is de goede pengreep!
Oh echt haha, ik kan me niet herinneren dat ik er commentaar op heb gehad!
Vraag me wel af waarom het niet mag, weet iemand dat toevallig?
Je kan je duim niet gebruiken om de pen bij te sturen/te voorkomen dat je doorschiet met schrijven. Je hebt dus minder controle over je pen.
Ik ging dit net even uittesten maar ik zie/merk inderdaad verschil! Weer wat geleerd vandaag
Ik ga binnenkort voor het eerst naar een kickboksgala in het indoor sportcentrum in Eindhoven. Zou het daarbinnen warm of koud zijn? Ik heb echt geen idee wat ik aan moet doen namelijk.
Oooo zo houd ik mijn pen ook vast, nog nooit eerder gezien dat iemand dit ook deed.
Als ik het op de ‘juiste’ manier doe krijg ik helemaal kramp en schrijf ik echt vreselijk lellek.
De keren dat ik er ben geweest (<11 jaar) was het er altijd mega warm. Gewoon T-shirt aan en vest mee bijv.
Voor iedereen die dit ook wij weten:
Je moet het vragen aan een medewerker, die zet het dan handmatig op je kaart.
Thanks!
Ook met de zoekfunctie kan ik niet terugvinden hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijzelf weer kan laten toevoegen tot het gedeelte dat niet voor iedereen te lezen. Hoe zit dat ook alweer?
Ik zie dus nergens meer de FAQ en kom ook niet daar via de zoekmachine. Heb je een link? Zou het aan het thema kunnen liggen.
Bij mij staat de faq bij de 3 streepjes bovenaan naast je profielfoto