Het is gelukt.
Thanks @Luzarl
Ik was vandaag met een taxi en dat leek echt een belachelijk dure auto. Nu heb ik er geen verstand van maar toch. Maar leased zo’n taxi dan een auto, want voor je dat terug hebt verdiend ben je wel even bezig denk. Weet iemand hoe dat werkt?
Volgensmij is het lease en gebruiken ze de auto ook in hun vrije tijd. Maar weet het niet zeker
Meest random vraag die ik ooit heb gesteld hier maar ik ben op zoek naar een masker van een paardenhoofd voor een volwassene, het liefste zsm in verband met een musical. Ze zijn online wel te koop maar dan kom ik al gauw op 20 + euro uit. Het is maar voor 1 avondje… Heeft iemand deze te koop/ te leen?
Zoiets dus:
Ik kan je niet helpen maar moet gelijk hier aan denken
Ik heb dit wel eens gehuurd via een kostuumverhuur om bij opnames te gebruiken, misschien is dat een goede optie als niemand hier er een heeft liggen.
Komt vaak met zo’n pak voor twee personen erbij, zoeken op ‘pantomime horse’.
Anders zou je ook andere theatergezelschappen/jeugdtheaterscholen kunnen vragen of zij het misschien hebben en of je het mag lenen
Misschien hebben ze wat bij solow?
Dit is een goed idee! Zal morgen eens kijken.
@LaPetiteRobeNoire ja had al bij wat feest winkels online gekeken maar dan leg ik datzelfde bedrag haast neer. Wel bedankt voor al je overige opties en het meedenken
Ik vind het bijna gênant om te zeggen maar ik heb zo’n ding thuis liggen (ooit eens gekocht als grapje) die je wel mag overnemen haha. Ik stuur je even pb
Ik heb 4 mei een bestelling gedaan bij een webshop, een kralenwinkel.
Ik had zoetwaterparels besteld. Geen grote bestelling gelukkig want ik denk dat ik opgelicht ben. Ik kreeg wel een bestelbevestiging maar de gegevens kloppen denk ik niet.
Ik krijg geen reactie per mail en het telefoonnummer bestaat niet.
Ik heb al even gegoogled en een bedrijf heeft 30 dagen de tijd om iets te versturen. Verder zie ik weinig waar ik verder melding kan maken dan bij de politie.
Wie weet wat ik zou kunnen proberen?
Heb je met iDeal of creditcard betaald?
Heb je een naam voor me. Ik heb nogal wat gekocht aan kralen in mn leven dus misschien ken ik het.
Hier kan je eventueel aangifte doen. Je kan ook nog controleren of het rekeningnummer vaker is gemeld, dat kan hier.
Als je met ideal/overboeking betaald heb kan je niks. Creditcard zou kunnen, afhankelijk van je bank moet je dan wel zwart op wit hebben dat je contact gezocht hebt.
En @Solee ja iDeal helaas. Maar gelukkig totaal maar €20,—
Ik heb bij by-Charlie besteld. Ik zocht echt een specifieke maat parels en die had zij alleen. Er zijn zoveel van die sites dat ik nooit aan oplichting dacht.
Dank je. Ik ga checken!
Of instagram heeft wel iemand gereageerd “niet bestellen!!” Maar te laat gezien
Meh staat ook niet in dat register dus dan doet je bank ook niks. Zou als die tijd die een webshop heeft om te versturen het wel daar melden. Zal misschien niets uitmaken maar wellicht voor een ander.
Denk echt dat je pech hebt.
Ja ik ga wel melding maken.
Ik zag ook een tip om een paar keer 1 cent over te maken met de melding, je bent een oplichter ik ga dit melden bij de politie.
Die vind ik ook wel leuk om te doen.
Kan je het bedrijf vinden in het kvk?
Hetzelfde KVK nummer is van brandnewjewels, ander adres.
Is hier toevallig iemand die lijntekeningen maakt van foto’s?
Het kan ook een andere handelsnaam zijn van hetzelfde bedrijf, ik zou niet meteen denken dat het nep is of niet klopt. Gebeurt wel vaker bij kleine (rommelige) organisaties ook dat adres op website of kvk is verouderd. Hopelijk komt het goed
Claire doet dit! Ok, niet iemand van hier (alhoewel je dat nooit weet), maar misschien heb je er wat aan. Ik volg haar op insta. Hier zie je haar werk mbt portretten: https://www.klairtje.nl/foto-illustratie
Even verder scrollen voor voorbeelden van lijntekeningen.