Het doet me qua omschrijving denken aan katsuobushi, dat is ook mega lekker!
Ik hoorde vandaag een nummer op de radio en kan maar niet vinden welke het is!
Ik luisterde eerst radio 10 en toen 3fm, dus ik denk dat het op 3 fm was rond de middag(maar dit is flexibel). Het is een nieuw nummer van een vrouw met een hele mooie zachte stem. Ze doet me denken aan Robyn. Niet heel vlot nummer, maar ook geen ballad. Ik heb zelf al gekeken op 3 fm maar kan het echt niet vinden. Meer weet ik ook niet te zeggen, behalve dat ik het vaker op 3 fm heb gehoord.
Iemand een idee?
Ja ik heb dus al gekeken op de setlist van 3fm, maar niks van wat vrouwelijk klinkt is het. Misschien nog wat meer aanklikken.
Nee sorry!!! Staat er ook niet in! Ik heb nu meer van haar geluisterd en haar stem lijkt er wel op, maar volgens mij is het niet dezelfde! Het liedje was ook met minder beat en drums maar meer smooth hahah
Sorry niet echt relevant maar ik wil kwijt dat je in zweden en finland als snack op bv een station een los hardgekookt ei met een klein tubetje kalles kunt kopen, zoals je hier een kaasbroodje kunt kopen.
Ik heb het zelf nog nooit gegeten (want vega en het lijkt me ook niet lekker), maar dit leek me zo onhandig eten
Gevonden! The indien - be yours
Ah deze had ik in gedachten maar ik wist de naam niet! Mooi nummer vind ik, fijn dat je hem hebt gevonden
Haha hier precies hetzelfde!
Ja, die van mij ook niet meer en online is echt taffesduur, op amazon 12€ (voor 1 tube!)
Ja, ze hebben sws flink gesneden in het gekoelde food gedeelte volgens mij, ze hebben alleen nog maar die potjes haring bij mij, terwijl ze eerder ook kazen enzo hadden. Echt jammer
Als je iets verkoopt, bijvoorbeeld een auto, van boven de 10k. Hoe betaal je dat dan als particulier? Maak je dat gewoon over? Of moet je daar dan iemand voor regelen als tussenpartij?
Zomaar een random gedachte, haha
Kan je overmaken of zelfs cash betalen. Hoewel ik dat laatste nooit zo goed snap.
Wat is een goede shampoo die makkelijk te bestellen is voor beginnende psoriasis op je hoofdhuid?
Boven de € 10 000 is het verboden om cash te betalen in alle Europese landen (anti witwas-wetgeving). Bij sommige landen ligt de limiet lager. Ik denk dat in België bv. de limiet op 3000 euro ligt.
Oke, 10.000 euro snap ik wel. Maar 3000? Niet dat ik ooit 3000 euro in mn portemonnee contant heb maar het is niet extreem hoog toch.
Tsja, ik heb het niet uitgevonden haha
Ik vind het ook aan de lage kant, maar ergens snap ik het wel.
Ja same, kom je uit belgie? Naja in Nederland zijn uberhaupt heel weinig manieren nog om contant te betalen. Heb ik zelf geen probleem mee totdat @kali met een goed betoog kwam haha
Ja ik kom uit België. Ik heb nooit meer dan € 5 cash op zak dus ik vind het niet per se een probleem. Ik kan me niet voorstellen dat ik met € 3000 cash rondloop…
Nee ik denk ook geen enkele nederlander. Geen idee wat hier de grens is qua contant geld tho.