Durf te vragen #6

Het lastige vind ik wel dat ik moet huilen om ‘niks’ eigenlijk. Dus dan lijkt het in dit geval voor mijn leidinggevende dat er meer aan de hand is, maar dat is dus niet zo.

4 likes

Ik benoem het dan altijd even. Dan is het uit de lucht en hoef je ook niet voor een ander in te vullen hoe het voor diegene eventueel overkomt. Wat sowieso niet nodig is natuurlijk, maar dat gebeurt meestal automatisch.

4 likes

Heeft iemand toevallig recent nog iets besteld bij Shein? En hoe snel was dat binnen? Is 7 dagen te kort dag om nog iets te bestellen daar?

(Ik heb een werkgerelateerde fotoshoot en krijg net de shoot list door en heb allemaal kleding nodig die ik niet heb voor volgende week woensdag :sob:)

Bij mij was ‘t (half/eind mei) binnen precies een week binnen dus trickytricky

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Kun je hier niet iets lenen?

1 like

Ja ik heb opzich al vriendinnen gevraagd of ik daar iets van kan lenen dus hopelijk lukt dat nog :crossed_fingers:t2: En ik ga nog maar even de kast van m’n moeder plunderen. Dus ik laat Shein maar even gaan denk ik want zal wel net niet op tijd zijn ben ik bang.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

www.annekeszoetwaren.nl deze?

4 likes

Ik heb een rekening bij ing en asn en vind het helemaal niet lastig ofzo. Als ik snel iets wil overboeken stuur ik mezelf via whatsapp een betaalverzoek en staat het er meteen op, maar volgens mij ook met rechtstreeks overmaken via de ing/asn app heb je het meteen.

2 likes

@June88 Mijn favo. Word-art logo en een website uit ongeveer 1999, maar de levering en kwaliteit zijn goed. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Weet iemand waar ik het voordeligste broekenhangers kan kopen? Als in kledinghangers met soort van knijpertjes eraan waar je dan je broek/rok aan kan hangen.

En waar kan ik in bulk van die simpele metalen kledinghangers kopen met een knikje aan de uiteinden (waar dan bv bandjes van een jurk in kunnen hangen)?

2 likes

Voor die laatste sowieso action.

Broekhangers heb ik zelf een van IKEA waar je vier broeken aan kan hangen.

1 like

Ik weet niet of ze het allervoordeligst zijn, maar deze van de Hema zijn in elk geval erg goedkoop (€4,50 voor 3 stuks) en prima kwaliteit.

3 likes

Lukt als ‘t goed is niet via de app maar kan technisch wel. Even contacten met de klantenservice!

2 likes

Kwaliteit aan de telefoon kan nogal wisselend zijn. Als jullie nog een kantoor id buurt hebben zou ik daar langs lopen. Ken genoeg mensen met meerdere e/o rekeningen bij de Rabo.

3 likes

Hoe noem je een glazen bedel die je voor het raam hangt en waar de zon op weerkaatst. Ik wil het, maar kan niet de juiste benaming vinden.

Zo’n ding wat regenbogen op je muur maakt? Volgens mij heet dat regenboogkristal of gewoon raamhanger

7 likes

Dat bedoel ik inderdaad. Zo simpel maar mijn brein kon er niet op komen. Thanks!

3 likes

Ik krijg dit net in mijn e-mail 🫣 ik wil ze alle3!!!
Gaat er iemand half juni naar de Efteling die ze voor mij wilt meenemen? Natuurlijk betaal ik ze alle 3 + verzendkosten :blush: