Durf te vragen #6

Bij mij werkt het alleen als ik niet met internet verbonden ben.

2 likes

Oh dat kan ik nog wel eens proberen!

1 like

Zou googelen op ITIL communication plan! Heb hier zelf altijd communicatie adviseurs voor gehad en helaas ook geen voorbeeld beschikbaar want nieuwe baan, maar ik weet vrij zeker dat er in ITIL iets staat over implementatie en communicatie.

1 like

Thnx :smile: dankjewel. Daar staan wel goede aanknopingspunten in.

3 likes

Wie weet welk dier dit is? Ik dacht een marmot, maar volgens mij zie je daar de tanden veel beter van. Dit is overigens is Afrika.

4 likes

Het lijkt op een klipdas.

1 like

Oh ja goeie, dank je!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Concertentopic

Ik heb voor m’n verjaardag wel eens taart op kantoor laten bezorgen, dan bel ik gewoon de plaatselijke bakker of zij voor 10 uur op een bepaalde datum taart willen bezorgen. Zou dus gewoon ff informeren bij een plaatselijke bakker!

3 likes

Je kan in de NS-app checken hoeveel ov-fietsen er nog zijn, misschien kan je morgenochtend om 10.00u kijken voor een indicatie? Of heb je hem morgen al nodig?

Kijk mij eens dingen weten over treinen enzo đŸ«ą

7 likes

Altijd als ik er ben (op verschillende tijden) zijn er nog ov fietsen, zelfs bijv op oudejaarsavond toen het wel heel druk was. Anders zou je ook nog met een deelscooter/fiets kunnen, die zijn er meestal ook in overvloed rondom het station

1 like

Op deze website kan je het per kwartier bekijken. Bij dinsdag 10:00 staat gemiddeld 270 tot 435 beschikbaar, dus ik denk dat dat wel goed komt!

1 like

Waar ruikt dit naar?? Ik vind het naar bepaalde snoepjes ruiken maar ik kan niet bedenken welke snoepjes dan.

1 like

Volgens mij heb ik deze een keer geroken en vond ik het naar cakebeslag ruiken? Maar ik weet niet meer zeker of het deze was :thinking: er rook er ook een naar schuimblokken , dat zou ook kunnen

2 likes

Hmm nee er zit wel echt citroen in.

storck_campino_ora

Ik vind het hier op lijken.

6 likes

Wow! Ja! Ik wist dat het ‘van vroeger’ was maar inderdaad. Niet helemaal citroen maar wel citrus dus. Haha bedankt.

2 likes

Mis jij ze ook nog? Ik geloof dat ze uit de handel zijn gegaan vanwege verstikkingsgevaar, ze waren ook nogal glad. Maar dat is Werther’s ook, dus
 Toen ik nog een bijbaantje in de supermarkt had kocht ik ze regelmatig. Ze waren er ook in aardbei.

In Duitsland waren ze ook nog een tijd te vinden toen ze in NL niet meer waren, maar ik heb er de laatste jaren niet echt meer op gelet.

8 likes

Die aardbei waren echt fantastisch! Yoki in een snoepje :heart:

9 likes

Heb even zitten googelen maar 7 kilo is me net te gortig. :sweat_smile:

2 likes