Jeetje is ook echt goedkoop
In Amerika heten ze creme savers en die zijn sinds kort weer te koop blijkbaar! Alleen even speuren naar een verkoper die naar Nederland verzendtā¦
Ohhh mijn man moet weleens naar Amerika voor zijn werk. Liggen ze daar gewoon in de supermarkt? Dan gaan ze op mijn lijstje. Dank voor de tip!
Als ik het zo lees wel! Maarrr jij komt ook vaak in Duitsland toch?
Ik was nog even verder aan het zoeken en ik denk dat dit min of meer dezelfde snoepjes zijn:
Napoleon snoepjes!! Looove deze geur haha
Ja ik kom regelmatig in Duitsland, maar heb er de laatste jaren niet meer naar gezocht. Edeka is 1 van mijn vaste stops in Goch dus daar ga ik zeker het snoepschap checken de volgende keer. Dank!
Oh ja zoān snoepje gleed ook mijn luchtpijp in, jeugdtrauma.
Anders ga ik van de zomer en wil ik het ook voor je meenemen hoor!
Weet iemand bij welke fysieke winkel je een fijne powerbank kan kopen?
Hema!
Mediamarkt of coolblue
Nou ik heb ze net ff geroken en geproefd en het is een go hoor
Ik wil bij hello fresh mijn rekeningnummer wijzigen, maar kan alleen vinden hoe ik de betaalmethode kan veranderen (wil ik niet, ik wil ideal houden maar dan dus met een ander rekeningnummer), iemand hier enig idee hoe dat moet?
Kan je niet de methode veranderen, vervolgens weer veranderen naar ideal en dan een ander rekeningnummer invullen?
Weet iemand waar ik het GxR-rooster van Basic Fit kan vinden in de app of website? Op de website en in de app kan ik alleen het rooster van de livelessen vinden, niet van de GxR. De klantenservice is nu niet beschikbaar, anders had ik het hen gevraagd.
Ik kom nooit bij basicfit , maar verveel me dus zocht het uit. Volgens mij staat hier hoe het werkt:
Kan wss alleen bij de balie
Ah lief dat je keek! Dat is alleen verouderde informatie, van toen het strenger was i.v.m. corona. En het rooster hoort wel online te staan, zodat je kunt zien wanneer je naar de club moet. Bij de vorige app stond het rooster er ook gewoon in maar ze hebben de app vernieuwd en nu kan ik het niet meer vinden.