Durf te vragen #6

Is de dierenambulance er niet voor gewonde duiven?

Ik had gebeld en die medewerker reageerde heel chagrijnig dat ik ze belde en zei dat ik de duif zelf moest vangen. Vond het zo raar… Mensen probeerden er ook heen te gaan maar dan fladderde hij weer weg en ging ie een meter verder zitten:(

1 like

Even een update over de broodrooster. In de Gamma waar ik verlengsnoer zocht voor dit probleem, wees de verkoper mij op een andere elektronicawinkel op het eiland. En daar wilden ze wel de snoer van welke nieuwe broodrooster dan ook verlengen! Dus nieuwe broodrooster (geen Smeg, haha) en een langer snoer voor een nette prijs. Verlenging kostte een tientje! Eind goed, al goed. Koop zoveel mogelijk lokaal is de andere les!

27 likes

Iemand met een telegraaf abbo? Ik sta in de bijlage van de vrouw en ben wel benieuwd haha

2 likes

Koolzaad misschien?

3 likes

Meer mensen die niet kunnen inloggen in de hello fresh app?

1 like

Ik kom er wel in. Maar ik ben altijd automatisch ingelogd in de app.

1 like

Was ik ook, maar nu ineens niet meer en krijg bij het inloggen de foutmelding dat het fout gaat, probeer het later nog eens

2 likes

De sleutel van mijn slot aan de deur draait plotseling niet meer. Echt zo random, niks geks gedaan. Zo irritant dit

Als ik Google zie ik dat ik eerst zo’n slotspray zou kunnen proberen. Iemand ervaring mee?

Olijfolie hielp bij mij

2 likes

Ja, dat werkt prima. WD40 ook.

3 likes

Ik geloof mijn ouders. Zal ik morgen even checken of ik hun inlog ergens heb? (Of is het niet online?)

1 like

Als je zou willen graag, is online ja.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Zijn er deze week nog veel schoolreisjes?

We willen vrijdag misschien wat leuks gaan doen maar echt 0,0 zin om ergens heen te gaan waar veel schoolkinderen rondrennen.

3 likes

onze school doet het in de week van 4 juli. Basisschool

4 likes

Ik denk meer nog over 2 of 3 weken (middelbare scholen). Nu is het op veel scholen eerst nog iets van toetsweek.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Amsterdamtopic

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Koffie is leven

Mijn vriend gaat donderdag met de hele school.:grimacing: Regio midden, dus hierna zijn er nog 2 schoolweken.

5 likes