Durf te vragen #6

Kun je gewoon via de Amerikaanse amazon bestellen als bepaalde producten niet op de Nederlandse staan?

Ja, als het niet kan dan staat er iets van “Unavailable to ship to your country”. Als het door Amazon zelf wordt verzonden is er (bijna?) altijd ook een optie om meteen btw/invoerrechten te betalen bij het afrekenen, dan weet je zeker dat er geen extra kosten bij komen als het in Nederland aankomt.

3 likes

Ik mag toch hopen dat een vaatwasser langer meegaat dan 5 jaar. Eerder 10, zou ik denken.

2 likes

Consumentenbond zegt dat een vaatwasser zeker 5,4 jaar mee moet gaan zonder problemen.

Ik heb een brief voorbeeld gedownload van de site (ik ben lid) zal ik je die in een pb sturen?

2 likes

Oh, hier lees ik 11,5 jaar. Nou ja, Zeepaardje is hoe dan ook nog op tijd.

2 likes

Oh ja dit is wanneer er een eerste mankement ontstaat

3 likes

Nee

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ohh thnx, het stond ook opeens in ons eigen krant. Toch bedankt.

Wij hebben een proairtech zx9000, bevalt wel goed!

Een economische garantie is niet zo afgebakend als de wettelijke garantie, je zit er nu net een weekje naast. Daarom dat antwoord denk ik.
Ik zou daarom zelf niet focussen op 5 jaar en dat je daar nog in zit, maar op dat een vaatwasser langer hoort mee te gaan dan het nu heeft gedaan. En dan een bron erbij die een langere duur aangeeft.

1 like

Ben in Duitsland in een dorpje en de mannen liepen al met zo’n Oktoberfest hoedje op en opeens komt er een heel muziekkorps uit een steegje gelopen en muziek te maken. Iemand enig idee waar dit voor bedoeld is? Er hangen ook overal vaandels. Foto is screenshot van een filmpje :joy:

2 likes

Zo te zien een schuttersfeest. Kans is groot dat dit vanuit de kerk al begonnen is met een speciale mis.

2 likes

Oh dat zou goed kunnen ja, bij de kerk waren ze wel dingen aan t opruimen toen we er langs liepen.

1 like

Is er iemand lid van de consumtenbond? zou die persoon voor mij willen kijken wat de beste robot stofzuiger/dweil is? thanks

Voor robotstofzuiger met dweilfunctie zijn dit de beste twee opties. Maar ze scoren allebei een 5.1 op gebruiksgemak. Als je nog wat specifiekere dingen wil weten mag je me ook een pb sturen.

4 likes

Ik heb die onderste en hij is heel fijn! Alleen dweilen stelt niet veel voor hoor… Hij sleept een natte doek achter zich aan en je mag geen schoonmaakmiddel in het reservoir doen dus het is echt alleen water.

2 likes

Wij hebben ook de onderste. Wat ik soms doe is dat ik bepaalde plekken alvast in spray met een allesreiniger, dan gaat het meestal wel mee. Weet alleen niet of dat oke is, wij hebben em al een tijdje en werkt nog prima. Doekjes en borsteltje hebben we heel goedkoop nabesteld op AliExpress destijds.

4 likes

Ik vind kleine oorbel ringetjes echt heel leuk maar het lukt me gewoon niet om ze dicht te maken. Heeft iemand tips hiervoor?