Wat voor sluiting heb je
Daarom kies ik alleen nog voor klapcreolen, die klik je dicht. Kost vaak wel wat meer, maar zo veel prettiger.
Ze achterstevoren indoen helpt bij mij echt. Bij mijn linkeroor steek ik hem er vanaf de achterkant in, dan houd ik hem aan de onderkant met mijn rechterhand vast en dan druk ik met mijn linkerhand het dunne staafje aan de voorkant in het ringetje (terwijl ik in de spiegel kijk). Het is even oefenen maar nu heb ik ze altijd in 5 seconden in.
Zo’n sluiting waarvan je de ene kant in de andere kant moet steken (slechte uitleg). Gewoon van die standaard oorbel ringetjes
Probeer ze eens achterstevoren in te doen, dus van achteren insteken. Dan kan je de sluiting aan de voorkant dicht doen waar je het veel beter kan zien
O dat zei @Virago ook al! Maar zo doe ik het ook idd
Volgens mij krijg je voor elke reisdag een vergoeding ook als je aan het reïntegreren bent. Wel kan de werkgever een max stellen aan de vergoeding.
Is het ov een optie? €400 per maand aan alleen al parkeer kosten + benzine kosten is best veel.
Als hij normaal ook reiskosten ontvang conform cao of bedrijfsregeling dan heeft hij daar ook recht op tijdens reïntegreren. Kan hij dit niet gewoon declareren?
Parkeerkosten worden vaak niet vergoed, maar dit is ook weer per bedrijf verschillend.
Volgens mij hangt dat van het bedrijf/cao af. Ik reis 120km per dag en ik kreeg de eerste twee jaar ook geen reiskostenvergoeding. Misschien hebben ze er wel niet bij stilgestaan, heeft hij het al aan zijn leidinggevende gevraagd?
Kan hij niet ergens anders parkeren in de buurt waar het goedkoper/gratis is? Doet mijn vriend ook altijd, die parkeert hem ergens gratis en loopt dan 10 minuutjes naar z’n werk.
Ik dacht laatst nog aan deze serie maar had nul aanknopingspunten om te googlen, thanks!!
TikTokkers onder ons: ik snap een TikTok niet
Je ziet bijv. iemand koffie drinken en dan staat er
“How do you like your coffee?
I feel very depressed because my parents both died and I just want to be with them again.
I like my coffee black.”
Heel kort elke keer en er zit een liedje onder met take me back to the night … ofzoiets
#mentalhealth steeds maar ik snap dus niks van de vorm, de bedoeling, van een random vraag met een ‘taboe’ er tussen? Anyone? Die het wil uitleggen? Haha
Dit vroeg ik me echt net af! Ik voel me elke keer zo dom maar ik snap het gewoon niet? Een soort tussen neus en lippen zeggen dat het niet goed met je gaat ofzo?
Heeft er iemand tips voor een goede reisbeker voor bijvoorbeeld sapjes of soep. Het hoeft niet warm of koud te blijven. Zolang ie maar niet lekt en ook niet te groot is.
Ik raad Starbucks aan hiervoor.
De yoghurtbeker van Mepal?
Google naar soepbeker van Sistema. Topding
Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic