Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram
Heeft iemand laatst glasvezel internet afgesloten bij Ziggo, en hoe lang duurde het voordat de monteur kwam? Wij wachten nu 2,5 maand op een monteur van T-Mobile, dus zit erover te denken om nog over te stappen . Maar ja, als dat ook zo lang duurt heeft dat geen zin natuurlijk
Ik heb geen Ziggo maar wel T-Mobile en daar kon ik het laten installeren op de dag dat mijn nieuwe abonnement inging. Ik moest zelf de afspraak inplannen via een link die ik per mail had ontvangen. Heb je zoiets wel ontvangen?
Zo jeetje dat is fijn zeg. Nee wij moeten echt iemand laten komen die het aanlegt (van gidion ofzo iets). Maar ik las net dat ik het nog kan cancellen, dus misschien dat ik ook gewoon Ziggo nu afsluit en dan zie ik wel wie er als eerste is⊠Wat een gedoe zeg.
Ziggo werkt ook met Gideon dus denk dat je dan achter in de rij aansluit voor een nieuwe afspraak. En ziggo werkt alleen buitenshuis met glasvezel, vanaf de straatkast t/m in je huis werken ze met coaxkabels, dus als je dat al hebt liggen dan kun je zo overstappen want dan is het een kwestie van een knopje omzetten in de straatkast en je hebt verbinding. Al twijfel ik of dat dat ook door Gideon wordt gedaan, maar volgens mij is dat een snellere afdeling zeg maar. Als je al een gewone internetaansluiting (omdat je nu bijv kpn hebt) in huis hebt liggen dan kun je tmobile ook bellen om te vragen of je je abonnement nu al zelf aan kunt sluiten via de âoudereâ verbinding en dan wacht op Gideon voor glasvezel. Als je nog helemaal niks hebt liggen, dan heb je pech en moet je op Gideon wachten.
Ik stap nu over van ziggo naar tmobile, wacht ook al dik een maand op een belletje van Gideon, maar heb vroeger al tmobile gehad dus bel ze vanmiddag of ik niet de huidige aansluiting gewoon kan gebruiken tot Gideon belt want het duurt me allemaal te lang zo.
Maar je hebt dus geen link ontvangen waarmee je online een installatieafspraak kunt maken? Ik had dat onlangs ook en toen ik voor de eerste keer een afspraak wilde plannen, kon dat op zân vroegst een maand later. De dagen daarna heb ik gewoon op de meest rare tijdstippen nog een keer ingelogd en toen was er ineens plek voor 2 dagen later en kon ik de eerdere afspraak vervroegen.
Oh dat heeft dus ook geen nut⊠Ja ik weet ook niet wat ik al heb liggen eerlijk gezegd, het is ons eerste koophuis waar een oude man in heeft gewoond. Maar eens dat het echt lang duurt inderdaad. Ik ga T-Mobile nog maar eens bellen vanmiddagâŠ
@WinterQueen nee ze moeten mij bellen. Ze hebben blijkbaar in twee maanden 1x gebeld, maar ik heb niks gehoord. En laatst belde T-Mobile die mij doorverbonden had met gidion, en die hingen toen op
Heb je zoiets in je meterkast of woonkamer?
In oudere huizen, voor 1970 vaak, zit zoân aansluiting in de woonkamer en lijkt het hier op
Kan ook alleen een kabel uit de muur zijn, maar is iig een ronde kabel die waarschijnlijk groen is.
Als je dat hebt, dan is er een ziggo aansluiting (geweest) en is dat de hoofdaansluiting, daar kan dan evt een modem op. Dus kun je wellicht overstappen naar ziggo en het zelf aansluiten.
Is er zoiets?
Waar een internetkabel in past
Dan is er al een aansluiting (geweest) van een andere provider en kun je tmobile bellen om het pakket al naar je op te sturen en later gideon langs te laten komen voor glasvezel.
Oh wat lief dit, super fijn!! Ik ben nu niet thuis, maar zal eens op onderzoek gaan of ik zoiets kan vinden. Bedankt!
Marokkaanse bakker voor koekjes/baklava?
Ik had laatst dit via Zapp ofzo, maar is een patisserie, was heel lekker Passievrucht yuzu witte chocolade | mini - WALDO chocolade & patisserie
Bijenkorf heeft van die mini taartjes volgens mij
Kaas en port / dessertwijn? Weet niet hoe warm het is tijdens het vervoer, maar moet wel even buiten de koeling kunnen, lijkt me.
Cantuccini en dessertwijn om in te dippen?
edit: oh ik denk dat jullie het eten al op hebben zie nu pas hoe oud je post is
Nou vandaag gekeken, maar we hebben niks van dit helaas dus toch gewoon wachten op gidion. En tot die tijd maar eens een boek lezen ofzo?
Heb je tmobile nog eens gebeld? Ik heb gisteren gebeld en heb 12 juli een afspraak om glasvezel aan te leggen, wie weet kan dat bij jou ook wel snel.
Ja ik bel ze nu iedere week, maar âvanaf nu zul je echt snel gebeld worden hoor!â. Dus morgen weer bellen. Ik wil nooit die vervelende klant zijn, maar ga morgen wel ff op mân strepen staan.