Durf te vragen #6

Verkopen ze nog ergens wegwepcameras? Bij de hema zijn ze volledig uitverkocht en kruidvat heb ik ze ook al een tijd niet gezien. Weet iemand anders nog waar ze verkocht worden?

1 like

Ja Kruidvat heeft ze nog wel maar niet bij alle vestigingen. Even vragen bij de kassa, als ze het niet hebben dan weten ze wel waar ze ze nog wel verkopen!

1 like

Bij de action of Big Bazar hebben ze dit ook weleens gehad (maar geen idee of ze het nu hebben)

2 likes

hi hallo!

kind gaat maandag op schoolreisje… nu kregen wij net vanuit school de vraag extra drinken etc mee te geven ivm eventuele boerenprotesten op de snelweg. Nu dacht ik zelf aan een thermoskan zodat zijn drinken lekker koud blijft. Er waren hier goede ervaringen met chillys toch? of raad iemand wat anders aan?

1 like

Chillys is echt top!! Blijft echt heeeel lang koud.
Dus niet echt ijs en ijskoud erin doen maar gewoon koud want anders is het echt niet te drinken.

1 like

chilly is inderdaad perfect. Ik doe altijd koud water uit de koelkast erin en dat blijft supergoed en lang koud. Kouder dan dat ook echt niet meegeven want wat @chasingrainbows al zegt: ondrinkbaar

@chasingrainbows @mikselke thanks voor het antwoorden. bedenkt me net alleen… is wel draaidop…

1 like

je hebt wel een sporttuit er voor, die kun je via hun eigen webshop bestellen maar ik gok niet dat je dat dan maandag hebt (geen idee waar dat vandaan moet komen). Mss verkopen ze die in winkels/snelle online webshop ook wel

1 like

Kleuters in mn klasje hadden ook chillys en ging ook goed!

1 like

het dichtdraaien ook? haha

2 likes

Denk dat je mij bedoelt? :blush: je mag me altijd een DM sturen!

4 likes

Heeft iemand hier een opblaasbare jacuzzi en zo ja, wat zijn jullie ervaringen ermee?

2 likes

Pomp ging super snel kapot en was lastig zelf te vervangen. Zag laatst op marktplaats weer zo’n zelfde jacuzzi staan waarbij de pomp ook kapot was, gebeurt volgens mij vaker. Hou er ook rekening mee dat het aardig wat geld kost om hem warm te stoken (en te houden). Ik zou er niet nog een kopen, uiteindelijk is het te prijzig voor die paar keer dat je erin gaat.

3 likes

Als ik zoek op fotolijst staand dubbel (of fotoboek) krijg ik ook nog meer varianten te zien :relaxed:

1 like

Xenos, action, casa, hema, primark misschien

Die dingen vind je nu overal en nergens

7 likes

Officieel heet zoiets een tweeluik. Dus google op tweeluik fotolijst

4 likes

Ik heb deze van Zara Home. Had je in dubbel en drie dubbel.

2 likes

Ik heb zoiets van Dille en Kamille, maar weet niet of je precies deze zoekt? Die van Dille en Kamille is zwart met rechte hoeken, maar wel zo’n tweeluik.

4 likes

Weet iemand waar ik mooie champagne/proseccoglazen kan vinden? Bedoel niet die fluitjes maar zo’n breed laag glas op een hoog pootje.

3 likes

Weet niet of je dit soort zoekt of net wat meer plain maar ik ben echt dol op deze van IKEA, zijn wel lastig te krijgen af en toe:

3 likes