Vind het echt heel wiebelig eruit zien, alsof je elk moment voorover kan gaan vallen.
Hahaha ja dit is echt, ik zit ook altijd heel raar op mn stoel dus herken me wel in jouw plaatje😆
Ik heb er een aantal jaar geleden wel op gezeten en vind het wel lekker zitten. Maar je kunt niet de heel dag zo zitten. Ik heb nu een bal waar ik op zit, om mijn rug meer te activeren. Vind ik makkelijker op te bergen thuis.
Op de radio hadden ze het er net over dat auto’s die op LPG rijden voordeliger zijn blabla en dat LPG vloeibaar gas is. Wat is “gewoon” gas dan? Is dat niet vloeibaar?
Nee gas is gas toch hahaha
En wat zit er dan in aanstekers, dat is toch ook vloeibaar
Dat komt omdat butaan onder druk is samengeperst. Als je een gat maakt in de aansteker wordt het weer gas.
Ja goeie
Ik denk ook vloeibaar gas
Vriendin van me zit op zo’n skippybal te werken, lijkt me ook fakking kut.
Zoiets?
Lijkt mij ook wel wat
Het brandalarm ging 2 dagen op een rij af op mijn werk. Het duurde met een aantal seconden en er was dus ook geen brand. Het was ook rond hetzelfde tijdstip. Maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet? Melden bij de brandweer zodat zij er naar kunnen kijken? Op internet lees ik dat het ook door stof kan komen
I approve
Het bedrijf dat het heeft aangelegd laten komen om alles na te lopen?
Ja! Ik heb het even uitgezocht en zij moeten dit doen inderdaad. Jammer dat het dan eerst via de huurbaas moet. Zo niet fijn om met kinderen te denken dat je moet evacueren
Om je koffer op te zetten