Durf te vragen #6

Ik heb een 50,- giftcard van bol.com en wil er eigenlijk iets leuks voor mezelf van bestellen, maar geen idee wat. Iemand leuke ideeen?

1 like

Satisfyer

28 likes

Noem ff alles op wat je al hebt en je hobbys en interesses enzo.

7 likes

Hahaha, kleine tour door mijn huis met alle inhoud van al mijn kastjes er meteen bij. Joh, ik dacht misschien heeft iemand nog een random goed idee wat de meeste mensen meestal niet zomaar kopen.

Edit: en de satisfyer is dan echt een 2019 idee

1 like

image

7 likes

Een krultang/haarstyler, als het je leuk lijkt zoiets eens uit te proberen.

Draadloze oordopjes

Een mooie toilettas

3 likes

Boeken, hobby (diy huisje bijvoorbeeld), puzzelboekje, toiletartikelen, luchtje, iets voor in huis, de mogelijkheden zijn eindeloos!

1 like

Ik ga naar de sauna want daar is een koudwaterbad. :sunglasses::sunglasses:

4 likes

Een spijkermatje! Heb ik net besteld na er heel veel over te hebben gelezen en het lijkt me fantastisch voor oa beter tot rust te komen voor het slapen, tegen stress/rug- en nekklachten etc.

5 likes

Kruiken invriezen om mee te slapen

3 likes

Planten, boeken, DIY keramiek/sieraden/schilderen oid, lego bouwpakket.
of treat yourself: Maskers, makeup, zonnebrand, nagellak.

1 like

Alleen de weg ernaartoe en terug :melting_face:

Logeren bij familie waar het niet te heet wordt binnen

2 likes

Wij gaan op de heetste dag naar de bios met airco. Daarna ergens zwemmen waar er schaduw is en verder waarschijnlijk langzaam smelten (we slapen op zolder)

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic

Je mag mij PBen!

3 likes

als je chrome gebruikt kan je dit misschien wel achterhalen op basis van dit? https://passwords.google.com/

3 likes

Ik heb net een uber gepland voor 14:00. Is het dan zeker dat er iemand komt? Want soms wordt je rit niet geaccepteerd als je meteen een uber wil.

Weet iemand hoe het werkt als je afgestudeerd bent en nog recht hebt op een aantal maanden reisvoorziening? Zijn er manieren waarop je die zou kunnen inzetten? Ik studeer dit jaar af en ik heb nog 14 maanden staan zag ik op DUO.

Ik hoor altijd verhalen dat contact leggen met DUO zo lastig is, dus ik dacht misschien weet iemand hier toevallig van hoe of wat :grimacing:

1 like

Je reisrecht vervalt direct op het moment dat je afgestudeerd bent, dus dat kun je niet meer gebruiken na je officiele afstudeerdatum

3 likes