Zeker!
Als je vrijwilliger wordt voor de VoorleesExpress, wie regelt dan de boeken? (als je zelf geen abonnement op de bibliotheek hebt)
Je krijgt van hun een bieb abonnement
Weet niet of zij het continu doet maar van de week was het Roxane Knetemann.
Oh ja, die vergelijking snap ik wel inderdaad!
Ja allebei een lekker Westfries accent
Yes, is ter voorkoming van fraude.
Is iemand op de Parade geweest dit jaar? Was er een voorstelling die je echt aanraadt?
Ik ga binnenkort maar ken mensen die geweest zijn naar Hendrick’s meest curieuze Komkommerkabinet, Lucky Fonz, Engel & Paul en dat vonden ze aanraders. Ik wil misschien naar Joost Oomen.
Soms zijn er feestjes/thema-avonden. Ik zoek zoiets en dat ze dan het nieuwste album van Beyoncé back to back draaien.
Ik heb gegoogeld maar niet gevonden. Kan ook zijn dat het er niet is natuurlijk. Iemand wellicht tips om dit in de gaten te houden/te vinden?
IP tv? Heeft iemand dit? En zo ja is het waard?
Wil ik ook wel weten haha, easy money lijkt me.
(Al vermoed ik dat anonieme foto’s minder opbrengen…?)
Als je het wilt doen zijn er betere sites, ik zou op de Nederlandse markt blijven, want die is minder verzadigd.
Wij hebben dat, vind het wel fijn. Hebben alleen internet en geen tv abonnement, maar kan nu toch gewoon tv kijken. Volgens mij kun je alleen geen programma’s opnemen of afspelen vanaf het begin, vooral afspelen vanaf begin mis ik wel, maarja als dat het enige is.
Dit wil ik ook wel weten!
———
En ik ben m’n opgeslagen favoriete filmpjes kwijt op TikTok. Waar staan ze nu? Via Google vind ik alleen oude info. Had alles in aparte categorieën geplaatst maar kan nergens vinden waar ze nu zijn. Ook niet via mijn profiel - bewerken - en dat ze daar dan staan. Vind ik al heel onlogisch maar dat kon ik erover vinden.
Overweeg je dit? Je maakt een grapje toch?
Waarom zou ze dat niet kunnen overwegen?
Het is niet geloven maar dat ene icoontje was weg bij mij. En nu staat het er ineens weer! Raaaaar
Zag wel een tiktok dat feetfinder influencers vraagt om reclame voor ze te maken door te zeggen dat ze daar duizenden per maand verdienen terwijl ze het niet eens gebruiken weet niet of dat is hoe je bij die site kwam?
Maar verder geen idee hoe het werkt, ik vind het ook aantrekkelijk klinken maar het is vast niet zo makkelijk als het lijkt