Vind Old jamaican & Bundaberg scherper dan fever tree, maar denk ook wel wat zoeter
Zelf gemaakt is niet echt heel veel werk vond ik. Het is ook alle werk waard want zo fris en scherp kun je het niet in de winkel krijgen. Ik zou het eens zelf maken als ik jou was.
Bij de Kruidenbaron.
Is hier iemand die verstand heeft van conditie opbouwen als je van nul komt? Dus een pt of fysio of geen idee die daar verstand van kan hebben, en zou ik wat mogen vragen?
Ben geen PT of fysiotherapeut, maar ik heb zo een 7,5 jaar geleden mijn leven van couch potato omgegooid naar redelijk actief persoon. Ik rookte ook nog, dus mijn conditie was standje reanimatie na een sprintje.
Heeft er iemand hier in Belgiƫ toevallig een abonnement op De Standaard?
Ik sta in het Magazine en zou het graag willen zien haha
ik heb Blendle dus kan wel een printscreen maken? Waar moet ik naar op zoek?
edit:
Denk dat ik hem heb. Maar ik kan hem niet lezen wat dat kost blijkbaar extra geld. Ik heb hem naar je gestuurd in een privebericht.
Ah super dankjewel!!!
Als iemand trouwens een fysiek exemplaar heeft en een foto ervan kan maken zou ik ook heel dankbaar zijn en kan ik het naar mijn familie sturen lol
Geen fysiek maar digitaal abonnement en was net van plan om het te lezen. Ik stuur je screenshots.
Dankje!!
Ja, ik heb het hier liggen
Ik wil een gedicht op posterformaat laten afdrukken en inlijsten, heeft iemand zoiets weleens gedaan en een tip hoe/waar je dat mooi kan laten doen? Ik wil het dan in een mooi lettertype en misschien een kleine illustratie erbij
Ik zou het op Canva maken en dan afdrukken via printenbind, is ook zeer budget vriendelijk!
Ik heb laatst echt dramatische ervaring gehad met printenbind, levertijden garanderen en dan pas op de dag zelf na 10x bellen toegeven dat ze eigenlijk vanaf het begin al wel wisten dat het nooit gelukt was, omdat er nog 100 opdrachten voor mij in de wachtrij zaten.
Kreeg wel snel geld terug, dat dan weer wel.
@Merel wisselende ervaringen dus haha, maar dat Canva kende ik niet, dat is al een mooie eerste stap! Ik ga eens kijken of ik iets moois in elkaar kan knutselen
Heeft iemand ervaring met zwemlessen voor volwassenen? Hoe ziet de invulling van zoān programma er ongeveer uit en hoeveel lessen had je, of iemand anders, ongeveer nodig? En was het relatief makkelijk om te leren of viel dat best tegen?
Mijn vriend kan niet zwemmen, hij wil wel lessen en dat vind ik ook wel fijn ivm veiligheid, maar nu is er iemand die hem dat wel wil leren. Maar ik betwijfel ten zeerste of die persoon daarvoor gecertificeerd is dus als dat niet zo is dan vind ik dat eigenlijk echt totaal geen goed idee. En heb het idee dat mān vriend denk van ik doe dat wel even⦠maar mij lijkt het dus best nog wel lastig om te leren
Cool van dār om dat op latere leeftijd te leren!
Als ik morgen naar de stad ga, is er dan nog een plukje sale in de winkels of is het al opgeruimd?