Durf te vragen #6

Heel bijzonder inderdaad. Als ze er een incasso bureau bij wilt halen moet ze toch bewijs overhandigen waarvoor er geld geïnd moet worden. Als er geen contract is heeft ze geen poot om op te staan. En zou haar sowieso melden ergens want er gelden enorm strenge regels omtrent voeding/diëtisten/voedingskunde.

3 likes

Ga haar idd zeker melden, want dit is gewoon niet oké.

5 likes

Ik zou wel even zorgen dat je een schriftelijke opzegging van jouw kant hebt. Dan is het per die datum van jou in ieder geval opgezegd. Werkelijk niemand verzint het dat die opzegging niet geldig is omdat je niet betaalt. Dat is echt je reinste onzin. Deze tante is geen diëtiste maar een beunhaas.

9 likes

Nee je moet t dan eerst uitplaassen en dan zelf opdrinken. Je lichaam kan t niet terugnemen uit je blaas

2 likes

Ik zag gisteren dat urine eigenlijk uit je bloed komt en ben daarover helemaal in de war. Het is echt absurd hoe weinig ik over het menselijk lichaam weet. Op de middelbare school mag je zoiets toch wel leren lijkt me maar ik kan me dat dus helemaal niet herinneren. Mijn vriend die op vwo heeft gezeten weet juist heel goed hoe het lichaam werkt. Vraag me af of dat een verschil in niveau of pakket is geweest of misschien toch dat zijn school daar meer focus op heeft gelegd.

4 likes

Wat @LizzyBennet zegt!

3 likes

Heeft er iemand ervaring met een emailadres bij Nat.ionale Ne.der.landen?
een adres met daarin het woord onvindbaren?

Dit is wel een héél specifieke vraag. Je wilt weten of iemand een e-mailadres met daarin het woord ‘onvindbaren’ heeft bij Nationale Nederlanden? Of is dit een gevalletje autocorrect? :smile:

1 like

Dat email adres bestaat echt. Dat men op zoek is naar je en dar ze pas vertellen waarom als ze vast hebben gesteld dat jij het echt bent. Wil weten of iemand hier ervaring mee heeft

1 like

Ik kreeg een brief met deze info, geen mail. Onderwerp was uitkering levensverzekering. Snap er niks van. Weet niks van een recentelijk overlijden van iemand ofzo.

2 likes

Superweird zeg. Zou NN klantenservice oid bellen

4 likes

Ik zou de klantenservice van NN even bellen om te vragen of dit iets is wat zij doen.

Ja heb ik gedaan en de aardige mevrouw wist het ook niet echt. Heb zelf daar een levensverzekering lopen en mijn polisnummer stond in de brief. Superraar🤨

En op mijn rijbewijs heb ik alle belangrijke info weggestreept incl pasfoto. Daar kunnen ze toch niks mee dan?

Zou nog ff niks sturen. Ik lees hier dat je het beste NN kan mailen als je iets niet helemaal vertrouwt:

1 like

Ja als ik dit nu lees wordt het steeds gekker maar zo is het gegaan. En ik heb geen mail gehad maar een brief. Nou ga hier nog verder achter aan want het klinkt echt absurd.
En ik heb niet eens een account bij nn

Ah, oké. Ik heb je andere berichten ook gelezen en het klinkt inderdaad heel vreemd allemaal!

1 like

Ik heb nog geen maand geleden een tas gekocht bij de outlet in Roermond en die is nu al stuk. Die kun je dan toch nog gewoon terugbrengen zonder dat ze daar moeilijk overdoen lijkt me? M’n moeder zegt dat ik eerst moet bellen of dat wel kan en ik heb ook geen zin om een uur te moeten rijden voor niks dus nu twijfel ik :sweat_smile:

2 likes

Ik zou wel even bellen/mailen voor de zekerheid, dat is niet altijd even makkelijk.

1 like

Ook zelf even een vraag… ik ben super lang geleden begonnen met al mijn muntjes bij elkaar sparen voor vakantie. Ondertussen kost het aardig wat geld om dit op je bank te storten en dat vind ik ook zonde, dus had ik bedacht dat ik de muntjes kon uitgeven aan zaken die ik sowieso wel zou uitgeven, en het geld wat ik daarop bespaar overmaken naar mijn vakantiepotje.

Nou gaat het ook om echt om hele kleine muntjes. Heel veel 5 en 10 cent muntjes en zelfs 1 en 2 c ent. Zijn er nog plekken waar je dit kan uitgeven, waar het welkom is, zo ja - waar? Of ga ik overal hatelijke blikken krijgen?

1 like