Durf te vragen #6

Oh onze huurauto had gelukkig nog geen 500 dollar als reservering volgens mij! Viel me reuze mee, terwijl de auto net 8000 mile op de teller had dus best een nieuwe auto nog. Had m’n limiet al naar 5000 verhoogd en al 2000 zelf overgemaakt zodat ik meer bestedingsruimte zou hebben, dus heb gelukkig geen moment gehad dat het spannend was of we nog wel genoeg bestedingsruimte over hadden :stuck_out_tongue:

De reservering is van 29 juli dus zit net rond die 21 dagen haha (weet niet precies vanaf welke dag ze beginnen met tellen). Ik wacht het weekend ff af en dan bel ik wel, hopelijk is het voor maandag gewoon terug

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Als je creditcard van de bank is kan die niets met een reservering. Weet niet wie je wil bellen maar dacht zeg het even voor je voor niks een half uur in de wacht hangt.

1 like

Weet iemand in welke serie ‘menn’ of iets dergelijks gezongen wordt op meerdere toonhoogtes tussen de scènes? Mijn bovenburen kijken het en ik hoor het telkens, maar ik kan er niet tegen dat ik het niet kan plaatsen

1 like

Volgens mij two and a half men, dan zit het gedeelte dat jij beschrijft tussen scenes in

7 likes

Oh dank je ik was het al aan het nadoen maar kon niet op de naam komen :sweat_smile:

3 likes

That’s it! Thanks. Nu weet ik eindelijk wat mijn buren bingewatchen :joy:

2 likes

Arme jij, vind het echt een verschrikkelijk programma

7 likes

Ik kon de mijne laatst ook niet terugvinden, maar hij stond toen toch ergens tussen mn chats. Weet je nog wat je voor dingen geappt hebt naar jezelf? Misschien kun je op die steekwoorden zoeken?

3 likes

Kan iemand mij vertellen wat volgens de Consumentenbond de beste activity tracker zou zijn? Er is vast iemand met een account. Hoop ik. Dan. :blush:

2 likes

Fitbit Charge 4 - Black is zowel beste koop als beste uit de test.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #3

Dankjewel :hugs:

1 like

Wij hebben deze en die is volgens mij een stuk groter dan het gemiddelde tostiapparaat. Blijft wel een beetje proppen, maar is wel te doen.

4 likes

Heeft iemand enig idee van welk merk/ontwerper dit doosje is? Google lens levert niets op

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Hebben er meer mensen last van een storing ofzo in Outlook? Ik probeer een mail te verzenden, maar deze blijft in mijn Postvak UIT hangen en komt niet bij verzonden items te staan. Als ik Outlook afsluit staat er ook dat er niet verzonden berichten in Postvak UIT staan

2 likes

Ik had hier gisteren ook last van, maar de mail was uiteindelijk wel aangekomen

Oooh haha shit dat hoop ik eigenlijk want heb het redelijk vaak opnieuw geprobeerd :joy: Hebben die mensen straks 10 mails

2 likes

Bitch eating crackers

1 like