Durf te vragen #6

Ik had zoiets laatst ook, maar toen kwam het toch in de praktijk niet bij mij terecht, ook al stond het wel in de app, misschien dat de bezorger het er tussenuit had gevist?

Ik was er een paar weken geleden en in de middag werd het wel drukker, maar ik vond het nog te doen.

4 likes

Ik vond het rijden op (in maart) de parkeerplaats zaterdag echt lang duren, volgens mij waren we een half uur in de auto!

2 likes

Ik was er op zondagmiddag, in de vakantie en met regen. We waren er meteen toen het open ging en dat was prima, toen we naar huis gingen stond er file voor de parkeerplaatsen.

Dus als je op tijd gaat, is het echt goed te doen.

1 like

Ik vrees als het weer zoals vandaag is, dat het heel erg druk is. Bij beter weer zal het meevallen.

Na het aanschaffen van de oortjes op jullie advies (ik heb ze nog niet binnen dus nog geen oordeel) weer een vraag.
Ondanks dat ik ze nog niet heb kunnen testen vertrouw ik al wel enorm op jullie :heart_eyes:.
Wie heeft er ervaring met een fijn en niet té lelijk regenpak? Maat XL ongeveer.

2 likes

Werd net besproken in het ‘Show je laatste aankopen-topic’!

1 like

Er werd hier ooit, misschien wel twee jaar geleden, een tegelwinkel gedeeld. Volgens mij was het van een vrouw die die tegels verzamelde of zelf maakte o.i.d. In ieder geval had ze heel veel hele mooie tegels. Het was in mijn herinnering ergens in de buurt van Rotterdam of Den Haag. Weet iemand waar ik het over heb?

2 likes

Ik heb ze bij de Jumbo en Hema gezien voor minder dan €3.

3 likes

Ik was er gisteren rond 10.30u en toen was het rustig. Toen ik wegging rond 12u werd het een stuk drukker. Je kan dus denk ik het beste in de ochtend komen om drukte te vermijden.

Doordeweeks is het wel goed te doen.

1 like

Bedoel je deze?

1 like

Volgens mij wel, dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik stap elk jaar over van zorgverzekeraar, maar nooit van televisie/internetleverancier. Nu zat ik daar naar te kijken, maar ik vroeg me af of je dan elk jaar (bij overstappen) ook weer je modem en tvontvanger terug moet sturen?

Ja, dat moet wel terug. Volgens mij krijg je er vaak zelfs een doos of iig verzendlabel voor.

2 likes

Er was inderdaad geen brief binnengekomen. Ik was nu pas weer thuis. Misschien dat hij maandag nog binnenkomt maar dan volg ik de tip van @Krabsalade op

Hele specifieke vraag. Ik luisterde vroeger wel eens naar een cassettebandje waarin het verhaal(nederlands) werd verteld vanuit iemand die met de naam M begon die op een internaat of kostschool zat, ik wil het verhaal heel graag weer eens horen, maar ik weet niet meer hoe dit verhaal heette… heeft iemand een idee?

Ik herinner me boeken over een Marijke op internaat, geen idee of daar een luisterverhaal van is. Zou het die kunnen zijn?

1 like

Ik denk het wel, er is alleen bijna niks over te vinden op google :frowning:

Ik vind er ook niet zoveel over, wel de naam van de schrijfster: Fischer Marie Louise.

3 likes

Thanks

4 likes