Durf te vragen #6

Ik heb precies deze situatie een paar jaar geleden gehad met Ryanair. Ik kon een formulier invullen en kreeg na lang wachten maar zonder gedoe de vergoeding.

2 likes

Toevallig bij KLM? Ik had dat vorig jaar en ging gewoon via hun website, had het volgens mij binnen 1 a 2 maanden op mijn rekening.

2 likes

bijna elke maatschappij heeft wel zo’n formulier op de site staan die je kan invullen! Vond het echt vrij makkelijk gaan!

2 likes

Laat je niet bang maken door dat soort verhalen en voorbeeldbrieven, het is echt zonde om een percentage van je claim af te dragen aan zo’n bedrijf. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen kun je heel makkelijk online een formulier invullen met je boekingscode, vluchtnummer etc. en dan zien zij zelf in hun systeem dat de vlucht inderdaad vertraagd was. Je hoeft er geen verhaal bij te schrijven ofzo.

3 likes

Dit kun je echt makkelijk zelf! Soms moet je wat volhardender zijn maar dat is die vergoeding van die bureaus echt niet waard.

2 likes

Als je bij datingapps betaalt om te zien wie jou geliked heeft, krijg je dan ook de profielen te zien die je eerder al weggeswiped hebt?

Pin me er niet 100% op vast maar op Tinder volgens mij wel.

1 like

Mijn ervaring is dat het via het formulier vd luchtvaartmaatschappij prima lukt. Zou dat eerst proberen en als het dan niet zelf lukt kun je altijd nog zon tussenpartij inschakelen toch.

1 like

Dank voor jullie reacties! Fijn om te horen dat het ook goed kan gaan.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

Op maat gemaakte geluiddempende oordoppen dan geen beter idee?

1 like

Bose quietcomfort 35 II. Ook niet mega duur meer omdat de nieuwe versie uit is.

4 likes

Ik vind van niet, ik heb Airpods met NC en de Bose QC 35-II en ik vind de laatste wel beter. Dat komt denk ik ook omdat je hele oorschelp wordt afgedekt.

Oh edit: ik dacht aan draadloze oordopjes, maar jij bedoelt andere oordopjes haha.

3 likes

Ja! Met die bose iig wel, je hoort als je goed luistert vaagjes een soort White noise ruis. En als je de nc lager of uit zet valt dat geluid weg.

3 likes

Op tinder wel en bij bumble verdwijnen ze dan uit de lijst.

3 likes

Ik heb een sennheiser en die is ook heel fijn zonder muziek. Ik zet hem vaak op als ik buiten ben en dan is er veel geluid gedempt.

1 like

Thanks, goed om te weten!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Een oud collega uit de Bible belt vertelde hier wel eens iets over. Hij was zelf Turks, maar ook die gemeenschap is in die regio blijkbaar heel streng gelovig. Hij was toentertijd een jaar of 28 denk ik, maar hij vertelde dat heel veel van zijn vrienden/ neven op dat moment in scheiding lagen. Ze trouwen namelijk vroeg om seks te kunnen hebben, maar scheiden na een paar jaar weer omdat ze toch niet bij elkaar blijken te passen.
Weet verder niet of dit overal zo is, of toevallig alleen in zijn kring.

4 likes