Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)
Dankjewel!
Ik ben wel eens op de kaart van mn stiefvader naar binnen gekomen ergens (mn moeder en hij hebben er ieder een, en ik ging met haar naar het museum). Dus erg goed werd het niet gecontroleerd, ik ben vrij duidelijk niet een man van 60+
Ze hebben geen A, omdat dat in het Engels teveel lijkt op een NL E, en dat verwarrend is,
Volgens mij is dat een bus-aankomst plek. Dus geen slurf.
Inderdaad op het platform, jullie gaan dan met een bus naar de terminal.
https://www.schiphol.nl/en/download/b2b/1650471569/1eii2sG6c4CWAuAwKsGQMG.jpg
Er wordt trouwens wel een echte A pier gebouwd, maar die verbouwing is nog bezig.
@Xiomara vroeger stonden de maten er volgens mij wel in, maar ik zou dit gewoon bij de klantenservice aangeven. Misschien kennen ze dit probleem nog niet
Ik moet een persoonlijke OV-chip aanvragen, maar die foto die er op moet, ik heb er niet eentje van precies recht van voren. Nu las ik al dat de eisen niet heel streng zijn, maar de enige foto die nog een beetje acceptabel is, is dus een beetje vanaf de zijkant.
Zou dit een probleem zijn denken jullie?
-weg-
Toen ik (4 jaar geleden) een persoonlijke ov aanvroeg was een selfie met m’n haar voor m’n gezicht ook helemaal prima, dus volgens mij is het inderdaad niet zo streng. Lijkt me een prima foto! Je gezicht is duidelijk te zien, dat is het belangrijkst lijkt me.
Neejoh! Ik heb een zwartwitfoto uit 2014 en niemand kijkt ooit
Ik gebruik altijd een vakantiefoto haha
Ik heb een schoolfoto uit de derde klas (ruim 15 jaar geleden) waar ik niet op lijk en van opzij op sta. Nog nooit gedoe mee gehad.
Oke, dan durf ik het aan haha!
Ik probeer iets te bestellen bij Yves Rocher, maar ik moet een ‘adres omschrijving’ invullen. Wat is dat?
Misschien is dit een hele domme vraag, maar als ik Google op adresomschrijving krijg ik alleen meer dingen over gewoon adres. Maar als ik m’n hele adres daar invul, krijg ik een foutmelding. En ik kan het ook niet leeg laten.
Er staat jouw adresboek, dus kan je niet gewoon thuis invullen? Zodat als je weer bestelt je gewoon thuis kan aanklikken
Omg ja dit was het dus ik had het nog nooit ergens gezien dus ik begreep niet helemaal wat ze nou bedoelde. Maar het is gelukt haha. Thanks!
Ik heb al jaren een foto op m’n ov chipkaart waar ik zo opsta:
Dus nee denk niet dat het een probleem is
Kan iemand een goede compacte broodrooster aanraden?
Ik weet niet hoe compact je precies wil, maar ik heb deze Blokker BL-50001 Broodrooster 750W | Blokker en ben daar heel tevreden over!