In mijn omgeving in ieder geval wel.
Ja hier ook overal op. Al bijna een jaar. Leverings/productieproblemen in Azië.
Heb er 3 voor 45 gevonden bij een fotozaak
Mwoah, nog een beetje zuur. Rond Sinterklaas vind ik ze altijd op hun best
De stam is alleen niet gelijk aan de ik-vorm hè.
Het werkt wel, maar 9/10 keer zijn ze niet krachtig genoeg dus je hebt eigenlijk niks aan je afzuigkap.
Ik heb een (voor mij) dure regenjas gekocht. Helaas zakt de capuchon vaak voor mijn ogen tijdens het fietsen. Niet ideaal dus. Valt hier iets aan te doen? Retourneren kan niet meer en verder is ie wel top.
Ik draag vaak een pet onder mijn regenjas, lijkt me ook wel een oplossing voor dit probleem! Neem aan dat je al geprobeerd hebt wat te tweaken met de touwtjes van de capuchon?
Pet heb ik nog niet geprobeerd, de touwtjes aantrekken helpt helaas niet.
Ik kwam er laatst achter dat er achter op mijn capuchon iets zat waardoor ik de capuchon kon afstellen, dan zit ie niet zo ver naar voren. Misschien heb je hier al naar gekeken hoor, maar ik kwam hier ook pas na 1,5 jaar achter dus zeg het toch maar even
Een rookmelder in de badkamer lijkt me ook niet handig? Net zoals recht boven je gasfornuis bijv.
Kan je geen raam op een kiertje zetten? Klinkt wel heel extreem dat er zoveel stoom is.
Meteen gekeken, maar helaas. Enkel touwtjes vooraan
Ik heb ook geen raam in de badkamer (grenst niet aan een buitenmuur) en ook een rookmelder op de gang die wel eens afgaat na het douchen. Niet ongebruikelijk bij goedkopere woningen volgens mij.
Is die plek dan wel logisch gekozen? Toen er bij mij rookmelders werden geïnstalleerd vroeg die man ook welke deuren bij de keuken en badkamer hoorden en daarvandaan X cm hing ie die dingen op, omdat je anders met dit probleem zit inderdaad
Mocht de indeling en/of oppervlakte van je huis geen andere plek toelaten, is het wellicht een idee met de deur op een kier te douchen? Of (ik verwacht in overleg met je verhuurder) een ventilatierooster in de deur vd badkamer te maken? Dat het niet allemaal in 1 keer naar buiten komt als je klaar bent
Je zou een ontvochtiger kunnen proberen. Zo’n apparaat helpt in ieder geval in mijn huis dat een hoge luchtovchtigheid kan krijgen.
Oh wat kut, wat ook nog kan helpen is dat je een klein ventilator verwarm ding te kopen, hogere temperatuur = hoger condensatiepunt = minder stoom. Maar wel stom dat er ook geen constructieve oplossing mogelijk is…