Durf te vragen #7

Neem wat de kauwen mee. Genoeg eten, kauwgom, pepermunt ofzo. Van kauwen heb ik het idee dat ik wakker blijf en geconcentreerd.
En in de middag helpt bij mij als de moeheid echt komt om cola ofzo te nemen.

3 likes

Niet teveel van jezelf verwachten en accepteren dat je moe bent en dingen moeizamer kunnen gaan.

1 like

Zure snoepjes! Vooral als je moet opletten/luisteren. Daar wordt je alerter van

Het is Martijn Krabbé

image

31 likes

Oja thanks, ben echt slecht met bners hahaha

1 like

Wat vinden jullie van de dille en kamille
Ik vind het echt een leuke winkel. Stiekem blij dat ik het meeste te duur vind om te kopen anders was die winkel leeggeweest

1 like

Hahaha arme Martijn, uit welk programma komt dit eigenlijk

2 likes

Volgens mij Chantal Blijft Slapen.

4 likes

Ik vind het een hele leuke winkel, inderdaad wel wat duurdere dingetjes in verhouding met andere winkels. Maar cadeaus koop ik er wel graag. Zou het ook leuk vinden als iemand daar een cadeautje voor mij zou kopen. Zat laatst nog te twijfelen om iets van een tapenade of marmelade te kopen daar, maar niet gedaan vanwege de prijs. Ook omdat ik deze maanden iets strakker moet gaan zitten, qua uitgaven.

1 like

Wel leuk maar soms ook te duur voor wat het is. Ze verkopen bijvoorbeeld van die ouderwetse mixers die je met de hand kan draaien, was iets van 20 euro en van een lag het handvat al op de grond en van de anderen was het zo gammel als wat. En dat is wel met meer daar. Al zijn hun groenteborstels, glazen rietjes, ijsthee en nog wel wat dingen hier favoriet.

3 likes

Iemand laat iedere keer zijn hond schijten voor mijn deur en ruimt het niet op. Ik kan die stront echt niet oppakken met papier of iets anders zonder compleet over mijn nek te gaan. Laatst deed mijn vriend het en stond ik binnen te kokhalzen. Hoe ruim ik dit op :smiling_face_with_tear:

Oh en ter info, die persoon in kwestie krijg ik nog wel te pakken.

6 likes

Een emmer sop dat het wegspoelt?

1 like

Ja kan het proberen. Het is echt van die gore plakstront van een grote hond.

1 like

Als het niet goed wegspoelt kan je misschien nog met een ruwe veger het wegborstelen. Je kan die wel weer schoonkrijgen door een emmer sop leeg te gooien op een schoon stuk en dwt wegvegen of met je veger door het gras.

2 likes

Vakvrouw

9 likes

Ik vind het een leuke winkel, maar de tafelkleden zijn bagger. Prachtig tafelkleed gekocht voor onze tafel (extra lange tafel dus het was al een zoektocht), 1 keer gebruikt en uiteraard tomatensaus er op. Zo laag mogelijk gewassen want ik had al gelezen dat ze iets konden krimpen. Dat ‘iets’ 50 cm was wist ik niet, nu is hij veel te klein :frowning:

1 like

Nog niet geprobeert, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er 50 cm bij strijk, hij is niet zo gekreukt. Maar ik zal het eens proberen, bedankt!

2 likes

Good old FFP-masker op doen werkt echt perfect bij dit soort klusje, als je het niet ruikt is het meteen minder ranzig. Ik heb laatst met zo’n masker op hondenpoep uit m’n auto zitten.l schrobben, werkte prima, anders moet ik ook hele tijd kokken. (En nee niet van onze hond, maar een of andere aso laat zijn hond schijten op de parkeerplaats voor het werk, echt wat bezielt je.)

2 likes

Ik had dit ook! Ik heb toen contact met ze opgenomen, want ik vond meer dan 10% krimpen wel erg veel en toen mocht ik hem terug brengen en kreeg ik mijn geld terug. Misschien nog een tip als je hem niet al te lang geleden gekocht hebt?

3 likes

Er is daar wel meer bagger. Het stoommandje valt constant uit elkaar (2 stuks gehad), die van de Ikea is veel steviger.
Hun keukengerei mag niet in de vaatwasser. Ik heb zo een lookpers en een raviolimaker verpest. En ja ik weet dat er dan wel een icoontje op staat maar we zijn 2023 hé.

Verder wel leuke winkel. :joy:

3 likes