Durf te vragen #7

M’n telefoon trilt steeds 1 keer om 07:30 en 19:30, het maakt niet uit of ik hem op niet storen heb staan of niet.
Ik heb dit sinds de nieuwe update en het is geen melding of wekker oid. Weet iemand hoe ik er vanaf kom? Ik word er helemaal gek van.

Het gaat om een iPhone.

3 likes

Heb je iets ingesteld in dagritme ergens in het gezondheids-ding?

3 likes

Whitestripskopen.nl inderdaad, ziet er shabby uit, maar is wel betrouwbaar! Ik wil me overigens nergens mee bemoeien maar het wordt afgeraden tijdens zwangerschap. Ik had ze nog in huis tijdens m’n zwangerschap en heb het toen opgezocht. Sorry als dit vervelend overkomt, is niet m’n bedoeling haha.

1 like

Ik mag zelf een (trouw)ring laten maken en ik ben op zoek naar inspiratie maar ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken. Heb het sieradentopic al uitgekamd maar daar stond weinig. Hij wordt van goud en zonder stenen oid. Wil het liefst model standaard wedding band. Heb tot nu toe:

Maar ik zou graag wat diversere inspiratie vinden of uberhaupt andere zoekwoorden.
Hoe zouden jullie zoeken of wat zou je kiezen (of juweliers tippen als inspiratie?)

7 likes

Nee goed dat je het zegt, had het ook al van iemand anders gehoord. Wist ik niet! Dus wacht inderdaad tot daarna :blush:

1 like

Misschien bij Nadine Kieft?

5 likes

Ik heb zelf een mooi sieraad van Sus Goudsmeden https://www.susgoudsmeden.nl/ mijn ervaring is dat ze op dat soort plekken ook altijd goed meedenken en zelf met ideeën komen. Dus misschien goed om eens bij zo’n klein atelier langs te gaan?

4 likes

Ik heb al iemand die hem gaat maken, de vraag is alleen wat het gaat worden haha
@anon50301661 @Anna88 thanks, hler zitten mooie dingen tussen!

Misschien zoeken op indian golden rings. Je voorbeelden deden mij daaraan denken.

3 likes

Wat is de bedoeling van dit plaatje, moet ik er overheen wrijven en wat is het effect?

3 likes

Verandert hij van kleur?
Er zit er ook 1 in met een geur waar je eerst overheen moet wrijven in ieder geval.

3 likes

Er gebeurt niks, of de kleirverandering is zo minimaal.

3 likes

Is er niet een stukje van de sticker dikker dan de rest? Dat je dat figuurtje zo ook kunt voelen?

2 likes

Ja dat is zo! Ik dacht dat er nog een effect was :joy:

Ik zou zoeken op termen als
dainty lace floral patterned delicate fine gold ring
in verschillende combinaties

Op etsy staan best veel dingen in deze stijl. Hieronder een paar foto’s van ringen die je misschien ook als inspiratie kunt gebruiken

voorbeelden

5 likes

Weet iemand hoe het heet als een man het wel kan, maar niet doet omdat een vrouw het toch “beter kan”. Terwijl de man gewoon lui is en het wel kan doen.
Ik kom er gewoon niet op en op google gebruik ik niet de juiste termen.

1 like

Dankjewel! :smiling_face:

Ik krijg net een sms van een onbekend nummer met deze tekst:
‘dus niks uitgehaald en dan kan die schattig hè’

Ik heb het in Google translate gegooid en die geeft dan deze vertaling (ik had al het vermoeden dat het vertaald was gezien de rare zin, uiteraard kan ik het ook zelf vertalen maar ik wilde weten wat translate zou doen):
‘so nothing happened and then it can be cute, right?’

Zijn er tegenwoordig ook oplichters via sms actief? Whatsapp wist ik wel, maar niet dat het ook via sms ging. Iemand die dit ook heeft gehad?

Nee maar ik ben echt super benieuwd nu! Ook echt zo random. Lijkt wel alsof ze middenin een gesprek zaten en dit per ongeluk naar een verkeerd nummer is geappt

Ik kreeg laatst een melding dat mn sms spam had tegengehouden dus ik was nieuwsgierig en ging toch even kijken. Was het zo’n hoi mam mn telefoon is kwijt blablablabla appje. Vond t echt goed dat het automatisch was gefilterd.

1 like