Durf te vragen #7

Ik zit in het vliegtuig naast een man die stinkt :nauseated_face: Zouden jullie een nieuwe plek vragen?

Nee ik denk het niet want hoe wil je dat communiceren? Je wilt iemand niet voor schut zetten lijkt mij en misschien is hij zich er wel bewust van maar kan die er niets aan doen. Meestal ruik je op den duur een geur niet meer en anders dan is het heel kut maar is het niet anders. Ik heb het in het ov ook wel eens gehad. Maar ja makkelijker gezegd natuurlijk dan gedaan.

6 likes

Ja zou ik wel doen

@Marquez je kunt toch gewoon even naar een steward(Ess) lopen en dit bespreken, dan hoeft niet het hele vliegtuig het te horen

5 likes

Ja dat kan ook natuurlijk ik zat even te denken dat iedereen zo dicht op elkaar zit en dwt je dat dan bijna niet zacht kan bespreken maar dat valt misschien wel mee idd. Zo vaak zit ik niet in een vliegtuig.

2 likes

Ligt eraan hoe lang de vlucht is. Als ik er 6 uur lang naast zou moeten zitten zou ik denk ik wel even naar voren lopen en het discreet met een stewardess bespreken.

3 likes

Maar ruik je dat verderop in het vliegtuig niet nog steeds? Hoe vervelend het ook is om er direct naast te zitten natuurlijk

1 like

Welke truien / kleding ontpluizer (pluizenverwijderaar? ik bedoel iig zo’n scheerapparaatje voor kleding) raden jullie aan?? Truien / jassenweer komt er weer aan dus ik wil me dit weekend eens even goed kwaad maken hiermee

2 likes

Philips

2 likes

Heb deze en vind hem super: Lifeproducts Pluizenverwijderaar - Ontpiller - Ontpluizer - Pluizendief Met 3 Extra... | bol.com - redelijk groot oppervlak dus gaat semi snel en hij is oplaadbaar :clap:t3:

4 likes

Ik heb ook gewoon de simpele vam de philips.

3 likes

Ik heb in de sale bij Zalando Dr. Martens gescoord, helaas zit mijn eigen maat net te krap en een maat groter zit met gewone dunne dokken net even te ruim.

Met dikke sokken aan en de veters goed strak pas ik ze wel, maar loopt dit dan niet nog enorm uit? Ik twijfel of ik ze zal houden of terugsturen :sob: :money_with_wings:

1 like

Ik heb ook wat jij hebt met de grotere maat en mijn ervaring is niet dat ze veel uitlopen of te groot worden! En je kunt er evt ook nog een zooltje in doen. Ik vind ze iig Chill in de grotere maat

2 likes

Ik heb spijt dat ik ze niet in de grotere maat heb gekocht (zijn bij mij net te krap qua lengte, dus bij m’n tenen)

4 likes

Weet iemand nog of je in NL betrouwbaar Crest White Strips kunt kopen? Andere tips zijn ook welkom!

4 likes

Ik ga morgen naar Duitsland naar Kaufland en de DM. Hebben jullie nog tips qua producten of andere winkels?

1 like

Even naar het DM topic :wave:

3 likes

Oh daar ga ik gelijk even kijken, dankje!

1 like

Weet iemand toevallig of er ergens mengverf (bouwmarkt huismerk) voor muren in de aanbieding is?

2 likes

Gelukkig bestaat hier Google voor. Je kunt dit toch gewoon in een paar seconden zelf opzoeken voor die paar grote bouwmarkten die er zijn.

44 likes

Ik koop ze altijd via whitestripskopen.nl en ben heel tevreden!

5 likes