Durf te vragen #7

Weet iemand hoe het heet als een man het wel kan, maar niet doet omdat een vrouw het toch “beter kan”. Terwijl de man gewoon lui is en het wel kan doen.
Ik kom er gewoon niet op en op google gebruik ik niet de juiste termen.

1 like

Dankjewel! :smiling_face:

Ik krijg net een sms van een onbekend nummer met deze tekst:
‘dus niks uitgehaald en dan kan die schattig hè’

Ik heb het in Google translate gegooid en die geeft dan deze vertaling (ik had al het vermoeden dat het vertaald was gezien de rare zin, uiteraard kan ik het ook zelf vertalen maar ik wilde weten wat translate zou doen):
‘so nothing happened and then it can be cute, right?’

Zijn er tegenwoordig ook oplichters via sms actief? Whatsapp wist ik wel, maar niet dat het ook via sms ging. Iemand die dit ook heeft gehad?

Nee maar ik ben echt super benieuwd nu! Ook echt zo random. Lijkt wel alsof ze middenin een gesprek zaten en dit per ongeluk naar een verkeerd nummer is geappt

Ik kreeg laatst een melding dat mn sms spam had tegengehouden dus ik was nieuwsgierig en ging toch even kijken. Was het zo’n hoi mam mn telefoon is kwijt blablablabla appje. Vond t echt goed dat het automatisch was gefilterd.

1 like

klinkt haast alsof hij het nummer van een one night stand gevraagd had en die maar wat heeft gezegd vind ik

2 likes

Ja precies haha, dat dacht ik eerst ook! Maar omdat het vertaald lijkt te zijn, lijkt dat me niet. Want waarom zou je een vertaling smsen ipv gewoon in het Engels…

@Whoopdidoo Oh joh, ik wist niet dat dat kon. Inderdaad goed dat dat gefilterd kan worden!

@Mette12 Ja haha, zo zou je het inderdaad kunnen lezen.

1 like

Heeft iemand die foto voor me van die bner met kussenafdruk in zn gezicht? Ik dacht dat het Reinout Oerlemans was, maar als ik hem Google kan ik het niet vinden

Omg iemand tips om een werkdag door te komen op maar 2u slaap? :sob: Ik had een kriebel in mn keel en wow wat was dat vreselijk

2 likes

Af en toe even de benen strekken, werkzaamheden een beetje afwisselen en kan er een raam open?

Weet niet wat voor werk je doet natuurlijk

Kriebelhoest is echt irritant!

2 likes

Niet nu nemen, want dan word je nog slaperiger, maar haal even noscapect bij de drogist voor de komende nacht. Ik slaap daar altijd heel goed op als ik kriebelhoest heb. Het onderdrukt de hoest echt volledig, maar je wordt er dus wel slaperig van.

4 likes

Oh dat heb ik ook gewoon in de kast liggen haha… maar had geen last van hoest dus verwachtte dat het niets uit zou halen

1 like

Het klinkt misschien raar maar probeer zo lang mogelijk geen koffie te nemen. Doe je dit wel dan is de kans groot dat wanneer de caffeine een beetje uitwerkt het veel extremer wordt of je moet de hele dag door blijven drinken wat ook niet het beste is

1 like

Neem wat de kauwen mee. Genoeg eten, kauwgom, pepermunt ofzo. Van kauwen heb ik het idee dat ik wakker blijf en geconcentreerd.
En in de middag helpt bij mij als de moeheid echt komt om cola ofzo te nemen.

3 likes

Niet teveel van jezelf verwachten en accepteren dat je moe bent en dingen moeizamer kunnen gaan.

1 like

Zure snoepjes! Vooral als je moet opletten/luisteren. Daar wordt je alerter van

Het is Martijn Krabbé

image

31 likes

Oja thanks, ben echt slecht met bners hahaha

1 like

Wat vinden jullie van de dille en kamille
Ik vind het echt een leuke winkel. Stiekem blij dat ik het meeste te duur vind om te kopen anders was die winkel leeggeweest

1 like

Hahaha arme Martijn, uit welk programma komt dit eigenlijk

2 likes