Durf te vragen #7

Ik heb ze nog niet in de wasmachine gegooid, omdat ik dat niet durf. Ik twijfel eerlijk gezegd of ze er wel goed zouden uitkomen.

Maar ik was ze altijd hiermee (met emmer water en doekje) en gaat altijd goed, ze zijn dan ook een uur later weer droog:

2 likes

Ahh goeie ja, ik zal zoiets eerst eens proberen

1 like

Heel goed! Echt fijn om te gebruiken :hugs:

Oh super! Ik zag inderdaad dat nu het eerste jaar gratis is.

3 likes

Ik zie net deze voorbij komen: Grijs adidas Originals Campus 00s Dames- size? Nederland

1 like

Bij starbucks kun je ook om een mok vragen dus dat doe ik als ik toch tijd heb om er even te zitten. Sowieso veel lekkerder dan die wegwerp dingen.

2 likes

Ik werk niet bij de Starbucks maar wel als barista en wij doen een beker die te groot is voor het bestelde formaat gewoon minder vol ja! Ik ga er eigenlijk vanuit dat dat overal zo is.

2 likes

Ik heb deze al aan meerdere vriendinnen cadeau gegeven en die zijn er allemaal super blij mee. Is wel wat zwaarder want oko thermos, dat is misschien niet ideaal als je er naar op zoek bent, maar wel top dat je drinken lang warm blijft en deze kan gewoon veilig in je tas zonder te lekken (ik heb zelf eentje vn Yeti, die kan dat niet)

3 likes

Ik heb deze van Nespresso. Heel erg tevreden mee! Nog nooit gelekt, blijft goed en lang heet, goed schoon te houden.

https://www.nespresso.com/nl/nl/order/accessories/original/touch-travel-mug

5 likes

Ik heb er één van Vatten. Nu enkele keren gebruikt, maar lekt niet en koffie blijft (heel) lang warm.

1 like

Mijn vriend en ik drinken geen koffie. We hebben zo een ouderwets filterkoffiezetapparaat in huis voor gasten. Alleen vinden we het steeds super onhandig om koffie te zetten. Hoeveel water, hoeveel schepjes? Dus we willen een niet al te duur koffiezetapparaat dat met cupjes ofzo werkt. Heeft iemand een tip? Is dus alleen voor gasten en moet makkelijk te bedienen zijn.

1 like

Senseo of dolce gusto

Hahaha. Maar ik weet zeker dat de koffieliefhebbers percolator of french press oid gaan zeggen.

4 likes

Ik heb de carter everywhere van fellow. Kan veel in, lekt echt niet, blijft lang warm en heeft een keramische binnenkant waardoor de smaak van koffie of thee niet verandert. Hij is ook heel makkelijk schoon te maken zonder gekke randjes/ribbels. Nadeel: hij past niet in de standaard bekerhouder van mn auto en is vrij prijzig.

2 likes

Ik vind dat dus voor af en toe een kopje cappu helemaal niet vies, maar ik ben gewoon het tegenovergestelde van een snob

3 likes

Nee senseo niet idd. Daar ken ik de meningen wel van😆

2 likes

Zo een french press heb ik ook. Vind dat ook gedoe. Ik ga eens naar dolce gusto kijken. Weet jij wat verschil is met nespresso? Laatste is duurder denk ik? vanwege merk of betere smaak?

Dolce gusto is ook gewoon een beetje slootwater. Ik vind de cups best duur maar je hebt echt vanalles (ook verschillende soorten chocomel en thee en chai latte en voor de koude stand ook ijskoffie en limonade) en nespresso is meer echt koffie. Het is wel een veelzijdig apparaat

2 likes

Ik heb een dolce gusto en vind dat gewoon prima, heb vaak cupjes van de Lidl. Mijn zus heeft Nespresso en dat vind ik echt niet lekker, maarja je hebt zooooo veel verschillende soorten cupjes daarvan dat het ook een kwestie van proberen is. Ik zou een aanbieding bij Kruidvat ofzo afwachten, dan heb je vaak dolce gusto + x aantal dozen cupjes voor €50 ofzo.

1 like

Ja ik zou ook doen wat @Willem zegt! Er is vaak ook een aanbieding bij waardoor je voor 5 euro 100 cupjes krijgt de eerste keer. Echt superchill want ik doe daar dus al best een tijdje mee. En daarna gewoon lekker cupjes van Lidl/Dirk eigen merk.

6 likes

Dankjewel, goede tip!

2 likes