Durf te vragen #7

Heb ik maar dat is eentje op WiFi en daar heb ik altijd ruzie mee 🫢
En ik vind zulke labels die jij op de foto hebt zo leuk! Die zijn toch met een tang gemaakt?

1 like

Oh wat jammer! Die moet ik dus niet hebben!

4 likes

Wijko!

3 likes

Ja die zijn met een tang gemaakt inderdaad! Tot dusver plakt alles prima, zowel op plastic als glad en rond en plat haha. Dus misschien heb ik wel geluk gehad met een goede rol. Ik ben heel tevreden!

2 likes

Hier zelfs op plastic niet, laat uiteindelijk weer los en vind de labels dan ergens in de kast terug :smiling_face_with_tear:

3 likes
3 likes

Ja hoor waarom niet. Soms komen de tijden dat je kan bellen slecht uit, dan is mailen handig. Het kan soms wel lastig zijn met een datum en tijd plannen. Dus als je heel beperkt bent zou ik bellen, dat gaat sneller.

2 likes

Welke thermosfles hebben jullie die het water de hele dag koel/warm houdt? Graag wel 1 die stevig is en niet lekt. Ik kon het niet vinden in de zoekbalk

1 like

Volgens mij doen ze dat bellen inderdaad om heen en weer gemail te voorkomen, maar als je flexibel bent in je beschikbaarheid doen ze daar waarschijnlijk niet moeilijk over. Vanuit het buitenland heb ik dat ook vaker op die manier gedaan en dat was nooit een probleem.

2 likes

Dit merk is heel fijn en heeft verschillende uitvoeringen

2 likes

Deze van Waterdrop is heel fijn, houdt het megalang koel of warm en lekt absoluut niet bij mij.

Het enige irritante vind ik dat je de ijsblokjes hoort rammelen tegen het staal als ik loop. :rofl:

5 likes

Chilly

5 likes

Deze is echt heel fijn

4 likes

Waarom zou je niet bellen?

7 likes

Onze praktijk (geen tandarts) plant geen afspraken via de mail om idd op en neer gemail te voorkomen, of dat er in de tussentijd alweer een plek bezet is door een beller die jij dan wil. Werkt over het algemeen dus niet, dus gewoon bellen.

2 likes

Wijko inderdaad, maar dan wel die ene die je met water moet aanmaken. Die vind ik lekkerder én je kunt (het gedeelte dat je niet met water hebt aangemaakt) echt nog maanden in de koelkast bewaren. Dus veel zuiniger.

3 likes

Ik sta altijd 100 jaar in de wacht bij huisarts en je kan bellen tussen 8 en 10 ofzo. Dus ik heb wel eens gemaild (of ja via een website) of ik op afspraak kan komen dag x en precieze tijdstip maakte me niet uit. Toen hebben ze teruggemaild “ik heb je erin gezet om 14u, als het niet uitkomt graag bellen naar praktijk”
Nou het kwam uit dus prima :+1:t4:
En zo ook eens bij tandarts gedaan, ff snel tussendoor als bellen niet ging.

5 likes

Deze van Tefal! Hij heeft ook geen dop die je eraf moet draaien, maar een knop die je naar beneden drukt. Ik vind dat heel fijn drinken!

1 like

Iemand enig idee of de Duux Whisper ventilator ook wel eens in de aanbieding ergens is? Heb er een gekocht en ben er heel blij mee (met welkomskorting op de officiële Duux site) en nu wil dochter er ook een. Maar kan op zich wel wachten als ze ook regelmatig in de aanbieding zijn :slight_smile:

1 like

Bijna alle flessen van RVS werken wel goed. Mijn favo is de hydroflask van 750ml. Maar die van Chilly werken ook prima. Moet zeggen dat ik die van Starbucks medium vind, maar de patronen erop zijn wel leuk.

Ik doe er wel altijd ijs bij en het blijft in alle flessen koud die ik heb. Daarom vind ik de hydroflask ook fijn, deze heeft een grotere opening.

Kokend water blijft ook echt lang heet in die waterflessen. Heb voor thee/koffie flessen van Starbucks, contigo en waterdrop. Koffie blijft ongeveer een uurtje warm. En thee is vaak 3 uur mega heet en dan koelt het erna opeens snel af.

2 likes