Deze is echt heel fijn
Waarom zou je niet bellen?
Onze praktijk (geen tandarts) plant geen afspraken via de mail om idd op en neer gemail te voorkomen, of dat er in de tussentijd alweer een plek bezet is door een beller die jij dan wil. Werkt over het algemeen dus niet, dus gewoon bellen.
Wijko inderdaad, maar dan wel die ene die je met water moet aanmaken. Die vind ik lekkerder Ʃn je kunt (het gedeelte dat je niet met water hebt aangemaakt) echt nog maanden in de koelkast bewaren. Dus veel zuiniger.
Ik sta altijd 100 jaar in de wacht bij huisarts en je kan bellen tussen 8 en 10 ofzo. Dus ik heb wel eens gemaild (of ja via een website) of ik op afspraak kan komen dag x en precieze tijdstip maakte me niet uit. Toen hebben ze teruggemaild āik heb je erin gezet om 14u, als het niet uitkomt graag bellen naar praktijkā
Nou het kwam uit dus prima
En zo ook eens bij tandarts gedaan, ff snel tussendoor als bellen niet ging.
Deze van Tefal! Hij heeft ook geen dop die je eraf moet draaien, maar een knop die je naar beneden drukt. Ik vind dat heel fijn drinken!
Iemand enig idee of de Duux Whisper ventilator ook wel eens in de aanbieding ergens is? Heb er een gekocht en ben er heel blij mee (met welkomskorting op de officiƫle Duux site) en nu wil dochter er ook een. Maar kan op zich wel wachten als ze ook regelmatig in de aanbieding zijn
Bijna alle flessen van RVS werken wel goed. Mijn favo is de hydroflask van 750ml. Maar die van Chilly werken ook prima. Moet zeggen dat ik die van Starbucks medium vind, maar de patronen erop zijn wel leuk.
Ik doe er wel altijd ijs bij en het blijft in alle flessen koud die ik heb. Daarom vind ik de hydroflask ook fijn, deze heeft een grotere opening.
Kokend water blijft ook echt lang heet in die waterflessen. Heb voor thee/koffie flessen van Starbucks, contigo en waterdrop. Koffie blijft ongeveer een uurtje warm. En thee is vaak 3 uur mega heet en dan koelt het erna opeens snel af.
Chilly idd
Ik heb twee producten van hun renewed/refurbished sectie. Helemaal prima en je krijgt dezelfde garantie/service
Ik heb laatst een uitgebreide research gedaan omdat ik ook een goede zocht (van 1 liter). Ik heb toen deze gekocht:
Ik heb hem getest met 95 graden water en 12 uur laten staan. Toen was het water nog 77 graden.
Met koud water heb ik geen graden gemeten, maar het er wel 12 uur in gehad en het was toen ook nog koud. Het is een draaidop en hij lekt niet (als je hem echt goed vastdraait). Daardoor drinkt het wel minder snel, maar de beker erbij vind ik wel handig. En de dop is los te koop voor 3 euro, dus als ie een keer kapot gaat (want ja, het blijft plastic) kun je die gewoon los nog een keer kopen.
Ik had vanmorgen een exploderende watermeloen. Helemaal mijn best gedaan om een goed exemplaar uit te zoeken maar blijkbaar moet ik daar beter op oefenen want dat ding was van binnen al keihard aan het fermenteren waardoor vanmorgen het vocht door de schil heen naar buiten kwam. Toen heb ik er maar een paar chirurgische sneeƫn in gemaakt zodat de druk er een beetje uit kon.
Maar ik weet niet wat ik er nu mee moet. Ik heb geen vuilnisbak waar hij in kan dus hij moet in mijn gewone prullenbak die in de keuken staat en maandag komen ze het afval pas weer ophalen. En het lijkt me niet handig om een fermenterende watermeloen in mijn prullenbak te hebben liggen. Dus nu heb ik hem maar in een grote kom liggen en af en toe giet ik het vocht af dat eruit gekomen is.
Maar dat voelt echt als een beetje een domme bezigheid. Wat doen andere mensen in zoān situatie? Daar moet toch een betere oplossing voor zijn? Of ga ik me echt tot maandag over een lekkende watermeloen moeten ontfermen?
Ik zou hem in een vuilniszak doen en een beetje uit het zicht zetten eigenlijk
Ik ben dus bang dat dat gaat lekken omdat het straks een vuilniszak met fermenterende drap/watermeloensap is. Maar misschien moet ik er heel veel vuilniszakken omheen doen en dan even in de gaten houden dat ze niet heel erg bol gaan staan.
In stukken snijden en in een dubbele vuilniszak. Of in de koelkast bewaren in een vuilniszak zodat het niet sneller gaat rotten.
Ik weet niet of je ruimte in he vriezer hebt, maar dan tot die tijd in een paar dubbele zakken in de vriezer bewaren. Of gewoon bij een openbare vuilnisbak weggooien
Heb je een tuin? Zal hem gewoon daar neer leggen eigenlijk
De zoektocht naar een ongestoorde nachtrust continuesā¦
Ik slaap nu met van die foam-achtige geelgroene oordopjes, maar mn oor begint daartegen te protesteren. Hebben jullie aanraders qua oordopjes die je oor niet zo irriteren aan de binnenkant? Online is zoveel te vinden maar dan twijfel ik of die wel lekker zitten en het geluid wel goed tegenhouden.
Ik vind de Loopās heel fijn zitten snachts, omdat ze niet uitsteken. Het blijft natuurlijk iets in je oor, dus dat vind ik eigelijk nooit echt lekker, maar deze hebben me wel verbaasd. Verder lees ik hier vaak dat mensen op maar gemaakte oordopjes aanraden. Dat is denk ik het allerfijnste!
Dit vind ik echt een aanrader, beter dan die loop dingen. Ik kan heel goed slapen hiermee. Ik heb kleine oren maar deze hebben fijne maten en je voelt ze niet als je ligt.