Durf te vragen #7

Stormparaplu’s van bijvoorbeeld Senz

3 likes

Storm paraplu’s van de anwb.

Heb zelf deze

4 likes

Ja deze is heel fijn! Heb er ook een van senz gehad maar die van de anwb vond ik veel fijner (ligt ook fijner in de hand).

3 likes

Ik zeg ook die van de ANWB. Heb een grote en een kleine en beide zijn livesavers.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Speel je een muziekinstrument?

Misschien kan je hier even kijken: Speel je een muziekinstrument?

3 likes

Ik ben op zoek voor een cadeau voor een vriendin naar een leuke plek om een kookworkshop te doen.

Ik denk dat we in totaal met zijn zessen zullen zijn. Ik heb al gegoogelt, maar ervaringsverhalen zijn toch altijd net iets fijner. Het liefst ergens in het midden van NL, maar zolang het geen Friesland of Limburg is kan alles wel.
Iemand een idee? Mag wel origineel zijn, dus niet standaard Italiaans oid.

1 like

Ik heb deze ook, echt een topding!

3 likes

Traivegan! Je kan privé workshops boeken, met 6 is dat wel aan de prijs want ze zijn bedoelt voor 10 personen. Maar ohh de workshops zijn zo goed en 't eten zo heerlijk.
Ze zit in Bunnik naast het station en de snelweg, echt heel centraal.

4 likes

Oh klinkt goed, ik ga even kijken!

1 like

Ik krijg morgen een pakketje van PostNL maar ben ws niet thuis. Nu wil ik het bij een PostNL punt laten bezorgen maar dan moet ik eerst m’n gegevens laten checken met idin en dat gaat dan via de bank. Ik snap dat dat is om fraude tegen te gaan en het lijkt me wel legit maar voel me er toch niet helemaal senang bij :thinking: hebben andere mensen dit ook gehad en gedaan?

1 like

Nee nog nooit. Is het wel via een officiële mail/app?

De postnl-app vroeg dit bij mij ook pas. Niet gedaan, want die gegevens hoeft dat bedrijf van mij echt niet te hebben.

2 likes

Ja via de app!

@Catherine ja eens, ik ga het niet doen. Dan maar niet de afleverlocatie aanpassen.

2 likes

Ik heb dit een hele tijd terug al eens gedaan. Ik ben nog steeds niet gehackt en heb al mn geld nog dus ik vertrouw t wel.

2 likes

Ja hier hetzelfde, ik was ook wel huiverig maar er gebeurde verder niks mee.

1 like

Ik weet niet of ze het nog doen, maar ik ben twee keer bij Koken aan de Waal geweest in Lent (Gelderland) en vond dat superleuk! Die man was super gepassioneerd en het voelde eook heel erg knus/gezellig terwijl het ook gewoon super professioneel was. Echt een aanrader! We begonnen de middag ook met allerlei snacks/dingen proeven en daarna zelf aan de slag en daarna dus ook alle gemaakte gangen eten aan een grote tafel.

(was wel zonder dieetwensen of vega, geen idee hoe ze daarmee zijn)

1 like

Ja had ik ook inderdaad. Ik heb het nog steeds niet gedaan want ik vond het teveel moeite, maar wel echt irritant want ik kan nooit meer kiezen voor een pakketpunt dus nu.

2 likes

Ik heb dat laatst ook gedaan, was eenvoudig en snel geregeld. Er staat ook steeds expliciet bij dat je geen toestemming geeft voor geld afschrijven o.i.d. Je kan het volgens mij gewoon zonder problemen doen.

3 likes

Ik vond Esther’s cookery heel leuk in de Pijp! Helemaal vega en “ottolenghi stijl”

1 like