Dit kan echt elke film/serie zijn over kunstschaatsen ben ik bang.
Spinning out? Is een serie.
Ja idd, ice princess misschien?
Ja dat is het probleem. En de scène zit zo specifiek in mn hoofd, maar ik weet niet welke actrice het is.
Het is ook geen film of serie die over kunstschaatsen gaat.
Een vriendin weer over welke.scene ik het heb, dus het moet een film van de zeroes zijn ofzo.
Ik denk dat ik exact dezelfde scène voor me zie, maar ik kan me ook niet herinneren waarvan. Het moet iets zijn wat ik vaak heb gezien want het speelt zich meteen zo als als je het beschrijft, maar ik zie er ook geen gezicht bij. Wat frustrerend!!
Ik dacht dat het deze kon zijn, maar volgens mij skate ze alleen en heeft ze lichtere stof aan. Lichtblauw misschien?
Ja het lijkt wel op de scène, maar deze film heb ik nog nooit gezien!
Is er hier iemand met een Switch die in begrijpelijke taal uit kan leggen wat je kunt met dat familie abonnement?
I, Tonya?
Nee, die heb ik ook nog nooit gezien, het moet denk ik echt iets van de zeroes zijn.
Ja hier dacht ik ook aan!
Weet iemand naar welk lied ik op zoek ben: het is Nederlandse rap en wordt op vibe radio wel dagelijks gedraaid. Het is een zware mannenstem en ik versta: 120 ehh 120. En iets met ja we zijn vihihibing.
Heeft vibe radio geen geschiedenis van gedraaide nummers?
& @Briseis ik hoor het nummer elke keer in de auto en kan pas veel later terugkijken. Nu ik thuis elke keer vibe aanzet om het nummer te horen komt ie uiteraard niet langs
Als je ongeveer weet welke dag en hoe laat je het hebt gehoord kun je het dan niet vinden in de playlist?
Ik dacht ook aan Ice Princess, zij draagt ook blauw (maar die gaat wel over kunstschaatsen)
Als dat hem niet is kun je het misschien zo vinden: Category:Figure skating films - Wikipedia
Een lijst van wikipedia met films met kunstschaatsen erin (maar weet niet of je hem zo vindt als het inderdaad een losse scene was)
Jaaaa held, dank je wel!
Haha ohh ik zie dit ook precies voor me, denk uit een muziekvideo want heb het meerdere keren gezien. Ik ga zoeken!