Durf te vragen #7

Doctorale opleiding toch?

2 likes

Maar doctorale opleidingen bestaan niet meer, het was ook wezenlijk iets anders dan een master nu. Volgens mij is er niet echt een ander woord voor masteropleiding, dat is de officiële term.

24 likes

Het is masteropleiding. Zie: Master (graad) - Wikipedia

Het systeem is bedacht om de opleidingen in Europa beter op elkaar te laten aansluiten, dus één systeem. Dus zoals @Merel hierboven zegt.

4 likes

Is het dan ook zo dat de master of bachelor in nederland ook gekdig is in heel de eu of europa

Nee dat moet je dan wel legaliseren. Tenzij je een land hebt met speciale afspraken (bijvoorbeeld België - Nederland).

2 likes

Je krijgt via de anwb wel korting vlg mij. Mocht je willen gaan

1 like

Volgens mij gaat dat niet automatisch. Erkenning van universitaire diploma's - Your Europe

3 likes

heeft iemand ervaring met de schoenen van Miista?

dit zijn namelijk m’n droomschoenen maar 260 eu aftikken zonder te weten of ze het lang volhouden durf ik niet

7 likes

Nee sorry. Heel mooi wel!

3 likes

jammer maar bedankt!!! dan weet ik genoeg

2 likes

Oh ik heb een andere ervaring haha. Heb van die zwarte oliana laarzen en draag ze al 2 jaar en ze zijn nog heel mooi.

2 likes

Ik heb ook een andere ervaring, heb mijn laarzen al drie jaar denk ik en nog steeds mooi. Wel in de sale gekocht dus dat scheelt. Je kan ook best veel op Vinted vinden

2 likes

Ik vind dit een heel leuk filmpje maar denk dat je daar niet echt naar op zoek bent. Is wel oud dus sommige grappen vallen nu een beetje weg. Filmpje

1 like

Ik heb even gekeken, als ik in overview op een bepaalde maand klik dan staat linksboven naast de vuilnisbak zo’n vinkje in een cirkel, als ik daarop klik dan kan ik meerdere foto’s selecteren om te behouden of om te verwijderen!

1 like

Welke website gebruiken jullie om online kaartjes te versturen? Greetz vind ik soms beetje suf en je kan met een zakelijk account pas vanaf €25 op rekening betalen, ik wil dat liever gewoon altijd kunnen doen.

1 like

Hallmark?

4 likes

Saai antwoord, omdat de carnavalsnaam van Milheeze Veenmollenrijk is. Het ligt aan de Peel, wat een veengebied is.

4 likes

Kaartje2Go kan ook nog

Wie heeft er wel eens een fotoboek bij Albelli laten maken? Ik moet kiezen of ik hoogglans wil voor mijn boek of niet, maar ik twijfel of ik dat nou echt veel mooier ga vinden? Iemand hier een mening over?

2 likes

Ik heb een fotoboek laten maken, en ik had zoveel pagina’s dat ik niet meer voor hoogglans kon kiezen en alleen dun papier kon nemen. Als ik het vergelijk met andere fotoboeken dan is hoogglans wel echt mooier, de foto’s komen dan beter uit (de gewone foto’s gemaakt met telefoon zoals ik had in ieder geval).

2 likes

Ik heb hoogglans fotoboek en een niet-hoogglans, vind de hoogglans toch net wat mooier. Maar toen ik alleen nog de niet-hoogglans had, had ik niet zoiets van dit is lelijk ofzo.

3 likes