Durf te vragen #7

Ik weet niet of ze het nog doen, maar ik ben twee keer bij Koken aan de Waal geweest in Lent (Gelderland) en vond dat superleuk! Die man was super gepassioneerd en het voelde eook heel erg knus/gezellig terwijl het ook gewoon super professioneel was. Echt een aanrader! We begonnen de middag ook met allerlei snacks/dingen proeven en daarna zelf aan de slag en daarna dus ook alle gemaakte gangen eten aan een grote tafel.

(was wel zonder dieetwensen of vega, geen idee hoe ze daarmee zijn)

1 like

Ja had ik ook inderdaad. Ik heb het nog steeds niet gedaan want ik vond het teveel moeite, maar wel echt irritant want ik kan nooit meer kiezen voor een pakketpunt dus nu.

2 likes

Ik heb dat laatst ook gedaan, was eenvoudig en snel geregeld. Er staat ook steeds expliciet bij dat je geen toestemming geeft voor geld afschrijven o.i.d. Je kan het volgens mij gewoon zonder problemen doen.

3 likes

Ik vond Esther’s cookery heel leuk in de Pijp! Helemaal vega en “ottolenghi stijl”

1 like

Ik moet een nieuwe stofzuiger​:sob::moneybag:. Heeft iemand een tip voor een goede en betaalbare stofzuiger of een link naar eerdere posts hierover?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ik kom er nu achter dat we best vaak iets over stofzuigen posten en ik kan de tips voor de aanschaf van een nieuwe niet meer terugvinden.

1 like

Je kunt denk ik het beste in het Huishoudtopic #2 zijn!

3 likes

Als je je onderkin laat wegzuigen, maar je bent gewoon nog dik, of komt misschien aan ofzo, komt het dan niet gewoon weer terug?

2 likes

Ja

2 likes

Koop in ieder geval geen Rowenta

1 like

Als het genetisch bepaald is dat je daar vetopslag hebt dan komt het zeker weer terug

1 like

Thanks. Ik zag dus net een tiktok van iemand die t had laten doen en de eerste keer niet gelukt was, toen nog een keer ging en een of andere onderhuidse bloeding kreeg met mega bult. En toen vroeg ik me af of dat al die moeite t nou waard zou zijn of dat t eigenlijk soort van voor niks is uiteindelijk.

1 like

Ik heb over zulke ingrepen echt nog nooit iets goed gehoord eigenlijk, ik weet nog dat Shane Dawson (bah) ooit een video had gemaakt over zijn ingrepen om los vel te verwijderen na gewichtsverlies en dat klonk echt als de hel. Maar ik heb sowieso een slecht beeld van plastische chirurgie gekregen door teveel Housewives te kijken, Larsa Pippen ziet er uit alsof ze ieder moment kan ontploffen.

Heeft iemand toevallig tips qua cursussen, boeken, andere tips als je meer wil leren over adverteren via Meta, Google en TikTok of over het analyseren van de resultaten van ads en gewone content? Ik kom niet verder dan Frankwatching maar die cursussen zijn nogal prijzig.

Context: Ik zit een beetje vast met wat ik wil qua werk en heb altijd alleen de creatieve kant gedaan van marketing (content creatie, copywriting etc.) maar ik mag een beetje uit gaan proberen bij een opdrachtgever of ik de strategische en analytische kant misschien leuker vind. Ik kan het niet van henzelf leren want zij hebben er geen ervaring mee. Ik ken de basics opzich wel, maar ik heb het verder nooit in de praktijk uitgevoerd.

3 likes

Udemy heeft altijd hele fijne digitale cursussen en zijn heel goedkoop want altijd kortingscodes en straks met blackfriday al helemaal.

En via Meta Blueprint kun je zelfs gratis cursussen doen over hun eigen tools.

3 likes

Misschien is dit ook interessant? Actie loopt morgen af

2 likes

Google heeft hun Skillshop met heel veel basis info over Google Ads en de verschillende advertentiemethodes die je daar hebt (Search, Display, Video, etc.), en ook over Analytics. En je kunt je ook aanmelden voor hun Marketing Expert Journey, daar heb je een videoreeks met Google Fundamentals, misschien ook interessant (hier de eerste video van die reeks)

5 likes

Heb er zelf geen ervaring mee met ads, maar je hebt op Facebook vrij grote groepen over bijv SEO. Staat veel info in en vragen worden goed beantwoord ook. Misschien is dat er ook voor jouw vragen?

4 likes

Ik heb een numatic. Die gebruikte het schoonmaakbedrijf waar ik vroeger voor werkte ook dus ik dacht : als ie goed genoeg is voor proffesionele klussen is ie ook goed genoeg voor mijn huis. Ik ben er erg tevreden mee. En hij heeft ook nog een gezichtje, mooie bonus.

2 likes

Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik op zo’n traject rij!

Edit: Heb t gelijk ff gegoogled :joy:
https://www.ad.nl/auto/hoe-reageert-trajectcontrole-om-19-00-uur-op-hogere-snelheid~a277b129/

Dus tussen 18.55 en 19.05 worden geen overtredingen geregistreerd.

4 likes

Spreekt er iemand hier Chinees?

Ik ben een deel (het tweede teken) van mijn naam in het Chinees vergeten en kom er maar niet op :smiling_face_with_tear: Ik moet me morgen ook voorstellen in het Chinees en dan is het best dom als je een deel van je eigen naam niet weet haha

3 likes