Ik heb een fotoboek laten maken, en ik had zoveel pagina’s dat ik niet meer voor hoogglans kon kiezen en alleen dun papier kon nemen. Als ik het vergelijk met andere fotoboeken dan is hoogglans wel echt mooier, de foto’s komen dan beter uit (de gewone foto’s gemaakt met telefoon zoals ik had in ieder geval).
Ik heb hoogglans fotoboek en een niet-hoogglans, vind de hoogglans toch net wat mooier. Maar toen ik alleen nog de niet-hoogglans had, had ik niet zoiets van dit is lelijk ofzo.
Laatst zag ik op TikTok een meid die content creator is maar niet als influencer zelf. Ze maakt content voor bedrijven met of zonder haar gezicht erin en de bedrijven die gebruiken het materiaal voor hun eigen kanalen en advertenties.
Deze manier van content creation heeft een naam maar ik ben het vergeten, weet iemand wat ik bedoel?
Ghost creator?
Ugc?
Ja ik kan slepen idd!
Kan je kookroom die al een week open staat in de koelkast nog eten? Heb er aan geroken en ruikt niet heel vreemd ofzo, maar weet ook niet goed wat ik moet ruilen
Ja hoor.
Ik zou het even in een glas gieten voor je het in de pan doet, dan zie je snel genoeg of het niet meer goed is (bv klontert)
Een week doe ik nog wel. Ik proef altijd een theelepeltje van tevoren, dan weet je het ook.
@LaPetiteRobeNoire @viking thanks voor de reacties. Heb het idd even in een glas geschonken, was niet brokkelig oid dus gewoon gebruikt.
Als er een geblindeerd busje van de Dienst Justitiële Inrichtingen met zwaailicht en sirene voorbij komt scheuren, wat is er dan aan de hand?
(Spoed)ziekenhuistransport, noodsituatie tijdens het transport, oefenen van de chauffeur.
Vaak worden de zwaardere gedetineerden niet in een reguliere DV&O bus verplaatst dus ik zou niet uitgaan van een speciaal transport.
Het ging hier laatst over Connections dat je op de site van de New York Times kunt spelen (hetzelfde als de puzzel van De slimste mens.) Maar mijn Engels is te slecht haha, ik kom er meestal niet uit. Weet iemand een plek of app waar je dit in het Nederlands kunt spelen?
Wat is handiger voor een keukenweegschaal, met ingebouwde schaal (wel te verwijderen natuurlijk) of zonder schaal? Digitaal of analoog?
Digitaal met schaal die verwijderd kan worden.
Edit: tenzij je echt al veel schalen hebt en weinig ruimte in de keuken, dan zonder schaal.
Top!
Ik vind een digitale waar je zelf een schaal(tje) op kunt zetten het handigste. Vooral als je naast zachte boter oid nog andere zaken moet afwegen na elkaar
Ja en een met een tarra/tare functie zodat je hem weer op 0 kunt zetten voor je het volgende ingredient erbij gooit
Woow das echt veel!
Mijn buren gaan verbouwen en wat kun je dan vragen? Ik snap dat het normaal is dat ze dit gaan doen, maar werk af en toe thuis dus zou het wel fijn vinden als het niet super vroeg begint tot heel laat. Wat is redelijk.
Heeft iemand ervaringen hiermee?