Ik ben op zoek naar van die slechte groenten/fruit woordgrapjes, het liefst in het Engels. Weten jullie nog leuke?
Ik bedoel dingen als
You broc my world, you can’t beet me, shiitake happens etc.
Ik ben op zoek naar van die slechte groenten/fruit woordgrapjes, het liefst in het Engels. Weten jullie nog leuke?
Ik bedoel dingen als
You broc my world, you can’t beet me, shiitake happens etc.
Heeft iemand een goede tip waar je een mooie nep kerstboom kunt kopen of bestellen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en toen zag ik ergens een mooie, ik weetniet meer welke site, maar de reviews waren echt heel slecht.
Vooral geen goedkope kopen want die zien er heel nep uit
Dankje, zitten idd mooie tussen. Vind het qua prijs heel erg meevallen juist. Want vaak doe je er wel een aantal jaar mee.
In +/- 2008 ging iets viral, vooral viraal gaan uberhaupt een ding was. Volgens mij was het heel groot op Hyves. Het had iets te maken met een zwarte man op een zwart wit foto en ik moet er altijd aan denken bij de naam Kofi Annan, maar dat is het niet.
Het was niet iets grappigs, maar meer iets activistisch volgens mij.
Dit is hele onsamenhangende informatie, ik weet het. Maar heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
Stop Kony?
Ja! Wow zo snel. Oke ik zat er wel 4 jaar naast.
Haha zo bizar was dit eigenlijk, echt idd de eerste virale video. Ieeeedereen had het hierover, en ik heb het toen ook behandeld met m’n studie haha.
Iemand tips voor lekkere zaterdag brunch in Eindhoven?
Doctorale opleiding toch?
Maar doctorale opleidingen bestaan niet meer, het was ook wezenlijk iets anders dan een master nu. Volgens mij is er niet echt een ander woord voor masteropleiding, dat is de officiële term.
Het is masteropleiding. Zie: Master (graad) - Wikipedia
Het systeem is bedacht om de opleidingen in Europa beter op elkaar te laten aansluiten, dus één systeem. Dus zoals @Merel hierboven zegt.
Is het dan ook zo dat de master of bachelor in nederland ook gekdig is in heel de eu of europa
Nee dat moet je dan wel legaliseren. Tenzij je een land hebt met speciale afspraken (bijvoorbeeld België - Nederland).
Je krijgt via de anwb wel korting vlg mij. Mocht je willen gaan
heeft iemand ervaring met de schoenen van Miista?
dit zijn namelijk m’n droomschoenen maar 260 eu aftikken zonder te weten of ze het lang volhouden durf ik niet
Nee sorry. Heel mooi wel!
jammer maar bedankt!!! dan weet ik genoeg