Durf te vragen #7

Ik zou geen goedkope hefboomsnijder nemen, die hadden wij vroeger en sneed heel licht schuin af wat uiteindelijk toch goed zichtbaar was. Geen tips voor wat wel een goede is, sorry!

2 likes

Als je het nog kan aanpassen met bijv de naaimachine kan je er andere kleding mee maken en anders poetslappen of de textielbak.

Voor huishoudtextiel werkt dit wel goed

1 like

Een kledingcontainer?

2 likes

Weet iemand of je Smart protein van Body & Fit kan kopen bij de Etos of de AH (of andere live verkooppunten)? Ik zie het bij beiden op de website maar kom er niet helemaal uit of dit nou online only artikelen zijn of ook in de winkel verkrijgbaar zijn?

Ik heb alleen de eiwitrepen gespot daar (Etos). Maar misschien verschilt het per filiaal.

3 likes

Je kan altijd even chatten met de ah klantenservice. Die kan ook zien in welke filialen het ligt!

2 likes

Bij mijn appie ligt er wel veel van dat merk en de kruidvat heeft ook veel producten. Weet alleen even niet of precies het gene wat jij zoekt daar ligt.

1 like

Weet iemand hoe je je 2e sim tussen bepaalde tijdstippen kan uitzetten (na 18u en weekends)? Ik doe het nu handmatig, maar is niet handig. Heb Android

2 likes

Lol sorry heb geen antwoord maar ik dacht dat je een personage van The Sims bedoelde :joy:

56 likes

Volgens mij kan dat niet, ik heb er wel eens naar gekeken maar deed het uiteindelijk altijd handmatig. En whatsapp blijft binnenkomen, omdat je internetverbinding aanblijft. Dus die meldingen staan bij mij uit.

1 like

Oh jammer :frowning: ja whatsapp meldingen staan bij mij ook uit, zocht enkel nog iets tegen die binnenkomende telefoontjes.

1 like

Is er iemand met verstand van muizen?

Wij hebben thuis soms last van muizen maar het valt mij de laatste tijd op dat ze alleen te voorschijn komen wanneer mijn vriend er een avond/nacht niet is. Op andere momenten zie ik ze niet. Ik ben wel heel alert want ik ben heel bang. Dus of mijn vriend er nou is of niet ik let altijd goed op.

Is dat stom toeval? Of kan dat te maken hebben met de aan/afwezigheid van mannelijke geur/hormonen?

3 likes

Open deur misschien, maar heb je alle schroeven al aangedraaid? Ons malm bed ging na een tijdje ook kraken, maar door alles weer goed vast te zetten was dat opgelost.

4 likes

Ik heb geen Ikea bed maar wel een houten bed. Hebben nu twee keer in 4 jaar tijd alles uit elkaar gehaald, schroeven ingevet met vaseline (tweede keer alleen WD40 gespoten)/WD40 en alles aangedraaid. Was weer helemaal kraakvrij.

4 likes

Nee maar als je samen bent maak je ook meer lawaai (gesprekken voeren, lachen, etc) dan wanneer je alleen bent meestal toch?

3 likes

Ja dat is ook het enige andere verschil dat ik kan bedenken. Maar op zich staat er wel altijd muziek aan of de tv. Dus dat zou dan niet veel uit moeten maken

Het lijkt me dat ze meer reageren op trillingen. Dus lopen, kastjes open en dicht, etc. En die geluiden maak je dubbel zoveel met zijn tweeĂŤn.

3 likes

In je eentje maak je minder geluid, waardoor zij denken dat het veilig is om tevoorschijn te komen denk ik?

Ja denk dat jullie gelijk hebben. Ik dacht even een nieuwe wetenschappelijke ontdekking gedaan te hebben :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Ik heb een scène in mn hoofd en ik kom er maar.niet.achter van welke film/serie/videoclip het is.

De actrice/persoon is aan het kunstschaatsen, ze maakt een move/draai en gaat dan achteruit verder schaatsen. Ze heeft een rokje aan en dat wappert dan omhoog.

Heeft iemand enig idee over welke scène ik het heb en uit welke film dit komt?